Roddels, lachwekkend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:52

Een aantal meiden op een pensionstalling mochten me niet, hadden zelfs de vorige eigenaar van mn fjord erbij gehaald omdat hij er zo slecht aan toe was.
Ik had mn auto verkocht omdat ik de stalling niet meer kon betalen. (auto verkopen klopt heeft in totaal 50 euro opgeleverd, reden klopt niet)
Ik had een shet erbij gekocht omdat ik bang was voor mn fjord. (nee ik wilde er gewoon een shet bij)
Ik heb zijn manen laten groeien en als gevolg daarvan stond zn nek scheef (jaja daar dreigde mn verzorgster al mee en iedereen was in de volle overtuiging dat met lange manen zn nek krom getrokken werd)
Hij was ongelukkig (tuurlijk hij stond eerst 24/7 op stal, in de zomer 24/7 buiten, maar waar ik toen stond stond hij 's winters overdag lekker buiten en ging 's avonds weer naar binnen, in de zomer 24/7 buiten)
Ik durfde het niet aan de vorige eigenaar te vertellen omdat ik niet wist waar ze woonde. (ik kwam daar nog regelmatig langs en weet exact waar ze woont)

Dus die vorige eigenaar halsoverkop naar stal gegaan, komt daar aan, bezorgt mij een hartaanval, ziet dat er helemaal niks mis met hem is op zn lange manen na. Is gerust gesteld en gaat weer naar huis.

Ten eerste wat in vredesnaam wilde ze ermee bereiken om de vorige eigenaar erbij te halen Verward
Ten tweede ze zeiden altijd allemaal (ja ik haatte die stal) als je een probleem met mij heb kom dan naar mij toe. Maar blijkbaar ging dat niet voor mij op.
Ten derde ze waren allemaal redelijk gefrusteerd omdat ik mijn verzorgster (A) eruit gegooid had. De verzorgster (B) die Nor deed voor dat ik hem deed en hij uiteindelijk van mij werd was de grootste oproeikraaier en was dus onder luid toegejuich naar de vorige eigenaar gestapt met dit fabeltje. B stond toendertijd al niet meer met haar paard bij ons op stal en was na dit incident ook niet meer welkom. A en nog iemand lopen nog steeds ongestraft rond.

Even voor de duidelijkheid, de boer had 2 locaties. Ik stond eerst aan de dijk (24/7 stal) en tijdens de zomer en het ontslaan van A ben ik vertrokken naar de wei (winter overdag buiten) Dus ik had in min o0f meerdere mate nog steeds contact met de mensen van de dijk.

Oke het is inmiddels 2 jaar geleden maar zoals je leest zit het me nog steeds erg hoog. Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 16:57

wendy_x schreef:
eh ja...ik zou een vriend hebben 2 dorpjes verderop, paarden verkrachten, goed in sm zijn, iedereen uit die 2 dorpjes verderop al gefietst hebben en ga zo maar door Tong uitsteken

Ochja, ik krijg ook ontzettend vaak te horen dat ik Sm Meesteres ben. En dan is dat ook een serieuze vraag. Clown

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:00

bij mij zeggen ze het omdat ik nogal losse handjes heb bij eritante jongens Huilen van het lachen
als ze me eritere ofzo krijgen ze een tik voor de harses, en dat weet je al snel als je met me omgaat Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:01

zo kreeg ik op mijn vorige school de vraag of ik stopte met school?? uhm nee, niet dat ik weet hoezo? dat had mijn mentor dus tegen de klas gezegd, plus nog wat dingen die hij verdraaid had uit een privé gesprek met mijn moeder (aan de telefoon) lekkere mentor dus.. een half jaar later ben ik daar dan ook gestopt..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:02

dat zag hij dus al aankomen Huilen van het lachen

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:08

Ik interesseer me zo niet wat de mensen over me denken!!!! Ik kan er om lachen, zolang ze over je praten ben je nog belangrijk! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:13

IndianLady schreef:
dat zag hij dus al aankomen Huilen van het lachen

idd, vind het wel knap, want er was toen nog helemaal geen sprake van Clown

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:07

Mijn ouders hadden vroeger een camping en de mensen wisten vaak nog beter hoe het met ons gezin ging dan wij zelf heul apart.
Zo hebben we elk jaar de camping wel een keer verkocht en dan ook voor hele hoge bedragen (waar ze het vandaan haalden geen idee).
Over mij hebben ze nooit echt geroddeld teminste heb er nooit wat over gehoord

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:16

laura22 schreef:
Over mij hebben ze nooit echt geroddeld teminste heb er nooit wat over gehoord

Dat zijn de beste roddels. Haha!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:21

Breek me de bek niet open! Lips are sealed Haha!
Hilarisch soms hoe sommige dingen een eigen leven gaan leiden, bij anderen dan!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:23

Ik kreeg via via te horen dat mijn man en ik in scheiding lagen en dat ons huis te koop stond. Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:28

Tsjaah

Ik zou mijn pony pijpen toen ik in de eerste en tweede zat (serieus, die klas waar ik toen inzat was echt niet leuk Nagelbijten / Gniffelen )
Wist ik zelf niets van.

Ik zou alle dieren van ons mishandelen,
wist ik ook niets van

Nouja...

