Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Re: Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:34

Idd,ik snap dat soort jongens,ik heb het zelf ook meegemaakt (maar dan met meisjes),dat ze me ermee pesten,maar dan meestal van : "Mmm,paardenvlees ! Ik heb gisteren uw paard opgegeten !"
En ik zeg dan gewoon : "Ja,was erg lekker !"
En dan zwijgen ze wel.
Vraag even of je misschien naar een andere klas mag ?
Ik vind het trouwens ook heel stom dat ze een meisje tussen een hele klas jongens zetten.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:35

er zitten wel meisjes maar die bestaan niet voor mij omdat ze even vervelend doen

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:35

DaanxBien schreef:
Ik had het ook is op de middelbare school
een jonge bleef maar mannendeo op me spuiten , heb meerdere keren gezegt dattie moest ophouden. Hij deed het niet he? Dus toen verkocht ik hem een ram met me tas daar zat dus een fietslot in Duivel
Ik hoop dat het overgaat , als je naar de mentoren gaat gaan kinderen meestal nog meer pesten.

Ja precies aan zoiets zit ik ook te denken. Ik zou iemand echt een mep verkopen als ie me bleef pesten. Dan maar zo! Of als ze nog een keer pesten terwijl je in de les zit gewoon opstaan en naar ze schreeuwen dat ze effe hun bek moeten houden. Maargoed, het zit je al best hoog (en dat is begrijpelijk!) dus dan is dat misschien niet slim want dan is het ook verdriet en niet alleen boosheid dus komt je boosheid er niet uit maar je verdriet Knipoog en dat wil je nou net niet laten zien. Kan je niet overgeplaatst worden naar een andere klas?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:36

dat is dus echt echt niet leuk....

ik heb het int begin van de brugklas wel ook gehad maar mijn voordeel was dat ik zowiezo ouder was dus werd sneller geacepteerd zowiezo omdat ik ook voor de andere scholieren nooit echt bij de brugklas hoorde was meestal met 2de tot 5de jaars ofzo
iig uhm... ik heb er toen eens voor gezorgt met een spreekbeurt (dit na gevraagt) of ze allemaal eens een paar x mochten gaan rijden. toen dr tijd kon ik een instructriese met paarden die dit wel wilde doen als ik de stallen een maandje deed.
ze had weer hulp van een paar mensen dus eerst 2 loge lesjes en toen 3 x dressuur. incl het zadelen borstelen en 1x zelfs stallen mesten enzo...

nja je moet dan natuurlijk geluk hebben dat je iemand hebt die dit wil doen... ik heb er toen nooit meer last van gehad vele vonden het toch wel leuk of hadden zoiets van jee tis toch niet wat ik dacht (zoals op de kermis)
kwou niet weten hoe ik je kan helpen... proberen niet bang te zijn. en toch naar de corordinator ofzo gaan! desnoods erbij zeggen dat je het eigenlijk niet durft omdat ze je gezegt hebben wat er dan gebeurt!

ik had namelijk een vriendin die me uiteindelijk bedreigde mee tegaan spijbelen enzo en ik wou niet meer maar die meid had echt erge vrienden die 5 jaar ouder waren ofzo met boxbeugels enc (kwam ik pas achter toen ik dr beter kon) ik ging dan vaak wel mee maar de school wist waarom en hebben het uiteindelijk opgelost zondat dat ik problemen met dr gekregen heb

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:36

Morrow_Less schreef:
er zitten wel meisjes maar die bestaan niet voor mij omdat ze even vervelend doen

Zit je nu in het 1ste middelbaar ?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:37

nee, in belgie gaat dat niet, dan moet je al van richting veranderen of school en dat wil ik iniet, ik wil ze zeker niet geven wat ze willen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:37

ZarcoTje schreef:
Morrow_Less schreef:

Zit je nu in het 1ste middelbaar ?

nee 5de

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:39

Morrow_Less schreef:
nee, in belgie gaat dat niet, dan moet je al van richting veranderen of school en dat wil ik iniet, ik wil ze zeker niet geven wat ze willen

Waar woon je ergens in België ? Knipoog
In de brugklas had ik het ook moeilijk,toen werd ik het hele jaar door gepest,ik voelde me echt niet thuis,en dat was niet omdat ik paard rijd,geen idd waarvoor dat was,maargoed,das nu verleden tijd.
Reageer gewoon iets fels terug of gewoon negeren.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:40

In het 5de middelbaar,en die mensen gedragen zich dan zó ? Zo zeg..over kinderachtig gesproken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:40

ZarcoTje schreef:
Morrow_Less schreef:

Waar woon je ergens in België ? Knipoog
In de brugklas had ik het ook moeilijk,toen werd ik het hele jaar door gepest,ik voelde me echt niet thuis,en dat was niet omdat ik paard rijd,geen idd waarvoor dat was,maargoed,das nu verleden tijd.
Reageer gewoon iets fels terug of gewoon negeren.

Tienen (suikerstad Tong uitsteken )
In die momenten weet ik niet wat te zeggen zonder boehoehoe (gehuil dus)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:42

He tienen ! Das niet ver bij mij vandaan !
En je gaat ook in tienen naar school veronderstel ik ?
Ik zou ze flink op hun plaats zetten,of gewoon negeren,maar sommigen gaan dan juist nog harder zitten pesten..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:43

Equidea schreef:
Ik doe een ict opleiding, als enig meisje in mijn klas en een van de weinige op mijn school.
Je kan je prima aanpassen hoor. Gewoon babbellen met mensen.

