Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: Was hij/zij maar eerder mijn leven binnengewandeld....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:12

Heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt, ik word niet zo vlug verliefd op iemand denk ik. Mijn vriend kende ik ook al een eindje voordat de vlinders kwamen (maar dan kwamen ze meteen in alle hevigheid opzetten Clown ).

Natuurlijk kijk ik ook mijn ogen uit als er zo'n bink ofzo komt langslopen, maar liefdegevoelens krijg ik daar niet bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:15

ik wel. 3 jaar lang niet echt verliefd geweest en toen kwam ik er 3 tegen in een tijdsbestek van een half jaar. ik hoop dat ik de goede gekozen heb Vork
(ben gelukkig hoor maar vond het idd ook frappant dat je ineens meerdere tegenkomt na een paar jaar single zijn)

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:27

Neej nog nooit gehad eigenlijk.. Ik heb wel bij mijn huidige vriend (2,5 jaar mee samen) dat ik wenste dat hij eerder in mijn leven was gekomen. Lovers

Ik heb namenlijk helaas enige ervaring met de verkeerde mannen Verdrietig

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:13

Ik heb dat voorgehad met een jongen waar ik een aantal jaren geleden 'iets en niks' mee gehad heb (wel beide verliefd zijn, afspreken, maar uiteindelijk om één of andere reden niet echt iets krijgen). Ik ben nu al 2,5 jaar samen met mijn vriend, relatie loopt erg goed, maar we hebben soms zo wel onze strubbelingen. Vooral omdat we beide echt erg verschillend zijn, vaak andere interesses hebben en andere doelen hebben in onze levens... Meestal is dat geen probleem, maar soms denk je toch wel eventjes van "god, hoe gaan wij ooit samen gelukkig kunnen worden, zonder dat één van beide serieuze toegevingen moet doen en daardoor kansen mist".

Tijd geleden kwam die jongen van 'iets en niks' dus weer eventjes in mijn leven, zijn samen iets gaan drinken, zijn elkaar met het uitgaan een paar keer tegen het lijf gelopen,... Die jongen heeft volledig de interesses die ik ook heb, kijkt op min of meer dezelfde manier naar de toekomst, wil dingen doen die ik ook wil doen. En ja, toen heb ik toch wel eventjes getwijfeld aan mijn eigen relatie. Ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben, als die jongen in kwestie nu echt een stap zou gezet hebben in de richting van verliefdheid/relatie met mij. Ik heb een goede relatie, met iemand die ik doodsgraag zie, maar ik weet niet wat de toekomst brengt, mede door onze immense verschillen. Met die andere zijn die immense verschillen er niet, maar dan weet je weer niet of die relatie wel werkt, ofdat je elkaar wel écht graag kan zien,...

Liefde is, bij mij toch allesinds, een voortdurende twijfel en onzekerheid. Je weet nooit wat de toekomst brengt, je weet niet ofdat je voor altijd verliefd zal blijven, je weet niet ofdat het met een ander beter zou zijn,.. Zolang ik op deze moment gelukkig ben in mijn relatie, zal ik die ook niet stoppen denk ik, welke toekomstige problemen er ook kunnen komen. Als ik op een moment niet meer gelukkig ben in mijn relatie, dan stopt het ook voor mij, ik zal nooit 'kost wat het kost' blijven verder proberen. Liefde moet me gelukkig maken, niet meer en niet minder.

De jongen van 'iets en niks' (grappig om hem zo te noemen natuurlijk) zal ondertussen ook niet meer voor twijfel zorgen, vermits hij verhuist is naar het buitenland (pf, moet dat net hetgeen zijn dat ik mezelf ook ooit zie doen Haha!, en natuurlijk is hij ook verhuist naar het land waar ik verliefd op ben... Clown)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:49

Ik heb het ook gehad dit jaar, relatie liep erg slecht en het kon eigenlijk ook niet beter worden, ik ben verder gegaan met de nieuwe jongen. Moest veel dingen veranderen en regelen, maar er komt een nieuw begin.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:54

