Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:14

ja 2. 1 was gratis via bevriende fotografe, andere betaald (staan er 2 in mn profiel van). die was wel vet duur Nagelbijten / Gniffelen bij elkaar iets van 300 euro.. was wel met visagie en haar, website met alle fotos iets van 300 stuks en 3 grote afdrukken. Lachen
maar het was zo leuk om te doen. en het was een kado voor mezelf. had mezelf beloofd dat als ik eindelijk eens tevreden was met mezelf ik een shoot mocht doen Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:14

Nou als je het op TFP basis of TFP-CD basis doet kost het je niets.

Dat betekent dat de fotograaf jou foto's mag gebruiken voor zijn website en portfolio en meestal krijg je een cd met de (beste) foto's thuis gestuurd en soms ook wat prints.
Het is wel handig om even een soort contractje op te stellen, geeft toch wat meer zekerheid en in het begin nooit alleen gaan naar een fotograaf.
Anders moet je maar eens op http://www.dutchheaven.nl kijken, daar kun je geloof ik nog veel meer info vinden.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:15

Doei! Hier nog eentje die zichzelf mooier vindt in de spiegel dan op foto's Koe Met als gevolg dat ik nooit op de foto wil. En als iemand me dan een keer zo gek heeft gekregen en ik met mijn mooiste lach op de foto ga, valt het eindresultaat altijd tegen Scheve mond

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:16

Oke thanks voor de sites, moet me wel aanmelden enzo dus dat doe ik morgen even! Maar ik ben niet op zoek naar mensen die op zoek zijn naar modellen..eigenlijk iemand die zijn toestel eens wil uittesten en ook nog iemand erbij heeft die verstand heeft van stijlen enzo. Ik zag op een andere site van een fotograaf dat deze op zoek was naar gratis modellen voor zijn portfolio, dus niet betaald maar dat hoef ik uiteraard niet..Hmm misschien waag ik me er aan! Maarja ik heb geen foto's om mee te sturen Haha Tong uitsteken Lachen

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:17

suze_ schreef:
ja 2. 1 was gratis via bevriende fotografe, andere betaald (staan er 2 in mn profiel van). die was wel vet duur Nagelbijten / Gniffelen bij elkaar iets van 300 euro.. was wel met visagie en haar, website met alle fotos iets van 300 stuks en 3 grote afdrukken. Lachen
maar het was zo leuk om te doen. en het was een kado voor mezelf. had mezelf beloofd dat als ik eindelijk eens tevreden was met mezelf ik een shoot mocht doen Haha!

Ooh die zijn mooi! Au naturel is ook al mooi hoor op die foto daaronder.!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:18

ja was voor het eerst dat ik dacht woooo ik vind mezelf leuk Haha!
stom he.

stelletje onzekere kritische mutsen zijn we eigenlijk Knipoog

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:20

Lepeltje21 schreef:
Doei! Hier nog eentje die zichzelf mooier vindt in de spiegel dan op foto's Koe Met als gevolg dat ik nooit op de foto wil. En als iemand me dan een keer zo gek heeft gekregen en ik met mijn mooiste lach op de foto ga, valt het eindresultaat altijd tegen Scheve mond

Ik ben altijd juist wel in voor foto's, maar als ze gemaakt zijn en ze vallen tegen zorg ik er wel voor dat ze heeel snel van dat toestel verdwijnen!

@suze_ Ja dat had ik ook bij een foto van mezelf, maar andere vallen zo hard weer tegen. M'n vriend zei pas ook nog; Oei das geen voordelige schat! Ach gut Maar andere foto's vind hij dan weer prachtig en in het echt dan ook..Lachen
Ik ga nu lekker slapen..ik laat jullie morgen horen over wat ik misschien gevonden heb of wat voor idee ik heb..Weltrusten! Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:22

slaap lekker!

mn vriend vindt juist vaak de foto's leuk die ik afgrijselijk vind Gestoord

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 21:25

suze_ schreef:
slaap lekker!

mn vriend vindt juist vaak de foto's leuk die ik afgrijselijk vind Gestoord

Ja pas had ik er ook een, toch wel een beetje blij. Vriend: "Zo heb je daar nog wel bloed in je gezicht op die foto? Bleekscheet!" Koe

Ojeeojee nu moet ik aan mn opstel beginnen, Slaapse allemaal!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:26

Ik heb dat ook ROFL
Dan kijk je in de spiegel en dan denkje, ik wil zo als ik nu kijk een foto, en dan maak je die en dan is die alsnog lelijk, irritant is dat he!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:36

Joceline schreef:
@MelanieB...en foto's thuis enzo? Op verjaardagen en uitjes ook niet, door je moeder geschoten ofzo? Lachen

Nope, niks noppes nada, geen foto's van mezelf
En ik hoef ze ook niet Clown Tong uitsteken
Heb alleen ID foto voor pasje en schoolfoto Clown

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:53

Oh oh, wat herken ik dit en inderdaad, de spiegel is een verrader Huilen van het lachen
Er is nou werkelijk geen foto die ik 'leuk' vind. Vorig jaar in Turkije wilden m'n ouders foto's van ons laten maken. Ik ging
er nog met vrij goeie moed naar toe, maar toen ik het resultaat zag, ben ik nog net niet in janken uitgebarsten Huilen van het lachen Jemig,
wat stond ik er beroerd op. En die fotograaf maar enthousiast doen over m'n zus en doorzeuren over een shoot in bikini,
ik werd -en ben- serieus ziek van jaloersheid Ja

En m'n moeder maakte het allemaal nog leuker voor me door ze op 30x40 formaat te laten afdrukken en die op te hangen
in huis. Sindsdien zit ik niet graag meer beneden Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:02