Er is nogal een verschil tussen het MBO / HBO en de middelbare school.
Dat kun je helemaal niet vergelijken. Pubers zitten nog in een hele andere levensfase.

TS: kijk eens goed welke jongens het wel menen en welke alleen meelopers zijn. Ik denk namelijk dat 80% eigenlijk jou helemaal niet wil pesten, maar dit alleen maar doet omdat de anderen het ook doen. Richt daar je aandacht op.

En dat over paardje pijpen, gewoon zeggen: tja dat heb je alleen maar verzonnen omdat je er zelf opgewonden van wordt. Knipoog

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:44

Kunnen jullie mij wat zinnentjes zeggen wat ik tegen hem kan zeggen
want ik weet echt niets
maar het rare is buiten school laat ik me door niemand kisten en sommige durven nix teen me te zeggen omdat ik verbaal gewoon veel sterker ben, aaar in schholklap ik dicht

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:45

Miscchien willen ze je boos hebben je weet maar nooit het is altijd verschillend hoe ze pesten om je boos te hebben of gewoon omdat ze stoer willen doen of grappig

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:45

Iris82 schreef:
Equidea schreef:
Ik doe een ict opleiding, als enig meisje in mijn klas en een van de weinige op mijn school.
Je kan je prima aanpassen hoor. Gewoon babbellen met mensen.

Er is nogal een verschil tussen het MBO / HBO en de middelbare school.
Dat kun je helemaal niet vergelijken. Pubers zitten nog in een hele andere levensfase.

TS: kijk eens goed welke jongens het wel menen en welke alleen meelopers zijn. Ik denk namelijk dat 80% eigenlijk jou helemaal niet wil pesten, maar dit alleen maar doet omdat de anderen het ook doen. Richt daar je aandacht op.

En dat over paardje pijpen, gewoon zeggen: tja dat heb je alleen maar verzonnen omdat je er zelf opgewonden van wordt. Knipoog[/quote]

Je moet hier lef voor hebben maar als je het hebt gezegd, laten ze je denk ik wel met rust Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:46

Je moet je quote ff bijwerken. Tong uitsteken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:46

die van jou is goedd, nog mensen met zinnen

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:47

Iris82 schreef:
Je moet je quote ff bijwerken. Tong uitsteken

Had al op verzenden gedrukt voordat ik het in de gaten had Bloos

C_arola

Dat je zelf geen leven hebt betekent niet dat je je met die van mij moet bemoeien! kun je ook zeggen
Laatst bijgewerkt door C_arola op 03-09-08 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ZarcoTje

Idd,meestal is het 1 persoon,of 2 personen die ermee beginnen,en de rest doen al snel mee om er gewoon bij te willen horen.
Die hebben dus geen leven en kunnen niet voor zichzelf beslissen en zijn verre van afhankelijk,niet eens in de buurt van zelfstandig.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:51

zit nu in de 3e en ja had er ook last van Boos!. Ik weet hoe vervelend het is..... Hoe moeilijk het ook is, probeer iets terug te zeggen wat grappig is... Als ze hinniken, terug hinniken. (Heb ik ook gedaan! Tong uitsteken) Of hardop zeggen, ik voel me helemaal thuis hier! Haha! Paardje pijpen heb ik ook heel veel gehoord.. ik had gewoon paar keer gezegd; vind je dat dan geil ofzo, of nee dankuwel. Of trek een geil gezicht als ze dat zeggen! Tong uitsteken negeren werkt helaas niet altijd... Probeer vrienden te maken in je klas, zit vast wel een aardige jongen bij die je kan steunen! Wel triest dat jongens in 5e zich zo gedragen! Echt heel triest!
Het gaat je echt wel lukken meid! Maak je niet druk. Ik snap dat het heel vervelend is, maar het komt helemaal goed Ach gut

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:52

essie_blue schreef:
zit nu in de 3e en ja had er ook last van Boos!. Ik weet hoe vervelend het is..... Hoe moeilijk het ook is, probeer iets terug te zeggen wat grappig is... Als ze hinniken, terug hinniken. (Heb ik ook gedaan! Tong uitsteken) Of hardop zeggen, ik voel me helemaal thuis hier! Haha! Paardje pijpen heb ik ook heel veel gehoord.. ik had gewoon paar keer gezegd; vind je dat dan geil ofzo, of nee dankuwel. Of trek een geil gezicht als ze dat zeggen! Tong uitsteken negeren werkt helaas niet altijd... Probeer vrienden te maken in je klas, zit vast wel een aardige jongen bij die je kan steunen! Wel triest dat jongens in 5e zich zo gedragen! Echt heel triest!
Het gaat je echt wel lukken meid! Maak je niet druk. Ik snap dat het heel vervelend is, maar het komt helemaal goed Ach gut

Die zijn goed!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 20:53

k dank jullie wel ik heb al wat meer moed
ik ga nu men bedje in men ogen pikken wat
ik laat jullie nog iets weten en post nog maar door, dat ik morgen nog wat heb om me op te bouwen
alvast bednakt

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:58

ik ben nooit gepest ofzo tuurlijk word er weleens een opmerking gemaakt maar niet zoals bij jou.
maar als ik jou was zou ik het of negeren of bijvoorbeeld zeggen jaa lekker joh of gewoon een rare reactie terug zeggen..
succes en sterkte

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:59

tjalk schreef:
essie_blue schreef:

Die zijn goed!

danku Tong uitsteken

@ts: ga maar lekker slapen! Hoe vroeger je slaapt hoe beter! Ik moet ook slapen, anders loop ik er morgen als een zombie bij..
Dus weltrusten allemaal Haha!