wat een klootzak ben zo boos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Re: wat een klootzak ben zo boos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 02:20

Nou, als je vast hebt gezeten is het vrij normaal dat je daarna dakloos bent. Het zou niet moeten, maar dat is een mankement in onze rechtsstaat.
Stel dat ik in zo'n situatie zou zitten en ik zou iemand tegen komen waar ik verliefd op zou worden, dan zou ik het ook niet direct vertellen. Dan was je gillend weggerend toch? Dus hij dacht: ik vertel het later wel. Maarja, wanneer is een goed moment? Hij was natuurlijk hartstikke bang dat je boos zou worden en hem aan de kant zou zetten. Dat heeft hij goed aangevoeld, want dat doe je dus nu ook.

Natuurlijk verdient dit niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het wel begrijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:42

Dit doet me denken aan iets dat ik van jou in een eerder topic heb gelezen...

babbii_lief schreef:
ik was op de kermis en hij werkt daar
ik vond het idee maar eerst niks je kent de gezegdes wel
elke stad een ander schatje
bij hem is het tog anders ik mag mee reizen als ik wil
ik weet altyd waar die staat en mag ook zo langskomen
ook onverwachts dus niet alle kermis jongens zijn hetzelfde
gelukkig

Zo betrouwbaar als je toen zei dat hij was is 'ie blijkbaar toch niet. Dan is het toch weer kermisvolk, die zigeunerachtigen... Daar krijg je dat soort gedoe mee. Verbaast me ook niks dat 'ie vast heeft gezeten. Ken iemand die (ook met een kermisjongen, poeh wat een verrassing) in een vergelijkbare soort situatie heeft gezeten. Knap banketstaaf, maar wel typisch.

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:48

T is inderdaad ook wel t milieu waar ik in ieder geval mijn vent niet vandaan zou willen hebben. Ik ben me ervan bewust dat ik nu een vooroordeel neerleg, maar het zij dan maar even zo!
Ik vind het overigens ook heel bijzonder dat je dit niet hebt opgemerkt in die maanden dat je een relatie hebt gehad met hem! Hij sliep alleen maar bij jou? Nooit er aan gedacht om een keer een nachtje bij hem door te brengen? En bijkomend, als een jongen/man mij heel stoer zou gaan zitten vertellen dat ie een dikke mercedes heeft zou ik heel hard moeten lachen en dit ook zeker niet 1,2,3 gaan geloven...
Maar hij heeft je blijkbaar goed te pakken gehad! Laat m gaan, negeer hem joh! Hij is het echt de moeite niet waard...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:15

LindyH schreef:
Nou, als je vast hebt gezeten is het vrij normaal dat je daarna dakloos bent. Het zou niet moeten, maar dat is een mankement in onze rechtsstaat.
Stel dat ik in zo'n situatie zou zitten en ik zou iemand tegen komen waar ik verliefd op zou worden, dan zou ik het ook niet direct vertellen. Dan was je gillend weggerend toch? Dus hij dacht: ik vertel het later wel. Maarja, wanneer is een goed moment? Hij was natuurlijk hartstikke bang dat je boos zou worden en hem aan de kant zou zetten. Dat heeft hij goed aangevoeld, want dat doe je dus nu ook.

Natuurlijk verdient dit niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het wel begrijpen.

als het slechts bij dat vast zitten en dakloos zijn was gebleven wel, dat is wel te verklaren, maar ook liegen over een grote auto, liegen over eigen attracties op de kermis en liegen over een ex die is overleden aan kanker en liegen over een zoontje, dat gaat mij dan toch te ver....

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:20

Merilyn schreef:
LindyH schreef:

als het slechts bij dat vast zitten en dakloos zijn was gebleven wel, dat is wel te verklaren, maar ook liegen over een grote auto, liegen over eigen attracties op de kermis en liegen over een ex die is overleden aan kanker en liegen over een zoontje, dat gaat mij dan toch te ver....

Als hij daar nu niet over gelogen had over die vrouw en dat kindje, dan had hij wel moeten vertellen dat hij in de bak gezeten heeft.