Stiekem ben ik wel benieuwd hoe jullie allemaal op de foto staan. Jullie zitten jullie zo af te kraken.. Zo erg kan het toch niet zijn meiden? Kop op! Ach gut

Ik moet ook moeite doen om 'leuk' op de foto te staan. Wat misschien wel een keertje leuk is om te doen is een 'fotoshoot' laten doen door één van je vriendinnen. Het blijkt dat als je iemand tegenover je hebt die je vertrouwd en waar jij je fijn bijvoelt ook beter bij op de foto kan gaan. Bovendien kan zij (of hij Knipoog ) je misschien wel tips geven over jouw houding of hoe je beter kan kijken. Ook met een digitale camera kun je het resultaat meteen zien en zeggen van 'dit en zus en zo' kan anders. Als de ander daar op wil letten kom je al een heel eind Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:05

A_lette schreef:
Stiekem ben ik wel benieuwd hoe jullie allemaal op de foto staan. Jullie zitten jullie zo af te kraken.. Zo erg kan het toch niet zijn meiden? Kop op! Ach gut

*LOL* Pech, ik heb geen foto's Schijnheilig
Zullen er ook niet komen ook Duivel Ik houd de eer hoog *LOL* Huilen van het lachen

_sabinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 23:10

haha hier nog zon een!!! Haha!
ik sta ook nooit leuk op een foto of ik kijk weer dom en scheel of wattan ook......
loop altijd zo hard mogelijk weg voor iemand met camera Clown

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 07:34

A_lette schreef:

Ik moet ook moeite doen om 'leuk' op de foto te staan. Wat misschien wel een keertje leuk is om te doen is een 'fotoshoot' laten doen door één van je vriendinnen. Het blijkt dat als je iemand tegenover je hebt die je vertrouwd en waar jij je fijn bijvoelt ook beter bij op de foto kan gaan. Bovendien kan zij (of hij Knipoog ) je misschien wel tips geven over jouw houding of hoe je beter kan kijken. Ook met een digitale camera kun je het resultaat meteen zien en zeggen van 'dit en zus en zo' kan anders. Als de ander daar op wil letten kom je al een heel eind Lachen

Nja het klinkt zo wel depri allemaal bij elkaar, maar ik heb er leuke tussen zitten Lachen Maar dat zijn er maar 3 verdeeld over 3 jaar Tong uitsteken Ik kijk altijd naar mijn digitale van oe dat zit niet zo best en ik moet minder lachen, want hoe meer ik lach hoe erger de foto word want ik heb wel een mooi gebit maar ik krijg van die grote kreukels lang mn neusvleugels van het lachen, echt hele dikke en dat vind ik niet mooi! Andere mensen vinden dat juist leuke gezellige lach-foto's en brommen altijd dat ik op foto's zo down kijken.. Maar ik wil een keer zo'n foto die je wel eens ziet op tv bij het programma model in 1 dag of bij next topmodel's. Ik denk dat mijn digitale fotocamera ook niet echt meehelpt want hij is leuk om foto's mee te maken maar verder...Tong uitsteken Ik zou vanmiddag eens kijken naar die sites..Want het liefst doe ik wel zo'n shoot met make-up enzo erbij voor 300 euro..maar aangezien ik er niets mee ga doen vind ik dat zonde. Een tijd geleden had een vriendin bij een kunstenaar ook een 'shootje'gedaan voor heel weinig. Hij deed het voor de lol maar kon het erg goed. Ze krijg een rode zijden doek en een oranje en daaronder een straplesse bh alsof het leek dat ze niks eronderaan had dus dat andere kledingstukken ook niet konden afleiden..heel mooi geworden met grote bloemen in haar haar! Maar helaas heeft die man nooit meer gereageerd op onze mails. Huilen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:07

Kijk eens naar de pluspunten op je foto ipv minpunten Knipoog

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 08:11

Doen we, maar je stoot toch vaak tegen minpunten Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:15

Laat dat stoten eens achterwege Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:16

Dit is een heel erg herkenbaar topic!!! Sporadisch sta ik wel eens leuk op de foto, maar zelfs mijn broertje zei een tijdje geleden: Je staat echt altijd als een koe op de foto!! duidelijk zat toch?

Jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:25

vreselijk die foto's helemaal als ze door zeuren van 1 x om ze zelf te maken is t leuk(kan je ze wissen Duivel )
en met de paarden vind ik foto's wel leuk en als je ze hebt vind ik t leuk ma om ze te maken

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:56

Tulandro schreef:
Dit is een heel erg herkenbaar topic!!! Sporadisch sta ik wel eens leuk op de foto, maar zelfs mijn broertje zei een tijdje geleden: Je staat echt altijd als een koe op de foto!! duidelijk zat toch?

Zullen we zijn foto's eens bekijken!? Duivel

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:18

Dutchheaven is een prima opstap Ja

Heb veeeeeeeeel shoots gedaan (ook met visagie etc.), nooit een cent betaald.

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 14:38

Quellian schreef:
Dutchheaven is een prima opstap Ja

Heb veeeeeeeeel shoots gedaan (ook met visagie etc.), nooit een cent betaald.

Oke ik ga er eens achteraan, dankjewel!

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:47

heel herkenbaar.

ik blijf nooit plakken op fotos Bloos .

ik wil dus ook niet meer op de foto gezet worden .

mijn collega bij de dierenambulance loopt de hele dag met camera en wil overal fotos van .
en zijn missie is nu om mij keer op de foto te krijgen zonder hand voor mijn gezicht of voordat ik net op tijd wegdraai.
maar lukt hem toch niet Haha! .
vind mezelf verder niet lelijk ofzo ben redelijk tevreden .
maar vind mezelf zo debiel op fotos . Haha!