Thats_Me schreef:![]()
![]()
ben met stomheid geslagen dat je zoiets bedenkt en dan ook nog op bokt zet. Maar goed ik neem aan dat je toch toestemming moet krijgen van je docenten voordat je iets doet? En die zullen dergelijke onderzoeken toch niet goedkeuren.
Meid er zijn zat onderzoeken die je kan doen. Wat dacht je van een goede literatuurstudie of het afnemen van interviews! Onderzoeken betekent niet dat je alleen maar proefjes moet gaan uitvoeren er kan zoveel meer
Wel een kleine kanttekening er zijn mensen die wel eens een flesje bier aan hun paard geven. Dat kan geen kwaad. Schijnt ergens goed voor te zijnMaar het zou niet interessant zijn voor een onderzoek om daarbij te gaan kijken hoe een paard reageerd want die waardes zijn zo klein dat je eigenlijk geen verschil zult bemerken. Denk maar aan mensen die 1 glas alcohol drinken
Zoals gezegt is het misschien interessanter om dan eens bij mensen te testen ipv paarden. Verder denk ik toch dat het afnemen van interviews of enquetes ook wel erg interessant kunnen zijn voor een onderzoek
Er is een heel groot verschil, wij mensen schudden het zelf in onze giegel.
Terwijl een paard afhankelijk is van wat wij hun voeren.
Ik denk dat het net zo dom is als kleine onwetende kinderen bier te voeren.
Zorg gewoon dat je paard goed voer krijgt en daar hoort naar mijn mening geen bier bij, ook niet voor een keer of een beetje.