Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:03

Kimberley_ schreef:
Ik zei het toch miracle dat ie wat in petto had Knipoog

Haha inderdaad Haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:11

janinetjjj schreef:
Miracle_ schreef:
Haha nou dat doet mijn vriend dus echt niet. Hij heeft wel ooit een witte roos voor me gekocht, maar that's it Clown

witte staat voor de dood Sigaar
lekker romantisch, haha, maar dat wist ie vast niet.

Haha ahh, dat wist ik ook niet Clown Maar hij ook vast niet, was wel lief bedoeld. Haha!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:22

nouw die van mij is niet echt romantisch Clown
Moet echt heel diep graven.... en dan weet ik nog niks Clown
Laatst had ik een x allemaal kaarsjes aangestoken...en dat zag hij niet eens Clown
agja...mannen Tong uitsteken

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:37

Die van mij weet niet eens wat het woord romantisch betekend.. Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:02

Hahahaahaa geweldig, sommige verhalen hier Huilen van het lachen

De mijne met vlagen.. Soms is ie echt een hork, hahaha, om het maar even zo te zeggen Tong uitsteken Niet gemeen ofzo, maar vooral erg onattent Schijnheilig
Maar, afgelopen vrijdag had ie een limousine gehuurd waar we toen in hebben gereden, hij neemt me regelmatig mee uit eten, af en toe een bosje bloemen, kleine verrassingen.. Ik mag niet klagen ofzo, maar écht ontzettend romantisch... nee.
Keerzijde van dat limo-tochtje was bijvoorbeeld dat ik eerst een half uur in een kort jurkje door de wind mocht op m'n scootertje, in plaats van dat de schat me even komt ophalen met de auto Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:44

De mijne is wel romantisch! Haha!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:48

De mijne is ook romantisch Haha!

Toen we 1 maand samen waren had hij toen ik bij hem film aan het kijken was zn broertje stiekem een enorme bos rozen bij me thuis laten brengen, die dus als verassing stonden te wachten op mij toen ik thuis was Haha!
En een keer een matrasje met lekker warme dekens midden in zn kamer gelegd, kaarsjes aan, kachel aan, en ik werd verwend met een massage Lachen
En natuurlijk niet te vergeten dat hij zn bed tot hemelbed heeft verbouwd voor me! Hij slaapt op zolder en is een heel weekend bezig geweest met gordijntjes op maat maken en een klitteband-systeem maken aan het schuine dak (ik ben nogal onhandig, vandaar het klitteband Nagelbijten / Gniffelen) en het is echt super leuk geworden Knipoog

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:57

Mijn vriend is ook niet zo romantisch, als we samen in bed liggen is hij wel romantisch in lieve dingen zeggen en wel lieve smsjes, maar dingen organiseren voor me? Nee.
Oja hij heeft wel een keer een bos rozen gestuurd met Valentijn, dat was wel heel erg lief Ja

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:59

mijn vriend is best wel heel erg romantisch... Ik alleen écht écht niet Clown

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:59

Nee echt niet xD
Hij geeft het zelf ook toe.. dus dat scheelt weer.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet gek op hem ben.
Sterker nog... ik ben donders gek met hem Cool

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:37

Ik heb geluk Haha! Ik heb de meest romantische vent die er bestaat Haha! Regelmatig verrast hij me met een bloemetje, eens stiekem weggaan naar een plaats waar hij wat gepland heeft, me zomaar vastnemen en oprecht zeggen dat hij me graag ziet met een traantje in zijn ogen...

Zucht... Lovers Wat een kerel Haha!

Hij is wel een gevoelig type, misschien dat die wat romantischer zijn aangelegd?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:40

Mijne is ook gevoelig maar t gelijker tijd ook weer erg gesloten. Hij verast me wel eens maar meestal ben ik de gene die hem verast

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:43

volgens mij weet die van mij niet wat romantisch is
als ik het vraag of die iets romantisch wil doen
vraag hij was ik dan wil
krijg wel regelmatig opbijt op bed

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:44

OohafoO schreef:
Mijne is ook gevoelig maar t gelijker tijd ook weer erg gesloten. Hij verast me wel eens maar meestal ben ik de gene die hem verast

Dat heb ik ook. Vaak is het iets dat we samen overleggen zoals een weekend weg of een avondje uit eten of naar de theater.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:45

Ja wij overleggen vaak dan ook. Want als ik iets plan dan vind hij het soms niet zo. Zeg maar

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:45

op het moment dat mijn vriend spontaan met een bosje bloemen of een cadeautje voor de deur staat denk ik maar 1 ding:
Wat heeft ie uitgevreten? Clown

ja.. zo romantisch is hij hahaha hij is alleen spontaan als hij iets goed te maken heeft Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:48

