Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ran schreef:"denk je soms dat ik aan het daten ben?!?!" vroeg 'ie toen.
Ran schreef:Ja, dat is wel een goed idee om het zo te zeggen. Het kan idd zo zijn dat hij er nog op zit om met mensen te mailen om ervaringen uit te wisselen. Wat ik vreemd vind is vooral dat hij in de tussentijd zijn profieltekst heeft aangepast/uitgebreid + wat recente foto's heeft toegevoegd. Dat zou je niet doen lijkt me als je alleen met wat bekenden wilt mailen zonder verdere bedoelingen. Dat geeft mij te denken hoe serieus hij het met mij meent.

Zonnetje81 schreef:Ik verwonder me over het feit dat jij er op zit....en je verbaast bent hem daar te vinden, wat doe jij dan op die site?
Ik kende ook iemand van een datingsite en na een aantal maanden toen hij 'vreemd' begon te doen heb ik eens gekeken of hij nog ooit inlogde, dat deed hij en toen ben ik hem gaan 'controleren' omdat ik dacht dat er iets mis zat gezien zijn gedrag. Dan snap ik het maar zoals ik jou hoor was er geen aanleiding tot controle en daarbij zeg je jezelf te verbazen hem tegen te komen op de site....ik was niet verbaasd, mijn vermoedens werden alleen bevestigd.
Ran schreef:"denk je soms dat ik aan het daten ben?!?!" vroeg 'ie toen.
Ben daarom ook benieuwd heo het gesprek daarna is gegaan, duidelijk een gevalletje van oeps betrapt.

, het kunnen soms echt sukkels zijn!
Niekoezz schreef:Maak zelf een schaduwaccount aan en stuur hem berichten, dan kom je er achter of hij er nog op kijkt
Chiqa schreef:Okay, nou dat is dan maar 'gelukkig', maar wat heeft hij te melden op de vraag dat hij allemaal foto's heeft toegvoegd terwijl hij alleen maar even heel toevallig inlogte?
Ran schreef:Nou, hij heeft na ons laatste gesprek zijn profiel eraf gehaald.
En hij blijft erbij dat hij alleen was ingelogd die dag, om het profiel van zijn zusje te bekijken. Alhoewel ik dat wel erg toevallig vind, heb ik niet het idee dat hij aan het daten is o.i.d. en hij heeft nu dus wel zijn profiel eraf gehaald. Het enige wat me dan nog een beetje dwarszit, is dat hij dit heeft gedaan omdat ik er toevallig achterkwam dat hij nog steeds op RP inlogde, en niet vanuit zichzelf zijn profiel heeft verwijderd. Ma.w., als ik er niet achter was gekomen, had hij er nu misschien nog steeds op gezeten. Maar goed, daar zal ik nu nooit achter komen, dan had ik niks moeten zeggen en hem stiekem moeten volgen om te zien of hij vaker op RP ging inloggen.
Ran schreef:Nou,was dus op die site, omdat ik nog steeds een 'slapend" account had en die eraf wilde halen. Eenmaal ingelogd was ik nieuwsgierig of diegenen met wie ik destijds had gemaild, nog steeds erop stonden. Dus toen kwam ik zijn profiel ineens tegen, dus dat had ik helemaal niet verwacht. Maar het is dus niet zo dat ik zelf dagelijks inlog op relatieplanet. Maar ik snap je verwarring, vandaag dat ik het even uitleg.