Wat zeg jij als..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Re: Wat zeg jij als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:26

Kieffer schreef:
Ligt er heel erg aan wie het vraagt, op welke manier en hoe ik me voel. Als het iemand is waar ik me prettig bij voel en die oprecht geinteresseerd is, dan vertel ik het wel maar maak er meestal geen drama van. Ik ben altijd wel positief ingesteld.
Als het iemand is die uit gewoonte vraagt hoe het gaat, of iemand die iets van me nodig heeft en het daarom vraagt, dan zeg ik dat het goed gaat. Niet iedereen hoeft alles te weten.

Helemaal mee eens!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:08

Ligt er aan wie het vraagt. Een collega zal ik nooit vertellen hoe slecht mijn weekend is geweest. En die feeks bij mij op de kamer vertel ik uberhaupt niet hoe mijn weekend geweest is Haha! Haha!
Maar goed ik heb nu bijvoorbeeld een leuk weekend achter de rug. Tenminste IK vond het leuk, andere mensen zijn daar het daar misschien wel niet mee eens.

Daarbij vind ik mijn werk mijn werk en dar heb ik het dus niet over privedingen Haha! En thuis heb ik het zo min mogelijk over het werk Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:15

Hangt er inderdaad heel erg van af wie het vraagt.

Je hebt ook van die bepaalde mensen die ik niet zo goed ken en vragen 'hoe gaat het met jou'. En ik zeg; 'ja hoor goed'. En dat ze dan vragen 'echt waar? weet je het zeker'.
Dan zeg ik naar de halve waarheid, ja het gaat goed buiten dat ik depressief ben, opgenomen ben in een gekkenhuis met gekke huisgenoten, rare ouders heb, dat niemand mij lief hebt en dat zulke dingen.. Gek genoeg voel ik me prima..
Vaak vragen ze dan ook nooit meer hoe het met mij gaat. Gelukkig maar.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:08

Bij vage kenissen of iets dergelijks zeg ik dat het wel leuk was en hou ik me een beetje op de vlakte.

Bij mn vrienden en vriendinnen zeg ik de waarheid.

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:07

Ligt er wel een beetje aan wie het vraagt, maar meestal zeg ik vrijwel uit automatischme "ja goed hoor, en de jouwe?" Knipoog