Haha gelukkig is die gene ook nog steeds in mijn leven. Die mag er nooit meer uitwandelen Haha! Woon nu al 3.5 jaar samen en zou hem voor geen goud kwijt willen!
Laatst bijgewerkt door arnjojo op 11-09-08 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:56

ik heb meer bij mensen had ik ze maar nooit gekend Nors opkijken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:57

Pff ik ben sowieso vrij snel verliefd, dus ik denk regelmatig: oee als ik maar vrijgezel was dan... hahaha Tong uitsteken
Maar dromen zijn altijd leuk Lachen

Ik ben al wel braaf 3,5 jaar gelukkig met mijn vriend hahaha. Vriend van mij zit juist al 3,5 jaar achter mij aan, elke keer vraagt hij weer: heb je nog steeds een relatie? jammer....

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:01

wel eens voor 2sec dat gevoel gehad. maar als ik dan denk aan m'n vriend dan is dat meteen weer weg er is er gewoon geen een zoals hem

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:45

elke relatie zal altijd werken blijven, voor beide partijen!
en het gras lijkt altijd groener bij de buren, maar of het dat op de lange termijn ook nog is, of dat je alleen maar even de spanning opzoekt, dat is de vraag.

Nooit in deze situatie gezeten gelukkig.
Wel fijn om telezen dat er mensen zijn die wel voor de 'andere' gekozen hebben en daar heel gelukkig mee geworden zijn!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:56

Ik heb ook wel eens een 'bevlieging' gehad, maar dat was echt van korte duur. Sowieso zou ik wel 5 keer goed nadenken voor ik mijn relatie aan de kant zou zetten, ik heb er een keer over gedroomd en toen werd ik al doodongelukkig wakker. Daarbij weet ik van mezelf wat een bevlieging is en wat niet. Toen ik met mijn ex ging waar het al een tijdje flink minder mee ging wist ik direct dat mijn huidige vriend geen bevlieging was. Nu was het ook 3 dagen lonken, iemand in je gedachten, maar ook direct; doos waar ben je mee bezig, je zal hem nooit écht leuk gaan vinden. Dus blik opzij, bevlieging vergeten.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:13

Nooit gehad bij mijn huidige vriend, waar ik nu 2,5 jaar samen mee ben. Vanaf de eerste dag had ik het gevoel 'dit is 'em!' En hij gelukkig ook Lachen.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:16

dit gevoel heb ik niet gehad bij mijn vriend. Ik ben heel blij dat hij bij mij is, maar als ik hem eerder was tegengekomen (we schelen 10 jaar) had dit niet gegaan.

TivoliJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:41

Nee heb ik zelf ook niet.
Maar misschien komt dat omdat ik nu juist de man heb die dus 'op tijd mijn leven is binnegewandeld' Haha!
Ik zie wel eens bijvoorbeeld een aantrekkelijke man lopen,maar meteen erop denk ik; hij kan toch nooit zo lief zijn als mijn Tom!
En ik ben tijdens onze relatie nog nooit verlieft op een ander geweest.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:09

leuk topic dit. Vroeger was ik nogal verlegen en dacht dat maar weinig jongens mij leuk vonden. Inmiddels al 4.5 jaar een vriend. Nu kom ik wel jongens tegen die belangstelling hebben en dan ben ik snel van de kriebels. Dat geeft weer moed. Maar daarnaast weet ik wat ik nu heb. Met ups en downs. Maar met die andere jongen weet je dat niet.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:21

Ik herken het ook niet.

