Mijn dochter is bijna 8 maanden, ik race gewoon door de H&M babyafdeling, pluk alles van de rekken in haar maat en schrik me dan een ongeluk bij de kassa ( jaaa, het is zoooo goedkoop, maar alles bij elkaar tikt het dan toch wel aan ).
Dan naar de benedenverdieping voor mijzelf....tja, ik wil wel passen, maar waar laat ik de buggy incl. Emma dan? Naast het pashokje? Ja, denk het niet mevrouw heeft zich binnen de kortste keren losgewurmd en trekt al wat knopen van een toevallig binnen hand bereik gekomen blousje....
Buggy past echt niet in het pashokje, half eruitstekend dan maar. Maar ja, 8 maanden na de bevalling is mijn kont echt nog niet uitzicht proof.....Er moeten gewoon pashokjes komen voor moeders met buggy's
Uiteindelijk is voor mezelf winkelen dus, of alles mee naar huis nemen, passen en dan weer terug brengen, of wachten op de spaarzame tijd dat manlief meewil/danwel die twee samen thuis achterlaten en er alleen opuit trekken. Maar ik zie ze al zo weinig dus dat vind ik dan ook weer zonde....hoe zou het toch komen dat moeders zo weinig voor zichzelf kopen

.