Ik snap het eigenlijk wel waarom hij dat gedaan heeft.
Maar ik begrijp ook dat jij je belogen en bedrogen voelt.

Moeilijke situatie...

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:27

Ik begrijp helemaal niet waarom hij dat gedaan heeft. Misschien is het handig om als je uit de bak komt (joost mag weten waarom hij gezeten heeft) je leven te beteren en eerlijk door het leven te gaan...
Ik neem aan dat als je een relatie aangaat je wilt dat dit iets blijvends is en je dus wilt dat er NIETS tussen jullie instaat! Dus ook geen leugens...
Wat heb je toch stomme mensen om deze aardkloot...

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:31

Idd Merilyn, liegen over het vastzitten kan ik nog wel begrijpen, maar de rest..

Wees maar blij dat je daar vanaf bent!

Overigens zijn de meeste kermislui idd in ieder stadje een ander schatje, maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen he! Mijn vriend was zo totdat hij mij ontmoette (het hielp misschien dat het kermisseizoen toen bijna was afgelopen Tong uitsteken) en wij zijn nu al een jaar samen..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:41

je ging altijd naar hem toe? en hij was dakloos? waar zat ie dan? Ik snap niet zo goed dat als je iemand elke dag ziet, zo in die leugens kan trappen. Hij zegt dat ie een auto heeft, maar je hebt m nog nooit gezien.. Dan moet je toch al meteen zoiets hebben van.. ""waat??"" laat gewoon zien:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:06

Mij is niet helemaal duidelijk of hij nu wel of geen andere vriendin heeft dan de TS. Hij zei dat zijn ex overleden was, en dat hij een zoontje heeft. Is het dan gelogen dat zijn ex dood is en heeft hij nog steeds iets met haar, of is het gewoon uit tussen hen?

Verder snap ik best dat hij heeft gelogen, ik heb in een zelfde situatie als jij gezeten, heeeeel erg dezelfde situatie zelfs. Maar wij zijn eruit gekomen, en al dik 2 jaar samen. Alle leugens, verhalen ed. zijn verleden tijd.

Ik ben mijn vriend tegengekomen op internet, in een chatroom. Het was net uit met mijn ex-vriend (die was op een heel nare manier vreemdgegaan). Hij vertelde mooie verhalen in de chatroom en ik was best onder de indruk van hem, na een paar weken kletsen vroeg hij mijn msn en daar babbelden we uren verder. Na 4 maanden tijd hebben we afgesproken. We werden verliefd en alles leek goed te gaan.

Totdat ik er na 3 maanden achter kwam dat zijn naam niet echt was, hij had gelogen over zijn beroep, opleiding, ouders echt over alles!!! Het bleek dat hij in de chatroom lekker kon zijn wie hij wilde zijn, dus hij verzon alles bij elkaar. Hij dacht dat als hij de waarheid zou vertellen toen we net samen waren, ik hem niet meer zou willen zien (na het vreemdgaan/leugens van mijn ex), daardoor bleef hij liegen en hij durfde de waarheid niet meer vertellen, bang dat hij me zou verliezen. Steeds dieper kwam hij in het web van zijn leugens terecht, en steeds nieuwe leugens moest hij verzinnen om alles kloppend te maken.

Na 3 maanden kwam ik erachter, huilend heb ik zijn moeder opgebeld en haar gezegt wat ik ontdekt had. Ze schrok vreselijk en vroeg me of ik hem nog 1 kans wilde geven. Ik wilde dat eigenlijk niet, maar ik wilde wel praten met hem. Na urenlang gepraat te hebben, en een beetje begrip te hebben voor zijn leugens (ze waren niet goed te praten, dat niet), en hij erg veel spijt had, hebben we besloten opnieuw te beginnen.

Voor ons heeft het goed uitgepakt, het heeft veeeel tijd gekost om mijn vertrouwen terug te winnen, bij alles dacht ik dat hij weer loog, iedere minuut van de dag was hij bereikbaar aan de telefoon, en ik wist altijd wat hij deed en met wie hij was. Niet leuk om zo een relatie te hebben, maar voor mij was het de enige manier. Nu, 2 jaar later, is het helemaal goed en zoeken we een huisje voor ons samen.

