Haha ik doe dat ook altijd, "Weetje wat mama zei? Als jij ging slapen, komen zei weer thuis! En dan komen ze nog even bij je kijken, dus ga maaar gauw slapen, want dan zijn ze er al weer!"
Idd, zeggen dat papa en mama nog even komt als ze thuis zijn. "Morgen"is voor die kleintjes echt heel erg lang... Maar als het vaak gebeurd moet je de ouders vragen of ze heel duidelijk willen uitleggen dat ze weer terugkomen en wanneer, en wie er dan is. Is toch een beetje verlatingsangst.
leliev wat is je tel.nr?? haha. idd is het belangrijkste dat ze stil zijn. wat hier (5, 3 en 1,5) wel is helpt is zeggen dat ze hun ogen open MOETEN houden als ze gaan slapen. niemand die dat volhoudt als ze er bewust mee bezig zijn
leliev, die manier bevalt mij wel! en anders gebruik je inderdaad toch even die gevaarlijke mitraileur van je. (ik heb onder tafel gelegen van het lachen, je kan mij nog opvegen als ik het topic lees!! )
haha ik zei ook altijd, des te sneller jij gaat slapen, des te sneller papa en mama weer thuis komen en dan zeggen hun altijd okee ik ga slapen binnen de kortste keren liggen ze dan ook echt te slapen!