Vriend niet eerlijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indiana79

Re: Vriend niet eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 12:12

Nou,was dus op die site, omdat ik nog steeds een 'slapend" account had en die eraf wilde halen. Eenmaal ingelogd was ik nieuwsgierig of diegenen met wie ik destijds had gemaild, nog steeds erop stonden. Dus toen kwam ik zijn profiel ineens tegen, dus dat had ik helemaal niet verwacht. Maar het is dus niet zo dat ik zelf dagelijks inlog op relatieplanet. Maar ik snap je verwarring, vandaag dat ik het even uitleg.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 22:32

Nou heb je het hem ondertussen al gevraagt?

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 03:33

heya,

First of all...wat gaaf dat je hem ontmoet heb via i-net Haha!
Ik heb mijn vriend ook ontmoet via een site.
Maar ik had ook het probleem dat ik e-mailtjes bleef krijgen.
Maar om die te stoppen moest je je aanmelden op je account (die ik toen al lang had deleted).Zo bleef je bezig.en als je dat dan voor elkaar had moest je je account weer verwijderen.
Maar blijkbaar blijf je in hun bestand staan.
ik vond het een heel gedoe..

Ik snap hoe je je voelt.Ik zou er ook twijfels over krijgen..
Maar denk dat je gewoon je gevoel moet volgen.Ik zou het hem gewoon vragen, en als zijn antwoord je niet bevalt moet je toch nog maar eens gaan denken waarom je die twijfels hebt.

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:48

Ik heb mijn menneke ook via RP

Hij heeft zijn acount toen ge deactiveerd
Maar hij krijgt op de een of andere manier nog steeds mach mailtjes binnen :s
Mijn account staat ook gedeactiveerd maar de nieuwsbrief e.d. krijg ik ook nog steeds.......

Zou het gewoon aan hem vragen van goh kijk jij nog wel eens op RP

Wij hebben zelf nadat we wat me telkaar kregen nog ene tijdje op rp gezeten maar meer omdat we nog een maand full membership hadden en een paar vrienden hadden op rp waar we gezellig mee in de chat kletste

Zitten ook zat menden op rp die gewoon ene leuk klets praatje zoeken en niet op zoek zijn naar een relatie
Het grootste gedeelte zit er natuurlijk wel voor die relatie

Ik zat er eigenlijk in ereste instantie ook alleen op om gezellige mensen te leren kennen
Kwam er toevallig mijn huidige vriend tegen en dat was gelijk raak Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:20

Ran schreef:
"denk je soms dat ik aan het daten ben?!?!" vroeg 'ie toen.

Wat een vreemde opmerking, hij komt daar immers niet om een kilo aardbeien te kopen.

Wat zei hij nog meer nav dit gesprek?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:23

Ran schreef:
Ja, dat is wel een goed idee om het zo te zeggen. Het kan idd zo zijn dat hij er nog op zit om met mensen te mailen om ervaringen uit te wisselen. Wat ik vreemd vind is vooral dat hij in de tussentijd zijn profieltekst heeft aangepast/uitgebreid + wat recente foto's heeft toegevoegd. Dat zou je niet doen lijkt me als je alleen met wat bekenden wilt mailen zonder verdere bedoelingen. Dat geeft mij te denken hoe serieus hij het met mij meent.

na je 1e post twijfelde ik niet, dcht dat ie gewoon nog voo de fun wat mailde via RP
maar na deze post heb ik toch het idee dat er iets niet klopt...

profiel aanpassen, nieuwe foto's er op maar er even niet bij vermeleden dat ie bezet is...

en dan nog beledigd vrsgen of je denkt dat ie aan t daten is Clown

wat een sukkels kunnen mannen zijn!

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:30

Zonnetje81 schreef:
Ik verwonder me over het feit dat jij er op zit....en je verbaast bent hem daar te vinden, wat doe jij dan op die site?

Ik kende ook iemand van een datingsite en na een aantal maanden toen hij 'vreemd' begon te doen heb ik eens gekeken of hij nog ooit inlogde, dat deed hij en toen ben ik hem gaan 'controleren' omdat ik dacht dat er iets mis zat gezien zijn gedrag. Dan snap ik het maar zoals ik jou hoor was er geen aanleiding tot controle en daarbij zeg je jezelf te verbazen hem tegen te komen op de site....ik was niet verbaasd, mijn vermoedens werden alleen bevestigd.

