last van kamperfamilie en aanhang, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: last van kamperfamilie en aanhang, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:46

Mijn excuses voor wat ik in mijn vorige post mededeelde over ''kamperfamilies''. Ik bedoel het niet zo hoe ik het in mijn bovenstaande post heb genoteerd. Voor mij zijn alles en iedereen die op kamp woonachtig zijn het helemaal, heb nooit geen klachten en/of trammeland ermee gehad. Vind eigenlijk om heel eerlijk te zijn kampers meer tot me aangetrokken dan mensen die bijv in een stad oid wonen.

Kampers zijn over het algemeen hele nette beschaafde mensen die welliswaar vaak ook altijd gelijk hebben en terecht ook. Wie weet dat ze daarom vaak onder politiekorpsen onderuit komen (soms niet misschien maar het is er wel).

Maar goed, ook al als je trammeland hebt met een ''familie'' (bij deze TS haar vriend) verwoord duidelijk tegen ze met over of ze willen ophouden etc en dat je vriend het hoofdstuk tussen hem en zijn ex wil sluiten verder en ook door wil met zijn leven. Ik durf dan mn hand door het vuur te strijken dat ze je dan sneller begrijpen en in zullen zien dat wat en hoe ze doen toch ook weer niet helemaal de bedoeling is.

Sterkte nogmaals TS, en mn pm-box staat altijd open voor als je vragen hebt.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 21:50

Het probleem is dat met de ''kampers'' waar ik het over heb niet te praten valt. Als ze hem zien komen ze gewoon op hem afrennen, en de groep wordt steeds groter. Ook jongens die alleen maar het ''verhaal'' gehoord hebben willen hem pakken.

Het probleem is ook dat degenen niet het échte verhaal weten, maar het verdraaide verhaal, dat hij haar uit het niets is gaan slaan. En ze weten niet dat zij hem op méérdere plaatsen gebeten heeft. Hij heeft op zijn armen en benen de littekens zitten. En als je de foto's ziet van hoe hij eruit zag, alsof hij aangevallen was door een tijger! Dat hij dan haar heeft geslagen kan ik erg bij inkomen. Wie zou niet van zich afmeppen als ie zo gebeten werd? Hij is zelf absoluut niet iemand die een ander pijn wil doen, maar door veel pijn kun je aardig gek worden...

Samen met de politie ernaar toe stappen is op zich nog geen verkeerd idee! Verhuizen is wel erg moeilijk. Mijn ouders en zijn ouders hebben een koopwoning, en die ben je ook nog neit zomaar kwijt. En wij kunnen ook nog niet samenwonen. Ik werk wel, maar wil binnenkort verder leren voor hondentrimster en psycholoog.

Groetjes Mandy

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:21

Ik weet precies hoe jullie je voelen meiss. De familie van je vriend zn ex-vriendin gelooft op dit moment maar een kant van het verhaal.
En helaas is Aalten wellicht wat te ver uit mijn richting (woon in A.dam), maar zou zo de moeite nemen om naar ze toe te rijden.
Heeft je vriend ook via mail misschien al uitgelegd hoe het werkelijk waar echt in mekaar zit ? Of durft ie dat ook niet zo goed ?
Desnoods zou ik anders ook wel een mail kunnen/willen sturen naar ze, maar dat moeten jullie maar even bekijken.

Het is natuurlijk erg vervelend en hoe het bij mij er tot nu zover overkomt is dat de familie van je vriend zn ex het een leuk spelletje vinden nu doordat jullie allen bang zijn. Meid ik wil je best goeie moed in je schoenen willen schuiven en dan bedoel ik ermee van bel naar ze op of mail jullie kant van het verhaal eens ? En dit dan alles op een nette manier zodat het normaal bij ''ze'' overkomt snap je ?

En als hen dan toch nog niet ophouden en weer langs komen sta dan op en zeg ze dan recht in hun gezicht van ''wie is er hier nu fout''. En dan vraag je of wij ook de kans mogen om ons kant van het verhaal te doen, ivm jullie alleen maar ''haar'' kant van het verhaal hebben gehoord, maar jullie niet wetende hoe het werkelijk echt in mekaar steekt.

Sterkte TS en je vriend. En kop op laat jullie je niet gek maken echt niet doen hoor, en wat dan nog wat willen ze jullie doen. Ze hebben sowieso toch geen wapens op zak (of het moeten beruchte criminelekampies wezen die al berucht bekend staat bij de politie).