Nou hij is niet echt romantisch. Nagelbijten / Gniffelen Of het ligt eraan wat jullie romantisch vinden..
Hij kookt wel eens, en masseren kan hij ook goed, verder wil hij me op de meest onmogelijke momenten zien.. Maar daarnaast is hij soms alles behalve romantisch. Huilen van het lachen
Zo weet hij bijvoorbeeld niet dat hij best eens wat voorzichtiger mag rijden als er een meisje naast hem zit in de auto, nee meneer scheurt net zo hard door. Lips are sealed Heeeeuul romantisch als je ernaast zit als een misselijke zombie met blauwe plekken OK dan! Huilen van het lachen

En inderdaad, alleen als hij wat uit te leggen heeft komt hij met een cadeau of iets aan..

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:37

Oe ik ben blij met me liefiej Bloos

Ik was een keer opstap in een andere provincie, en toen was hij daar speciaal voor mij gekomen , regelmatig kaarsjes bij bad, heeft me onverwachts een keer een hele mooie ketting gegeven , regelmatig massage`s , op de bank kruipt ie me altijd helemaal aan ,, aaah ik mis hem nu alweer Clown Uit eten enz...

Daartegen veras ik hem ook wel, ontbijd op bed, massage`s , cadeautjes mee nemen, uit eten. ( Lovers

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:02

hij heeft een ring voor met ontworpen en daarna laten maken Lovers. Ik heb nog nooit zo goed voor iets gezorgd, helaas ben ik hem kwijtgeraakt Hamer.
'k had gelukkig nog de tekening, en ik heb hem nu terug binnengedaan voor opnieuw die ring te laten maken, ik mis hem echt.

ik ook zomaar eens een bon gekregen voor een middagje met massage en modderbaden enzo Lachen.

en gisteren liepen we door oostende, en zei hij: heb jij eigenlijk een zonnebril. ik: nee, alleen om te sporten.
hij: oke, we gaan naar de winkel en je mag een zonnebril kiezen.

Als ik heb zo bekijk wordt ik beladen met kado's Tong uitsteken.

Toen we een maand samen waren had ik ook een powerpoint gekregen met foto's van ons samen en tekstjes over dingen die we samen gedaan hadden Lovers.

ik ben een stuk minder romantisch als ik het zo bekijk Haha!.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:56

Annemiekbram schreef:
nouw die van mij is niet echt romantisch Clown
Moet echt heel diep graven.... en dan weet ik nog niks Clown
Laatst had ik een x allemaal kaarsjes aangestoken...en dat zag hij niet eens Clown
agja...mannen Tong uitsteken

haha zelfde hier..
ik heb geloof ik ooit wel een roos gekregen van m ( ja een rode Tong uitsteken alleen vind ik een witte mooier ^^ ) en helemaal in t begin een keer een 'liefdes email' ... maar verder kan k me niets herinneren.

ik zou t wel leuk vinden als hij ook eens een spontane actie zou hebben en me gewoon mee zou nemen ..
maarja Lachen
van de andere kant..doe ik dat eigenlijk ook niet echt bij hem..(wat ook praktisch onmogelijk is met al die voetbal trainingen elke keer op andere dagen en dan moet ie ineens weer werken of leren of weet ik t wat...als ik iets zou plannen zonder hem er in te betrekken kan ik met 99% zekerheid zeggen dat ie dan uiteindelijk niet kan)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 02:16

Romantiek? Wat is dat? Kan hij dat eten?

Hier kun je in je allermooiste lingerie de slaapkamer binnen wandelen en dan nog krijg je 'wattan?' als antwoord als je dan na een half uur vraagt: 'zie je niets aan me?'.

Neuh, romantisch is ie zéker niet!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:33

Ik wil geen romantische vriend. Heb echt een hekel aan romantisch gedoe.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 10:33

Welshcobfan schreef:
op het moment dat mijn vriend spontaan met een bosje bloemen of een cadeautje voor de deur staat denk ik maar 1 ding:

ja.. zo romantisch is hij hahaha hij is alleen spontaan als hij iets goed te maken heeft Clown

Hahahahaha ROFL Dat ken ik wel ja Clown

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:39

Miracle_ schreef:
Welshcobfan schreef:

Hahahahaha ROFL Dat ken ik wel ja Clown

Ik heb precies hetzelfde! Theun koopt zo eens in het jaar een bosje bloemen en dan heb ik zoiets van: Nors opkijken ben je vreemdgegaan?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 11:01

MarcoBorsato schreef:
Ik heb precies hetzelfde! Theun koopt zo eens in het jaar een bosje bloemen en dan heb ik zoiets van: Nors opkijken ben je vreemdgegaan?

Haha inderdaad. Of andere rare dingen uitgevreten Clown