Ik weet precies hoe jullie je voelen meiss. De familie van je vriend zn ex-vriendin gelooft op dit moment maar een kant van het verhaal.
En helaas is Aalten wellicht wat te ver uit mijn richting (woon in A.dam), maar zou zo de moeite nemen om naar ze toe te rijden.
Heeft je vriend ook via mail misschien al uitgelegd hoe het werkelijk waar echt in mekaar zit ? Of durft ie dat ook niet zo goed ?
Desnoods zou ik anders ook wel een mail kunnen/willen sturen naar ze, maar dat moeten jullie maar even bekijken.
Het is natuurlijk erg vervelend en hoe het bij mij er tot nu zover overkomt is dat de familie van je vriend zn ex het een leuk spelletje vinden nu doordat jullie allen bang zijn. Meid ik wil je best goeie moed in je schoenen willen schuiven en dan bedoel ik ermee van bel naar ze op of mail jullie kant van het verhaal eens ? En dit dan alles op een nette manier zodat het normaal bij ''ze'' overkomt snap je ?
En als hen dan toch nog niet ophouden en weer langs komen sta dan op en zeg ze dan recht in hun gezicht van ''wie is er hier nu fout''. En dan vraag je of wij ook de kans mogen om ons kant van het verhaal te doen, ivm jullie alleen maar ''haar'' kant van het verhaal hebben gehoord, maar jullie niet wetende hoe het werkelijk echt in mekaar steekt.
Sterkte TS en je vriend. En kop op laat jullie je niet gek maken echt niet doen hoor, en wat dan nog wat willen ze jullie doen. Ze hebben sowieso toch geen wapens op zak (of het moeten beruchte criminelekampies wezen die al berucht bekend staat bij de politie).