Vreemd telefoontje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dunno

Re: Vreemd telefoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:59

Kiara schreef:
Maar hoe zit het dan bij jou Iefke, HEB jij gebeld (er stond immers 'bellen' in het scherm), of WERD jij gebeld toen je de engelse dame aan de lijn had?
Misschien de afrekening extra scherp in de gaten houden en je provider zsm inlichten hierover?

zoals ik begrijp van TS, werd ZIJ gebeld.. en heeft ze niet zelf gebeld...
dan zou er opzich als 't goed is nóg niks aan de hand zijn aan gezien ze kort daarna opgehangen heeft Knipoog

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 11:01

Ik werd gebeld met nummer onbekend. Meestal staat er dan, uhm... Bloos iets anders maar nu stond er 'bellen' als inkomende oproep. Heb T-mobile al een mail gestuurd. Niet dat ik straks opeens 1000 euro aan telefoonrekening heb Nagelbijten / Gniffelen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:29

http://www.snopes.com/inboxer/scams/mobile.asp

Hier heb je de informatie. Snopes is een heel betrouwbare site wanneer het aankomt opt hoaxen.
Ik heb hem zelf niet tot in de detail doorgelezen, maar naar wat ik ervan begrepen heb moet je je geen zorgen maken dat ze nu opeens op je telefoonrekening zitten want dat kunnen ze helemaal niet (zie ook de quote van het andere forum dat ik eerder geplaatst heb, die heeft het gedaan en heeft niks merkwaardigds gezien aan de rekening).
Wel als je op 9 drukt dat de rekening op jouw kosten komt (een normaal tarief, geen buitensporig), en dat ze waarschijnlijk gaan proberen jou zolang aan het lijntje te houden dat je toch wat geld kwijtbent.