Paintballen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Paintballen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 21:16

Mocca schreef:
Een leuk alternatief voor paintballen is lasergamen, althans, dat vind ik.
Wij deden het in een donkere grot, met allemaal obstakels en een grote groep mensen. Erg leuk moet ik zeggen, en spannend ook.
Ik was er alleen bedroevend slecht in. Huilen van het lachen

Waar wij willen gaan heb je alleen laserbadminton. Voor zo'n lasergame moet je een heel arrangement boeken en dat badmintonnen lijkt me niet echt super leuk.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:41

Ik ben paar maanden terug nog wezen paintballen met m'n werk. Werd van 1 a 2 meter afstand bekogeld en het is 1,5 maand blauw geweest. Had zelfs hele bloeduitstortingen... Dus mijn ervaring: ja het doet pijn, maar het is wel verschrikkelijk gaaf! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:16

Sonja schreef:
Komt best wel aan ja, die verfkogels. Maar je kunt een soort kogelwerend vest aandoen hoor, dat scheelt behoorlijk.

Behalve als ze op je armen of benen of in je zij komen. Ik spreek uit ervaring. Huilen van het lachen
Kreeg er ook één in mijn mond, door mijn ademstukje van 't masker heen, lip kapot. Smaakte niet erg lekker. Kwam er ook één op mijn hand, mijn hand helemaal open. Clown
Heb het in juli gedaan, en één blauwe plek is nu pas bijna helemaal weggetrokken (op mijn scheenbeen). Nagelbijten / Gniffelen

Volgens mij heb ik echt een zwak lichaampje, maar het was wel leuk! Haha!
Lasergamen vind ik trouwens ook erg leuk!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:20

Ik heb het vorige week gedaan, bij lelystad in een bos groter dan een voetbalveld, dus weinig kans dat je van 2 meter wordt geraakt (en vrouwen kregen een bodyprotector aan, ook prettig). Ik had verwacht dat ik het vreselijk zou vinden, maar ik vond het erg leuk (en ja ik ben een mietje qua pijn Knipoog).

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:25

Ik zou dan kiezen voor lasergamen als er wat watjes bij zitten.
Is ook erg leuk trouwens. *LOL*