Tattoo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: Tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:09

19LindA83 schreef:
de naam van iets of iemand (mens of dier) is iets wat,als je een goede tattoeerder hebt, niet gedaan wordt. Bij een slimme tattoeerder krijg je nog wel de namen van je eigen kinderen voor elkaar..
Maar namen van vriendjes of dieren niet.
Ik heb zelf een tattoo en ik heb er.... jawel 2 jaar over nagedacht voor ik hem liet zetten.
denk erover na dat het langer duurt om hem eraf te laten halen dan erop te zetten.
Maar vind het echt een lachwekkend verhaal en erg ondoordacht

Ik heb mijn tattoo bij een goede tattoeerder laten zetten en ik heb de eerste letter van mijn paard en mijn hond. Een R en een S door elkaar.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:14

een letter is wat anders dan een volledige naam...

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:16

daarbij ken ik ook iemand die haar eigen letter en die van haar vriend doorekaar heeft staan in een tribal(daar moet je echt goed kijken en weten)
Ik pesoonlijk vind het dom om een naam te zetten, en gelukkig met mij een heleboel tatooeerders die hun klant niet alleen als gevulde portemennee zien

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:25

19LindA83 schreef:
daarbij ken ik ook iemand die haar eigen letter en die van haar vriend doorekaar heeft staan in een tribal(daar moet je echt goed kijken en weten)
Ik pesoonlijk vind het dom om een naam te zetten, en gelukkig met mij een heleboel tatooeerders die hun klant niet alleen als gevulde portemennee zien

ik wil een vlinder met de naam van mijn overleden paardje neerzetten, dat veel te vroeg gestorven is (6 jaar) hij is geraakt door de bliksem, en dat beestje was de spiegel van mijn ziel. Ik had een band met hem die niet de beschrijven is. Ik zal ook nooit meer een band hebben als die als met Jip. Vind je mij dan ook dom? omdat ik zoveel veel van een paard heb gehouden dat ik zijn naam op mijn lijf wilt, ik zal hem ook nooit vergeten elke dag denk ik aan hem. Het is nu al iets meer als een jaar geleden. Maar vergeten zal ik hem nooit.

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:34

ik heb meerdere tattoo's en ik vind ook dat je er goed over na moet denken ik heb bv wel het handje en naam van mn zoontje op mn schouder staan dit alleen omdat dat echt een deel van mij is en altijd bij mij zal blijven maar een naam van een paard dat je nog gaat kopen vind ik te snel en niet goed over nagedacht.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:43

19LindA83 schreef:
een letter is wat anders dan een volledige naam...

Waarom? Dan kan ik een andere naam zeggen als m'n paard doodgaat? Mijn paard en mijn hond zijn mijn allerbeste vrienden. Ze zullen het niet uitmaken, ze zullen niet bij me weggaan en ze zullen me nooit verkeerd behandelen. En ik vind dit een hele mooie, fijne en geruststellende manier om ze toch op mijn eigen manier een beetje bij me te hebben.

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:56

Ik zou er goed over nadenken.Mijn zus heeft het ook gedaan van haar eerste paard,en die heeft er nou spijt van.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:15

ze zegt dat ze het paard al een tijd verzorgd en dus ook kent.
het gaat dus niet een paardje wat ze op mp heeft gezien en wil gaan kopen.

als dit paard een betekenis voor je heeft, en je haar graag op deze manier bij je wilt dragen dan moet je het zeker doen.

waarom al deze reacties tegen de ts? het is toch haar lijf, niet die van jullie. ieder zijn eigen manier, zo draag ik mijn paardje al 3 jaar bij me in een medallion.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:21

nikita_benno schreef:
Hammeke schreef:
ik heb weer een leuke tattoo gezien, weet nog niet waar ik ze ga laten zetten maar ik wil ze wel.

Afbeelding

het is mijn chinese horoscoop teken (paard) maar ik wil er nog graag 'Kira' onder, de naam van het paardje dat ik ga kopen, iemand die een leuk voorbeeld kan maken? aangezien mijn inspiratie nu beetje onder nul staat Haha!

ik hoop dat het hier juist staat, ik wist niet waar ik het anders moest zetten Clown

ehhh dit is niet het teken van het paard ik heb hem als ketteing zeg maar en die van mij ziet er echt heel anders uit.

Dit is wel het Chinese teken voor paard, ik heb het aan een collega'tje gevraagd Lachen Ze zegt dat het gebruikelijke teken voor paard het traditionele Chinees is en dat dit "modern" Chinees is Lachen

Overigens heb ik 11 tattoo's Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:28

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:50

marlies85 schreef:
Er is een centraal topic voor dit soort vragen Knipoog [HK] Tattoo-topic.

En daarom een slotje. Lachen