Vodafone rekening!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: Vodafone rekening!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:07

Even off-topic ? Waarom krijgen jullie de vodafone rekening per post binnen, vodafone doet via i-net de rekeningen klaar zetten en omstreeks de data automatisch geincasseerd het bedrag wat je moet betalen. Zo is het bij vriendlief wel. Hij krijgt ook elke maand een sms-bericht van vodafone met de melding van ''Je nieuwe rekening staat voor je klaar'', en als vriendlief week later nog niet op myvodafone gekeken heeft blijft vodafone telkens herhalen met het standaard sms-bericht ''Je nieuwe rekening staat voor je klaar''. Totdat ie hem geopend heeft.

En ik weet niet hoor maar vriendlief kan nog steeds gewoon waarneer die maar wilt op myvodafone.nl er is helemaal niks mee aan de hand geen storing niks. Dus dat vind ik beetje raar. Of het is regio gebonden Haha! .

Maar vriendlief hebt nergens problemen mee nooit gehad ook en hij zit sinds vorig jaar bij vodafone. En altijd elke maand kan ie gewoon zijn rekening ophalen en bekijken hoeveel ie is. Maja, zoveel is vriendlief zn abbo rekeningen nooit hij neemt zelfs altijd zo ruim 40euro mee naar de nieuwe maand Haha! hij zit altijd ver onder zn abbo.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 02-09-08 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:13

_PassoaJus schreef:
Klopt 'griebels'! Jij snapt 'm! Ja

ooooooooh
je betaald die 11 nogwat aan t begin van de maand....dus vooraf...
oooh dan snap ik m:P

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:27

ook ik word echt knettergek van vodafone, ehb steeds superhoge rekeningen terwijl ik helemaal niet veel bel. smsen wel, maar daar heb ik dan ook een bundel voor apart. en van die rekeningen snap ik echt geen hol

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:31

Idd, bij mij hetzelfde! De rekeningen zijn altijd zo ontzettend hoog! Laatst nog bijna 200 euro.. en ik kon me niet voorstellen dat ik zoveel had gebelt/gesmst. Dus ik belde op om te vragen of het wel klopte, ofdat ze het even na wou kijken. Zei ze dat ik heel veel had gesmst die maand (dan nog kon ik me niet voorstellen dat het zo hoog was, maargoed). Toen heeft ze me een smsbundel per maand aangesmeert die ik heb aangenomen. Dan betaal ik 10 euro extra per maand voor 1000 smsjes per maand. Rekening na die extreem hoge was toen in de 90 euro, scheelt toch al een hoop centjes. Maar als mijn contract is afgelopen doe ik denk ik toch maar geen vodafone meer..

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 00:07