Ben nu een jaar of 17 bij mijn man, waarvan 14 jaar getrouwd. Ik werk in een mannenbedrijf en kom dus ook regelmatig een lekkere kerel tegen waarmee het klikt, en waar ik op een onschuldige manier leuk mee om ga. Maar echt geen háár op m'n hoofd die erover peinst om mijn man, mijn vriendje, de vader van mijn kinderen voor een andere man in te ruilen

Bovendien is hij toch de enige kerel die met mij kan samen leven Bloos

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:39

de gedacht was hij maar eerder mijn leven binnen gewandeld kreeg ik op het moment dat ik mn huidige vriend leerde kennen. Ik had gevoel dat ik thuis kwam en dat hij de jongen was met wie ik samen oud wil worden, heel bijzonder een gevoel dat ik nooit eerder gehad heb Lachen (nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren Tong uitsteken )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:48

tita schreef:
ik heb meer bij mensen had ik ze maar nooit gekend Nors opkijken

ROFL Huilen van het lachen

Ik word maar zelden van mijn sokken geblazen. Met mijn lief heb ik het gehad, niet de eerste keer dat ik hem zag, maar toen ik hem al een tijdje kende, een heel gekke gewaarwording was dat, om hem plots ZO te zien.
Het overvalt me nog vaak bij hem, mss iets minder intens, maar toch.

Zo heel heel heel af en toe wandelt een gast mijn leven binnen met hetzelfde effect en droom ik wel eens hoe het zou zijn... Zeker als het mannen zijn die qua hobby's of zo beter bij me aansluiten.
Maar nooit lang. Ik heb het onwijs leuk met mijn lief en hij ziet mij keigraag. Das genoeg Ja Volgens mij kan het niet beter dus zie ook geen reden om een ander te willen proberen.

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:49

@Stephanie87: Sorry, maar dit klinkt een beetje als; "een vriendin van mij die heeft....."
Weet je zeker dat je niet zélf een beetje twijfelt?

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:47

Ik ken het helem aal en ik bén hem ook al tegen gekomen. Begin voglend jaar gaan we samenwonen. Het klikt echt supergoed en we hebben er beiden ook een goed gevoel bij. Ik blfij in de wolkjes haha.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:52

Mijn huidige relatie is me enorm veel waard, dus ik zet hem voor niemand aan de kant. Zeker niet voor een bevlieging, maar ik moet zeggen dat ik weleens mensen zie dat ik denk: 'Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen? Waarom kom je nu pas op mijn pad Clown '

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:01

Moet zeggen dat ik hier ook last van heb. Mijn relatie is super goed, hartsikke sterk en dolgelukkig. En dan loopt die langs, gosh...
Zou dr niks mee willen, geen relatie, geen eens een keer in een dronken bui mee willen zoenen Tong uitsteken .

Maar toch, elke keer als die langs loopt... Tja, gewoon nergeren Clown .

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:12

Ik heb juist zoiets van was ik diegene maar later tegengekomen... Maar helaas, het is een keer zo, en je weet nooit wat de toekomst brengen gaat Haha!

Onwijs leuke, goede, fantastische tijd gehad met die persoon, alleen het had van mij langer mogen duren Tong uitsteken Dus vandaar dat ik zeg, waren we maar niet zo jong, en hadden we elkaar maar later ontmoet. Is het tegenovergestelde van wat jullie hier zeggen, maar misschien gebeurt dat ook nog wel eens Tong uitsteken

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:25

ja ik heb het meegemaakt. Ik heb ruim 8 jaar een relatie vanaf me 16de. Woon ook samen al 4 jaar. Maar vorig jaar kwam ik me jeugdliefde weer tegen waar ik vanaf me 14de tot net dat ik me huidige vriend leerde kennen verliefd op was. Het was nooit me bedoeling geweest om weer op hem verliefd te worden maar hetgebeurde me en hij was ook weer stapel op mij en nog steeds. Ik heb dit me vriend wel verteld. Hij zei alleen dat ik goed moest nadenken wat ik wou. Nou ik kan je zeggen dat het echt een ramp is want je bent super verliefd op iemand en aan de andere kant heb je een vriend en een heel leven samen. Ik heb voor me vriend gekozen maar soms denk ik wel was die ander maar weer een paar jaar eerder in me leven gekomen dan was alles wel makkelijker geweest

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 01:08

ga er verder niet op in, maar ja...ken het zeker.
en stephanie; je maakt mij niet wijs dat jij dit gevoel níét kent....