Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik woon sinds kort op mezelf en heb dus een huishouden te doen, daarnaast ben ik een paar maanden geleden afgestudeerd en werk ik nu fulltime als juf, dat houdt in 7.10 de deur uit, met wat mazzel 17.15 weer thuis, dan soms nog nakijken & voorbereiden, op woensdagmiddag af en toe les op mijn opleiding voor het diploma gymjuf, diverse vergaderingen en bijeenkomsten...
Leuk joh, zo'n eigen huis
Maar goed, went vanzelf
En dan heb ik nog niet eens een paard
)

Ik sluit me ook aan!
Pashon schreef:hier ook ernstig tijd te kort!
ik werk gemiddeld 50/ 60 uur in de week, daarbij heb ik een dochtertje die de nodige aandacht opeisd, daarnaast heb ik ook nog een heel huishouden te doen. ik slaap gemiddeld 5/6 uur per nacht en dat breekt me nu wel op maar helaas het leven en de rekeningen gaan gewoon door.
van mij mag een dag wel 2x zolang zijn.

Op mijn normale werk hou ik het meestal nog net uit, maar ik ben nogal traag van begrip en merk dat ik soms gewoon vergeet waar ik mee bezig ben en dan weer wat anders ga doen. Op school zit ik uit het raam te staren meestal terwijl ik zelfstandig moet werken, avondschool gaat redelijk en thuis studeren dan kan ik zo een uur in het niets kijken en ineens denken oliebol het is wel erg laat. Ik woon trouwens samen en in huis is het ook nogal een zooi en fut om eten te maken heb ik vaak niet en dan kijk ik mijn vriend maar lief aan, huis schoonmaken/opruimen en de was draaien doen we samen, maar net wie er tijd/zin heeft, want ik vind het ook niks om hem overal voor op te laten draaien. Njen schreef:Ik heb het zeker niet zo druk als jullie, maar ik zit momenteel ook niet echt lekker in mijn vel, voel me of ik continu kan liggen slapen. Maar het breekt mij op dit moment al op dat ik 1 dag en avond naar school moet en dan 5 dagen werken, thuis moet ik dan nog studeren, maar mijn concentratie is overal ook ver te zoeken omdat ik zo moe ben, ik probeer elke nacht 7/8 uur te slapen, maar het schiet dus allemaal niet zo lekker op. Mijn bijbaantje leid er ook nogal onder omdat ik promotiewerk doe en dus half slapend op straat mensen aanspreek, nou niet echt de goede manier om iets te verkopenOp mijn normale werk hou ik het meestal nog net uit, maar ik ben nogal traag van begrip en merk dat ik soms gewoon vergeet waar ik mee bezig ben en dan weer wat anders ga doen. Op school zit ik uit het raam te staren meestal terwijl ik zelfstandig moet werken, avondschool gaat redelijk en thuis studeren dan kan ik zo een uur in het niets kijken en ineens denken oliebol het is wel erg laat. Ik woon trouwens samen en in huis is het ook nogal een zooi en fut om eten te maken heb ik vaak niet en dan kijk ik mijn vriend maar lief aan, huis schoonmaken/opruimen en de was draaien doen we samen, maar net wie er tijd/zin heeft, want ik vind het ook niks om hem overal voor op te laten draaien.

Romyv schreef:Njen schreef:Ik heb het zeker niet zo druk als jullie, maar ik zit momenteel ook niet echt lekker in mijn vel, voel me of ik continu kan liggen slapen. Maar het breekt mij op dit moment al op dat ik 1 dag en avond naar school moet en dan 5 dagen werken, thuis moet ik dan nog studeren, maar mijn concentratie is overal ook ver te zoeken omdat ik zo moe ben, ik probeer elke nacht 7/8 uur te slapen, maar het schiet dus allemaal niet zo lekker op. Mijn bijbaantje leid er ook nogal onder omdat ik promotiewerk doe en dus half slapend op straat mensen aanspreek, nou niet echt de goede manier om iets te verkopenOp mijn normale werk hou ik het meestal nog net uit, maar ik ben nogal traag van begrip en merk dat ik soms gewoon vergeet waar ik mee bezig ben en dan weer wat anders ga doen. Op school zit ik uit het raam te staren meestal terwijl ik zelfstandig moet werken, avondschool gaat redelijk en thuis studeren dan kan ik zo een uur in het niets kijken en ineens denken oliebol het is wel erg laat. Ik woon trouwens samen en in huis is het ook nogal een zooi en fut om eten te maken heb ik vaak niet en dan kijk ik mijn vriend maar lief aan, huis schoonmaken/opruimen en de was draaien doen we samen, maar net wie er tijd/zin heeft, want ik vind het ook niks om hem overal voor op te laten draaien.
klinkt niet goed hoor!! Weet je waardoor je niet goed in je vel zit?
Als ik het zo lees is het misschien goed om even wat tijd voor jezelf te nemen, tot rust te komen, wat dingen op een rijtje te zetten en op te knappen!

maar langs de andere kant: daar kies ik ook wel wat zelf voor (en een halfuurtje bokt kan er ook altijd nog af
)