Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
babbii_lief schreef:ik was op de kermis en hij werkt daar
ik vond het idee maar eerst niks je kent de gezegdes wel
elke stad een ander schatje
bij hem is het tog anders ik mag mee reizen als ik wil
ik weet altyd waar die staat en mag ook zo langskomen
ook onverwachts dus niet alle kermis jongens zijn hetzelfde
gelukkig
LindyH schreef:Nou, als je vast hebt gezeten is het vrij normaal dat je daarna dakloos bent. Het zou niet moeten, maar dat is een mankement in onze rechtsstaat.
Stel dat ik in zo'n situatie zou zitten en ik zou iemand tegen komen waar ik verliefd op zou worden, dan zou ik het ook niet direct vertellen. Dan was je gillend weggerend toch? Dus hij dacht: ik vertel het later wel. Maarja, wanneer is een goed moment? Hij was natuurlijk hartstikke bang dat je boos zou worden en hem aan de kant zou zetten. Dat heeft hij goed aangevoeld, want dat doe je dus nu ook.
Natuurlijk verdient dit niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het wel begrijpen.
Merilyn schreef:LindyH schreef:Nou, als je vast hebt gezeten is het vrij normaal dat je daarna dakloos bent. Het zou niet moeten, maar dat is een mankement in onze rechtsstaat.
Stel dat ik in zo'n situatie zou zitten en ik zou iemand tegen komen waar ik verliefd op zou worden, dan zou ik het ook niet direct vertellen. Dan was je gillend weggerend toch? Dus hij dacht: ik vertel het later wel. Maarja, wanneer is een goed moment? Hij was natuurlijk hartstikke bang dat je boos zou worden en hem aan de kant zou zetten. Dat heeft hij goed aangevoeld, want dat doe je dus nu ook.
Natuurlijk verdient dit niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het wel begrijpen.
als het slechts bij dat vast zitten en dakloos zijn was gebleven wel, dat is wel te verklaren, maar ook liegen over een grote auto, liegen over eigen attracties op de kermis en liegen over een ex die is overleden aan kanker en liegen over een zoontje, dat gaat mij dan toch te ver....