Mijn ouders lagen ook in scheiding volgens het dorp waar wij half bij horen, wisten we ook niets van Huilen van het lachen

En toen kwam de roddel: Ze hebben de boerderij van Boelens er bij gekocht!

Eindelijk waar Tong uitsteken

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:29

Geweldig topic, ik heb geen leuke roddels te vertellen Bloos

X_juul_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:35

ik lees hier mee, heerlijk topic Tong uitsteken
Ik zou zo 123 geen roddel weten, hoewel er genoeg over me rond zijn gegaan. Zodra ik er een leuke weet plaats ik k Lachen

xjox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:36

Roddels over mij, téveel! Ik schijn ziek te zijn (geestelijk), zielig, triest en vooral gek. Hier wordt dat steeds in maar één topic gezegt verder geen een! Ach, wij lachen er hier om! ik weet veel beter.

Volgens mijn klas, in de eerste, zou ik verkracht zijn Huilen van het lachen

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:36

ik lees ook mee ben aan het nadenken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:44

ooh ja nog 1 ROFL ik was met de ex van het zusje van mijn ex schoonzus op stap, en 'die' ex was daar dus ook.. even later krijgen we een smsje van haar moeder.. dus wij waren de boel daar wat aan het opfokken haha, erg dubbele smsjes terug sturen e.d haar moeder stuurde dat ze in de andere kroeg was, een vriend van die jongen was daar, en ze was dus al weg, wat wij natuurlijk al door hadden, want als er zo iets is, dan moet mammie dat als eerste weten! nou, je raad het al, de volgende dag de roddel dus al dat we wat hadden (wat dus niet zo is/was) we hebben in een deuk gelegen Huilen van het lachen als je na gaat dat haar moeder graag alles wil weten, en dat wat ze weet gráág aan iedereen verteld..
dus een tijd later, ex schoonzus was hier, ja die en die, ooh die ken jij ook wel toch?? ik: ja die ken ik wel ja (hehe ik voelde hem al aankomen) nou toen kwam het dus.. daar heb jij ook mee gehad toch?? nou niet dat ik weet Lachen hahaha, die roddel was de familie dus al rond gegaan.
vond het wel érg grappig, en voorspelbaar hoe ze reageerden, 'suptiel' beginnen over die jongen, en dan graag alles willen weten Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:45

Bij ons op school. (in mijn klas)
Meisje verpreidde zelf de roddels.. Dat ze die en die jongen had gep**pt, en die jongen had ze ook al genomen enzo. Vond ze helemaal geweldig, was ze trots op enzo.
Later bleek dat ze stemmen in haar hoofd die haar vertelde dat ze dat moest zeggen. Ook zelfmoord.

Lachwekkend hè? Nagelbijten / Gniffelen

Not....

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 20:49

Niniane schreef:
Bij ons op school. (in mijn klas)
Meisje verpreidde zelf de roddels.. Dat ze die en die jongen had gep**pt, en die jongen had ze ook al genomen enzo. Vond ze helemaal geweldig, was ze trots op enzo.
Later bleek dat ze stemmen in haar hoofd die haar vertelde dat ze dat moest zeggen. Ook zelfmoord.

Lachwekkend hè? Nagelbijten / Gniffelen

Not....

Ahh dat is wel heel sneu. Ach gut

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:50

mooney schreef:
Geweldig topic, ik heb geen leuke roddels te vertellen Bloos

Ik wel!
Mja, dat gaat weer zo'n eigen leven leiden he...? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:51

Vind roddels nooit zo spannend Clown

Vind het namelijk nogal een arrogante gedachte dat mensen het idee hebben
dat er over jou gebabbelt wordt, waarom denken mensen dat ze zo belangrijk zijn
dat ze het over jou zouden hebben?
Juist Knipoog

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:51

Over mij ook roddels genoeg. En dit gebeurt door 'volwassenen'. En al diegene die deze roddels klakkeloos geloven, tja. Dat zijn dan mensen die mij niet (willen) kennen.
Vele roddels komen voort uit jaloezie dus ik vind het wel grappig.

Heb je een probleem met mij dan zeg je het in mijn gezicht, maar zie dan ook dat je tegen het antwoord kan Bloos .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:53

ben al sinds maart weg bij mijn oude baas maar een tijdje geleden belde een excollega een andere
excollega op dat ze gauw moest komen koffie drinken want ze kon dan vertellen
wat ik allemaal aan het uitvreten was terwijl ik ze al een half jaar niet meer heb gezien of gesproken..
maar als je dan vraagt wat er was ( via hyves) krijg je nooit een antwoord Boos!
kan daar dus niet zo goed tegen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:54

SDE schreef:
Over mij ook roddels genoeg. En dit gebeurt door 'volwassenen'. En al diegene die deze roddels klakkeloos geloven, tja. Dat zijn dan mensen die mij niet (willen) kennen.
Vele roddels komen voort uit jaloezie dus ik vind het wel grappig.
.

Dan de vraag aan jou Lachen Waarom denk jij dat je belangrijk genoeg bent om over te roddelen, laat staan dat jij denkt dat 'men' jalours op jou zou zijn, daar ben ik benieuwd naar Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 20:57

Het gaat me dus niet om het 'belangrijk voelen'. Sterker nog, als ik weet wat er over me wordt gezegd en door wie, weet ik voor wie ik me moet behoeden. Ja