Ik ben ook heel kieskeurig met van die flesjes water. Vind er echt maar weinig lekker.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toke schreef:Nee hoor, als wij plat water zeggen, bedoelen we water zonder bubbels, mineraalwater dus, wil niet zeggen dat het van de kraan komt...
.
. Citaat:O hahaha, nouja bij mijn familie zeggen die kinderen dat altijd, en dan willen ze dus water van de kraan dus dacht ik dat ze dat bedoelden!
Citaat:Ik ook hoor, mensen zeggen altijd dat ik me aanstel en dat alles hetzelfde smaakt. Mooi niet!
Ik woon vlakbij Rotterdam (niet er IN) maar bij mij smaakt het kraanwater goed, maar in Rotterdam is het écht niet lekker. Zo zal je nog wel meer plaatsen hebben waar het anders smaakt... 
dus ik loop nog wel eens naar de badkamer om mijn glas te vullen 
Nickytje schreef:Nog een Belgje! Ik drink hier ook water uit de kraan soms hoor, niet schadelijk. Ik vind het wel niet erg lekker. Spa lust ik ook niet, yuk!
En met plat water bedoelen ze hier plaatselijk ook gewoon water zonder bubbels uit een fles. Water uit de kraan is gewoon kraantjeswater
Angie_ke schreef:Nickytje schreef:Nog een Belgje! Ik drink hier ook water uit de kraan soms hoor, niet schadelijk. Ik vind het wel niet erg lekker. Spa lust ik ook niet, yuk!
En met plat water bedoelen ze hier plaatselijk ook gewoon water zonder bubbels uit een fles. Water uit de kraan is gewoon kraantjeswater
Nee hé! Het smaakt zo bitter en ik vind het "dikker" dan ander water... Als je begrijpt wat ik bedoel? Bah, het lijkt wel slijm...

visje schreef:Duhelo schreef:ik drink al men hele leven water uit de kraan, en ja, ik leef nog, en ja ik woon in belgie.
enkel op andere plaatsen, bv hotels oid, drink ik niet uit de kraan, maar das simpelweg omdat ik niet weet wie er nog allemaal uit gedronken heeft en ik er vies van ben
Wat bedoel je precies? En vooral: is het een reële of irreële angst (gegrond of niet)?
(ik ben erg, ik weet het) 
(En ik woonde eerst ergens anders dus is niet dat ik het gewoon ben geworden ofzo
)
De rode gaat nog, als je het vrij snel op drinkt anders is het nog erger dan de blauwe.