Ik heb een HTC touch Diamond, die bevalt mij prima
Moet morgen alleen wel even terug naar de winkel omdat er wat instellingen verkeerd staan en ik er een beetje een nerdie in ben om het zelf allemaal goed in te stellen
Ik heb nu voor 2weken,een N95 om uit te proberen. Maar om eerlijk te zijn,vind ik die, bij nader inzien, toch niet zo handig als de HTC. Dus wrs ga ik straks toch weer terug naar de HTC. Enige voordeel aan de Nokia is= Robuust en steviger dan de HTC en een betere camera.
Tja HTC is geen camera voor 'speeltjes' in de zin van camera zeg maar. Voornamelijk de funcionaliteit van Windows en TomTom e.d. maken HTC interessant. N95 vind ik persoonlijk ook geen goede vergelijking met de Touch Diamond, of welke HTC dan ook.
Om geen nieuwtopic te hoeven openen over de HTC, en toch graag even te willen melden: Ik heb toch weer gekozen voor de HTC Touch Diamond. Omdat die mij zowiezo beter beviel dan de N95 van Nokia. En nu ik alles compleet heb(Autolader,autohouder en Tomtom erop geinstalleerd) ben ik heel tevreden en wil ik niks anders meer!