Ik had mn auto verkocht omdat ik de stalling niet meer kon betalen. (auto verkopen klopt heeft in totaal 50 euro opgeleverd, reden klopt niet)
Ik had een shet erbij gekocht omdat ik bang was voor mn fjord. (nee ik wilde er gewoon een shet bij)
Ik heb zijn manen laten groeien en als gevolg daarvan stond zn nek scheef (jaja daar dreigde mn verzorgster al mee en iedereen was in de volle overtuiging dat met lange manen zn nek krom getrokken werd)
Hij was ongelukkig (tuurlijk hij stond eerst 24/7 op stal, in de zomer 24/7 buiten, maar waar ik toen stond stond hij 's winters overdag lekker buiten en ging 's avonds weer naar binnen, in de zomer 24/7 buiten)
Ik durfde het niet aan de vorige eigenaar te vertellen omdat ik niet wist waar ze woonde. (ik kwam daar nog regelmatig langs en weet exact waar ze woont)
Dus die vorige eigenaar halsoverkop naar stal gegaan, komt daar aan, bezorgt mij een hartaanval, ziet dat er helemaal niks mis met hem is op zn lange manen na. Is gerust gesteld en gaat weer naar huis.
Ten eerste wat in vredesnaam wilde ze ermee bereiken om de vorige eigenaar erbij te halen
Ten tweede ze zeiden altijd allemaal (ja ik haatte die stal) als je een probleem met mij heb kom dan naar mij toe. Maar blijkbaar ging dat niet voor mij op.
Ten derde ze waren allemaal redelijk gefrusteerd omdat ik mijn verzorgster (A) eruit gegooid had. De verzorgster (B) die Nor deed voor dat ik hem deed en hij uiteindelijk van mij werd was de grootste oproeikraaier en was dus onder luid toegejuich naar de vorige eigenaar gestapt met dit fabeltje. B stond toendertijd al niet meer met haar paard bij ons op stal en was na dit incident ook niet meer welkom. A en nog iemand lopen nog steeds ongestraft rond.
Even voor de duidelijkheid, de boer had 2 locaties. Ik stond eerst aan de dijk (24/7 stal) en tijdens de zomer en het ontslaan van A ben ik vertrokken naar de wei (winter overdag buiten) Dus ik had in min o0f meerdere mate nog steeds contact met de mensen van de dijk.
Oke het is inmiddels 2 jaar geleden maar zoals je leest zit het me nog steeds erg hoog.

)
ik was met de ex van het zusje van mijn ex schoonzus op stap, en 'die' ex was daar dus ook.. even later krijgen we een smsje van haar moeder.. dus wij waren de boel daar wat aan het opfokken haha, erg dubbele smsjes terug sturen e.d haar moeder stuurde dat ze in de andere kroeg was, een vriend van die jongen was daar, en ze was dus al weg, wat wij natuurlijk al door hadden, want als er zo iets is, dan moet mammie dat als eerste weten! nou, je raad het al, de volgende dag de roddel dus al dat we wat hadden (wat dus niet zo is/was) we hebben in een deuk gelegen