Lieve TS, praat met hem, laat hem uitleggen waarom hij loog, luister naar hem en leg uit hoe jij je voelt. Het hoeft niet perse het einde te betekenen. Weet wel dat het een lange weg is naar vertrouwen en dat hij heel goed zijn best voor je zal moeten doen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:07

Ffortuna: wat een vreselijk vooroordeel Lips are sealed

Kijk ik er nou overheen of staat er nergens aangegeven dat het duidelijk is dat het verhaal van de ex en het zoontje gelogen is? Dit kan toch waar zijn?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:11

Tsja, ik snap ook best dat een jongen die heeft vastgezeten en verder geen vaste woon of verblijfplaats heeft (behalve de kermis) daar niet al te open over is.

En inderdaad, de ex en het zoontje kunnen best wel waar zijn.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:11

TS ik ben benieuwd hoe deze jongen zich heeft voorgesteld en hoe oud zijn kind zou moeten zijn. Klinkt nl. bijna hetzelfde als een verhaal wat ik al eerder heb gehoord Lachen

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:19

Liegen over vastzitten oke....maar over iemand die overleden is aan kanker? Vertel eens TS, is dat ook gelogen?

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:37

Hm ja lastig. Je kunt er dan maar blij zijn dat je er vanaf bent. Liegen is geen goede basis van een relatie. Mijn ex heeft ook 8 maanden non-stop tegen me gelogen. Over zijn woonplaats,zijn werk,vrienden,karakter. En tuurlijk doet dat pijn als je daar achter komt, maar je kunt beter 3 dagen huilen en het daarna vergeten. Zo iemand is je niet waard!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:38

Meid, laten gaan die kerel, smerige klootzak!
Mijn ex was ook een leugenaar, na 4 jaar is het eindelijk voorbij!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:01

Ik vind het echt niet onduidelijk.
Of ik ben gewoon heel inteligent Haha!

Wat een eikel zeg om zo'n ...verhaal op te hangen.
Laat hem gaan en leef je eigen leven, hij is je aandacht niet waard. Koe

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:25

Hij liegt nu al alles bij elkaar! Met zo'n persoon wil je je leven toch niet delen Wees blij dat je er vanaf bent.

Ik snap wel dat je je nu even poedersuiker voelt.. maar je bent echt wel beter af Lachen

Sterkte iig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:43

klinkt mij ook bekend in de oren. TS zou je mij eens kunnen vertellen waar deze jongen vandaan komt en hoe hij zich heeft voorgesteld? via pb?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:48

Hoe oud ben je?.

Je lijkt me niert ouder als 16 jaar en dan al gastouder zijn??>

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 18:53

Nijn zijn kind had 3 jaar moeten zijn
en zijn ex had 1 jaar geleden overleden moeten zijn.
dat klopt niet met de tyd toen zat ie vast.
Prisca ik ben 24

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 18:56

en ja er zijn voor oordelen met die jongens
als ik naar hem toe ging bleef ik daar slapen op het kermis terrein waar die op dat moment stond in een caravan van het bedrijf

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 18:59

iepsel dat durven ze niet te zeggen dat dat gelogen is maar
het klopt niet wat ie zegt daarover.
hij zegt dat ie erbij was 1 jaar terug.
toen zat ie vast.
en die mensen waar die werkt kennen geen ..... dus zijn ex.
terwijl hij zei dat hun hem belde dat het heel slecht met haar ging.
dus dat klopt ook niet

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:00

Ffortuna ja dat dacht ik er toen echt over maar jah
dat was niet waar

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:02

Hoe is zijn naam? Of anders gezegt zijn gelogen naam?

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:03

LindyH ik zou eerlijk zijn als hij dat eerlijk had gezegd.
en liet zien dat hij zijn leven beterde. had ik hem een kans gegeven maar licht eraan ook wat ie heeft gedaan.
en was ie niet zomaar bij mij thuis geweest.
dat is een situati die ik niet heb gehad.
maar hij moest toch weten dat het allemaal
uit zou komen