Chiqa schreef:Zonnebloem schreef:Komt meneer van het weekend helemaal over de rooie op mijn deur bonken dat ik "die lelijke ouwe auto" weg moet halen.
Waarom moest jij je auto weghalen?
Omdat hij daar wilde staan

De gemeenst wil geen invalide parkeerplaats geven omdat ze volgens hun nog goed genoeg kan lopen.
Ze heeft een groniche ontsteking in haar knie en suikerziekte waarvan ze s'morgens vaak erg ziek is. en ze moet s'morgens vaak vroeg weg.
Maar als hij nou eens normaal overlegt, is dat nou zo moeilijk? Maar zodra je wat tegen hem zegt is het gelijk dreigen, " ik zal dit en ik zal dat"
Maar ik heb al meer verhalen over hem gehoord hier op het dorp, ik had zoiets van eerst zien en dan geloven, nou ik geloof ze allemaal.
Aan het einde van de straat is een parkeer terrein waar je zo je auto kan neerzetten, 50 meter lopen en dat moet voor hem geen probleem zijn.
Er staat nu een VW transporter op die plek maar hij gebruikt hem bijna niet en hij heeft al gezegt dat ie hem eerst omruilt voor zijn BMW als ie weggaat, zodat wij er niet kunnen staan. Echt zo van ik niet jullie niet, grote sukkel, ik ben niet haatdragend maar ik begin echt een hekel aan hem te krijgen.
En hij is natuurlijk boos dat ik toen de BMW heb laten wegslepen.
Mijn vriend en ik en proberen nu een manier te verzinnen om de transporter strak tegen zijn deur te zetten, (hij heeft maat 1 deur) zodat ie er niet in of uit kan. Als de hint niet duidelijk is zetten we de bus midden op de kruising en laten hem weer wegslepen.
Of hij moet normaal komen overleggen en exuses maken voor een paar erg grove dingen die hij heeft gezecht