Mensen gaan er teveel van uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Mensen gaan er teveel van uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:47

Jij kan het ook niet oplossen, en haal dat ook niet op je schouders. Psycholoog zou het beste zijn, maar hoe je haar daar kan inpraten geen idee.
Heb je geen vertrouwensleerkracht?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 09:49

ik heb wel een mentor, maar die neemt mij vanaf het begin al niet serieus, luistert nooit naar me en als ik iets vraag maakt hij er altijd wat anders van...

ik zou eventueel wel een vrouwlijke docent aan kunnen spreken.. de decaan zelf is ook een man, die is wel ontzettend aardig/lief maar weet niet of hij er iets mee weet..

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:56

ik denk dat die vriendin van je heel erg verliefd is op die jongen waar ze zo "stoer" tegen doet

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 10:08

ze heeft al 2 jaar een vriend... die ze ook non stop loopt te stalken als er weer eens iets is...

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:12

Wirobelgje schreef:
ik denk dat die vriendin van je heel erg verliefd is op die jongen waar ze zo "stoer" tegen doet

Deze gedachte had ik eerlijk gezegt ook Vork Ze wil wel erg graag aandacht van deze persoon... Sigaar

Ik zou eerst eens afwachten wat er uit deze dame komt tijdens een 1 op 1 gesprek. Misschien wil ze graag aan haar zelfvertrouwen werken en denkt ze dat ze op deze manier op de goede manier bezig is (niet dus) Als jij haar dit vertellen kunt en haar kunt helpen om wel de goede manier te vinden (psycholoog/ vertrouwenspersoon/ assertiviteitscursus) dan denk ik dat ze je erg dankbaar zal zijn.

Succes met deze lastige situatie

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:41

Oei, jij bent er net zo een als mij. Ook altijd een grote mond, hekel aan ruzie's, alleen ben ik ruim 1.90 Clown
Maar heb dus ook van die vriendinnen gehad die dan naast mij gingen tetteren van 'Iel zie haar!' enzo. Heb daar snel en eind aan gemaakt door duidelijk te zeggen dat ik daar niet voor ben.
Beetje voor jezelf op komen meid. Vertel haar duidelijk dat je dit niet wilt en haar gedrag raar vind. Wordt ze boos? Jammer dan, weet je gelijk hoe goed jullie vriendschap was Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 19:27

even een update, het werd me donderdag allemaal teveel, ze veranderde met de dag en ze loog zich helemaal vast. ik heb haar de groep uit gezet en gezegd eens helder na te denken, heb dit er ook bij betrokken. (ze daagt nog steeds mensen uit).

We hebben vandaag alles uitgepraat en heb gezegd wat ik er nou van vind, dat ze moet op houden met het liegen, en zich voordoen alsof ze groot en stoer is.

Ze snapte alles gelukkig en ik hoop dat het werkt, ze zou er op letten maar wil ook dat wij er wat van zeggen als ze het niet doorheeft.