Kimberley_ schreef:Ik zei het toch miracle dat ie wat in petto had
Haha inderdaad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:Ik zei het toch miracle dat ie wat in petto had
janinetjjj schreef:Miracle_ schreef:Haha nou dat doet mijn vriend dus echt niet. Hij heeft wel ooit een witte roos voor me gekocht, maar that's it
witte staat voor de dood
lekker romantisch, haha, maar dat wist ie vast niet.
Maar hij ook vast niet, was wel lief bedoeld.
Niet gemeen ofzo, maar vooral erg onattent

) en het is echt super leuk geworden
Ik heb de meest romantische vent die er bestaat
Regelmatig verrast hij me met een bloemetje, eens stiekem weggaan naar een plaats waar hij wat gepland heeft, me zomaar vastnemen en oprecht zeggen dat hij me graag ziet met een traantje in zijn ogen...
Wat een kerel 
OohafoO schreef:Mijne is ook gevoelig maar t gelijker tijd ook weer erg gesloten. Hij verast me wel eens maar meestal ben ik de gene die hem verast

Of het ligt eraan wat jullie romantisch vinden..
Heeeeuul romantisch als je ernaast zit als een misselijke zombie met blauwe plekken 
Uit eten enz...
. Ik heb nog nooit zo goed voor iets gezorgd, helaas ben ik hem kwijtgeraakt
.
.
.
.
. Annemiekbram schreef:nouw die van mij is niet echt romantisch![]()
Moet echt heel diep graven.... en dan weet ik nog niks![]()
Laatst had ik een x allemaal kaarsjes aangestoken...en dat zag hij niet eens![]()
agja...mannen
alleen vind ik een witte mooier ^^ ) en helemaal in t begin een keer een 'liefdes email' ... maar verder kan k me niets herinneren.
Welshcobfan schreef:op het moment dat mijn vriend spontaan met een bosje bloemen of een cadeautje voor de deur staat denk ik maar 1 ding:
Wat heeft ie uitgevreten?
ja.. zo romantisch is hij hahaha hij is alleen spontaan als hij iets goed te maken heeft
Dat ken ik wel ja
Miracle_ schreef:Welshcobfan schreef:op het moment dat mijn vriend spontaan met een bosje bloemen of een cadeautje voor de deur staat denk ik maar 1 ding:
Wat heeft ie uitgevreten?
ja.. zo romantisch is hij hahaha hij is alleen spontaan als hij iets goed te maken heeft
HahahahahaDat ken ik wel ja
ben je vreemdgegaan? MarcoBorsato schreef:Ik heb precies hetzelfde! Theun koopt zo eens in het jaar een bosje bloemen en dan heb ik zoiets van:ben je vreemdgegaan?