Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Altijd als ik soep uitprobeer die echt als van de Chinees zou smaken, lijkt het er in de verste verte niet op.
Maar ben benieuwd hoe meerdere bokkers deze soep vinden. Misschien is er dan toch nog hoop.
Remember schreef:Paula schreef:Altijd als ik soep uitprobeer die echt als van de Chinees zou smaken, lijkt het er in de verste verte niet op.
Maar ben benieuwd hoe meerdere bokkers deze soep vinden. Misschien is er dan toch nog hoop.
Ik heb precies hetzelfde, ik zweer gewoon nog steeds bij de soep die ik bij de chinees haal, héérlijk!
Remember schreef:Paula schreef:Altijd als ik soep uitprobeer die echt als van de Chinees zou smaken, lijkt het er in de verste verte niet op.
Ik heb precies hetzelfde, ik zweer gewoon nog steeds bij de soep die ik bij de chinees haal, héérlijk!
kaatje77 schreef:Ja,we hebben de eerste dag 2 flinke borden genomen en de 2e dag (is ie eigenlijk nog lekkerder) 5 kommen vol.
Maflinger schreef:er zit toch appelmoes in de 'echte'?
Citaat:Chinese Tomatensoep:
- 3 liter water
- 1 hele kip (maar ik gebruik altijd kipfilet!)
- 8 kippenbouillontabletten
Dit samen ca 1,5 uur laten trekken
de kip in stukjes doen, daarna toevoegen:
- 3 kl. blikjes tomatenpuree
- 1 blikje tomatenstukjes
- 2 pakjes tomato frito (Heinz)
- 5 eetl. suiker
- 5 eetl. wiite azijn
- 10 eetl. ketjap
- grote theel. sambal
- pot appelmoes.
Toen ik dit de eerste keer ging maken en de ingedienten zag moest ik wel een keer slikken.
Wie doet er nu appelmoes in zijn soep? Maar, eerlijk is eerlijk. Ik heb het nu een aantal keren gemaakt wanneer er gasten waren en tot nu toe is het steeds een succes!
_SteR_ schreef:Wij gaan vanavond de Chinese tomatensoep van de TS ook uitproberen. Wel even een vraagje; hoeveel ml. kippenbouillon hebben jullie gekocht, dat potje water moet even veel als de kippenbouillon zijn?
Ik hoop dat iemand mij even gauw kan helpen