Hallo Robert ten Brink,
De reden waarom ik deze brief stuur is omdat ik mijn zus Marije en haar palestijnse vriend Elias graag met kerst bij elkaar wil krijgen,
<PUNT Omdat ik al vaak uw programma heb gezien en dit me vaak raakte wou ik het ook proberen.
Doordat Elias in de Westbank woont is het aardig moeilijk om hem hier in Nederland te krijgen, niet alleen door het visum maar ook met de financieën. Omdat Elias zo ver weg woont kunnen Marije en Elias elkaar heel weinig zien. Ongeveer maar één keer per half jaar. Wat ik erg jammer vind voor hen, omdat ze gewoon verdienen dat ze vaker bij elkaar kunnen zijn. Ze zijn zo leuk samen en houden echt van elkaar.
Marije heeft Elias ontmoet in een Stichting waar mn
MIJN! zus voor 1.5 jaar
je kan beter zeggen; 1,5 jaar lang ipv 'voor 1,5 jaar[/b] heeft gewerkt als vrijwilliger,
netter om hier een nieuwe zin te beginnen.. omdat ze Elias als vriend kreeg mocht ze daar niet meer werken en werd ze terug gestuurd na
NAAR Nederland. Hij is hier pas geweest maar dat is nu afgelopen en nu moeten ze weer 6 lange maanden zonder elkaar, als het niet langer is.
Door deze brief hoop ik echt dat Marije en Elias met kerst bij elkaar kunnen zijn, omdat dat ook een speciale gelegenheid is.
Liefs Jodie
Heb hem aangepast, dankje wel voor het kijken !