Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DaanxBien schreef:Ik had het ook is op de middelbare school
een jonge bleef maar mannendeo op me spuiten , heb meerdere keren gezegt dattie moest ophouden. Hij deed het niet he? Dus toen verkocht ik hem een ram met me tas daar zat dus een fietslot in![]()
Ik hoop dat het overgaat , als je naar de mentoren gaat gaan kinderen meestal nog meer pesten.
en dat wil je nou net niet laten zien. Kan je niet overgeplaatst worden naar een andere klas? Morrow_Less schreef:er zitten wel meisjes maar die bestaan niet voor mij omdat ze even vervelend doen

ZarcoTje schreef:Morrow_Less schreef:er zitten wel meisjes maar die bestaan niet voor mij omdat ze even vervelend doen
Zit je nu in het 1ste middelbaar ?
Morrow_Less schreef:nee, in belgie gaat dat niet, dan moet je al van richting veranderen of school en dat wil ik iniet, ik wil ze zeker niet geven wat ze willen

ZarcoTje schreef:Morrow_Less schreef:nee, in belgie gaat dat niet, dan moet je al van richting veranderen of school en dat wil ik iniet, ik wil ze zeker niet geven wat ze willen
Waar woon je ergens in België ?
In de brugklas had ik het ook moeilijk,toen werd ik het hele jaar door gepest,ik voelde me echt niet thuis,en dat was niet omdat ik paard rijd,geen idd waarvoor dat was,maargoed,das nu verleden tijd.
Reageer gewoon iets fels terug of gewoon negeren.
)Equidea schreef:Ik doe een ict opleiding, als enig meisje in mijn klas en een van de weinige op mijn school.
Je kan je prima aanpassen hoor. Gewoon babbellen met mensen.

Iris82 schreef:Equidea schreef:Ik doe een ict opleiding, als enig meisje in mijn klas en een van de weinige op mijn school.
Je kan je prima aanpassen hoor. Gewoon babbellen met mensen.
[/quote]

Iris82 schreef:Je moet je quote ff bijwerken.
. Ik weet hoe vervelend het is..... Hoe moeilijk het ook is, probeer iets terug te zeggen wat grappig is... Als ze hinniken, terug hinniken. (Heb ik ook gedaan!
) Of hardop zeggen, ik voel me helemaal thuis hier!
Paardje pijpen heb ik ook heel veel gehoord.. ik had gewoon paar keer gezegd; vind je dat dan geil ofzo, of nee dankuwel. Of trek een geil gezicht als ze dat zeggen!
negeren werkt helaas niet altijd... Probeer vrienden te maken in je klas, zit vast wel een aardige jongen bij die je kan steunen! Wel triest dat jongens in 5e zich zo gedragen! Echt heel triest!
essie_blue schreef:zit nu in de 3e en ja had er ook last van. Ik weet hoe vervelend het is..... Hoe moeilijk het ook is, probeer iets terug te zeggen wat grappig is... Als ze hinniken, terug hinniken. (Heb ik ook gedaan!
Paardje pijpen heb ik ook heel veel gehoord.. ik had gewoon paar keer gezegd; vind je dat dan geil ofzo, of nee dankuwel. Of trek een geil gezicht als ze dat zeggen!
negeren werkt helaas niet altijd... Probeer vrienden te maken in je klas, zit vast wel een aardige jongen bij die je kan steunen! Wel triest dat jongens in 5e zich zo gedragen! Echt heel triest!
Het gaat je echt wel lukken meid! Maak je niet druk. Ik snap dat het heel vervelend is, maar het komt helemaal goed

tjalk schreef:essie_blue schreef:zit nu in de 3e en ja had er ook last van. Ik weet hoe vervelend het is..... Hoe moeilijk het ook is, probeer iets terug te zeggen wat grappig is... Als ze hinniken, terug hinniken. (Heb ik ook gedaan!
Het gaat je echt wel lukken meid! Maak je niet druk. Ik snap dat het heel vervelend is, maar het komt helemaal goed
Die zijn goed!