Zo, daar ben ik weer.. Eerst in Utrecht doorverwezen naar Bags World, waar ze mee samenwerken, want daar hadden ze geen Friis, maar bij Bags world wel en daar mocht ik heen.. Daar vond de meneer dat ik in mijn recht stond, heeft naar de zaak hier gebeld, uitgelegd en moest terug naar Leusden. Dezelfde vrouw had hem gesproken, zag me aankomen en begon al met "Ben je er weer met je tas".. Verder keurig alles ingevuld en ze heeft hem opgestuurd naar Friis. Daar bekijken ze of het door het verfbad komt, of slijtage (nog steeds snap ik dat niet, binnen 2 weken, maar oke). Daarna zien we dus hoe het verder gaat..
Ik heb niet het idee dat ze mee zullen werken als het slechte uitkomst is, maar stel dat ie wel gemaakt is/nieuwe tas.. Zit ik er weer mee 
Kwestie geld terug oid.. Ik weet niet hoe dat zit straks.. Ben nog steeds gek van die tas, tuurlijk mooi als ie heel is, maar ik moet wéér terug naar de winkel als ik m terug heb, waar ik al tegenop zie om eerlijk te zijn.. Laat staan straks nog een weerwoord geven als ik de tas terug heb, zowel een nieuwe als ongerepareerd..