Blinnii schreef:casperrr schreef:Met jou kan ik praten
Gelukkig nog iemand die echt dol is op de feestdagen en de herfst & winter.
En ik maar al die tijd denken dat ik de enigste stumper was die een herfst/winter freak is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:casperrr schreef:Met jou kan ik praten
Gelukkig nog iemand die echt dol is op de feestdagen en de herfst & winter.
MISTRAL94 schreef:Naar mijn weten zit in Amsterdam ook ene kerstwinkeltje of die heeft er iig wel jaren gezeten.

Karin schreef:MISTRAL94 schreef:Naar mijn weten zit in Amsterdam ook ene kerstwinkeltje of die heeft er iig wel jaren gezeten.
Klopt. En wij Nederlanders vinden dat 'raar'.
Terwijl ik dit jaar tijdens de enige zomerse week die Schotland had (dus bij 25C) op de Royal Mile in Edinburgh liep waar souvenir- en kerstwinkels elkaar afwisselen en iedereen vindt dat doodnormaal.
Ik heb mijn ogen toen uit gekeken in Amsterdam maar vond de combinatie hitte en kerst niet passend
casperrr schreef:Blinnii schreef:Gelukkig nog iemand die echt dol is op de feestdagen en de herfst & winter.
En ik maar al die tijd denken dat ik de enigste stumper was die een herfst/winter freak is
MISTRAL94 schreef:Ik heb mijn ogen toen uit gekeken in Amsterdam maar vond de combinatie hitte en kerst niet passend

Karin schreef:Eén schrale troost: in landen als Groot-Brittannië hebben ze dan weer speciale kerstwinkels die het hele jaar geopend zijn.

Karin schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb mijn ogen toen uit gekeken in Amsterdam maar vond de combinatie hitte en kerst niet passend
In Australië/Nieuw-Zeeland en op de Antillen weten ze niet anders.
Jammer dat ik daar elke keer net na de jaarwisseling was, ik hoop echt een keer kerst en nieuwjaar mee te maken terwijl ik met m'n billen op een warm strand zit.

Nymphadora schreef:Serieus??
*verhuist per direct naar GB
Sinterklaas is niet leuk, maar kerst daarentegen

Dat moeten we nog uitbundiger vieren dan Kerst.
Het blijft bijzonder dat we zo'n feestdag hebben
Daar kan kerst niet tegenop hoor 
Cayenne schreef:Volgens mijn vriend is het nog steeds Santa in disguise, maar who cares

Karin schreef:Cayenne schreef:Volgens mijn vriend is het nog steeds Santa in disguise, maar who cares
Jouw vriend denkt de verkeerde kant op. Waarom denk je dat Santa Claus Santa Claus heet?