Mijn eerste gevoel was ook van, huh wat doe je daar zelf dan, zoals jij je reden hebt heeft hij dat meschien ook.
Nou als je nu al hoofdpijn van deze relatie krijgt zou ik er gewoon een stop achter zetten zeg ik je eerlijk.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:35

Ran schreef:
"denk je soms dat ik aan het daten ben?!?!" vroeg 'ie toen.

Ik lees al een tijdje mee maar..
Dat vind ik wel een hele vreemde opmerking van hem.. Beetje 'onschuldig' als je snapt wat ik bedoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:53

Presies Miracle, dat was ook mijn gedachte Lachen Ben daarom ook benieuwd heo het gesprek daarna is gegaan, duidelijk een gevalletje van oeps betrapt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:54

idd ben ook wel toe aan een update Lachen

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 17:05

Nou, hij heeft na ons laatste gesprek zijn profiel eraf gehaald.
En hij blijft erbij dat hij alleen was ingelogd die dag, om het profiel van zijn zusje te bekijken. Alhoewel ik dat wel erg toevallig vind, heb ik niet het idee dat hij aan het daten is o.i.d. en hij heeft nu dus wel zijn profiel eraf gehaald. Het enige wat me dan nog een beetje dwarszit, is dat hij dit heeft gedaan omdat ik er toevallig achterkwam dat hij nog steeds op RP inlogde, en niet vanuit zichzelf zijn profiel heeft verwijderd. Ma.w., als ik er niet achter was gekomen, had hij er nu misschien nog steeds op gezeten. Maar goed, daar zal ik nu nooit achter komen, dan had ik niks moeten zeggen en hem stiekem moeten volgen om te zien of hij vaker op RP ging inloggen.

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:09

Maak zelf een schaduwaccount aan en stuur hem berichten, dan kom je er achter of hij er nog op kijkt Tong uitsteken

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 17:12

na je 1e post twijfelde ik niet, dcht dat ie gewoon nog voo de fun wat mailde via RP
maar na deze post heb ik toch het idee dat er iets niet klopt...

profiel aanpassen, nieuwe foto's er op maar er even niet bij vermeleden dat ie bezet is...

en dan nog beledigd vrsgen of je denkt dat ie aan t daten is Clown

wat een sukkels kunnen mannen zijn![/quote]

Haha, daar heb je helemaal gelijk in Afgod , het kunnen soms echt sukkels zijn! Nagelbijten / Gniffelen

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 17:15

Niekoezz schreef:
Maak zelf een schaduwaccount aan en stuur hem berichten, dan kom je er achter of hij er nog op kijkt Tong uitsteken

Ja, maar hij heeft dus zijn account helemaal verwijderd nadat ik hem vroeg waarom hij er nog steeds op inlogde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:32

Heeft hij dat account uit zich zelf verwijderd, of omdat jij dr om vroeg?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 18:23

Nee, dat heeft hij wel zelf gedaan, ik heb 'r niet om gevraagd.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:13

heeft ie geen nieuw account onder een andere naam?
ik vind t allemaal een beetje 'verdacht'..
zou hem niet vertrouwen, vooral dat met nieuwe foto's plaatsen is geen goed teken, weg met hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:15

Okay, nou dat is dan maar 'gelukkig', maar wat heeft hij te melden op de vraag dat hij allemaal foto's heeft toegvoegd terwijl hij alleen maar even heel toevallig inlogte?

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 10:19

Chiqa schreef:
Okay, nou dat is dan maar 'gelukkig', maar wat heeft hij te melden op de vraag dat hij allemaal foto's heeft toegvoegd terwijl hij alleen maar even heel toevallig inlogte?

Nou, daar was hij een beetje vaag over, maar volgens hem is dat al veel langer gelden dat hij die foto's heeft toegevoegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:30

Sja...zou in dit geval gewoon afgaan op je gevoel, die zit meestal wel goed.
Je heb nu al aardig wat twijfels uitgesproken, die ook anders hadden kunnen zijn.....Vul de rest zelf maar in jij kent hem het beste.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 17:14

Nou, Ik heb besloten om hem toch 't voordeel van de twijfel te geven. als ik naar mijn gevoel luister denk ik dat hij wel te vertrouwen is, alhoewel mijn vertrouwen wel even aan het wankelen was door dit voorval, maar hij heeft nu zijn profiel eraf gehaald, dus w.m.b. is het nu goed zo.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:32

Ran schreef:
Nou, hij heeft na ons laatste gesprek zijn profiel eraf gehaald.
En hij blijft erbij dat hij alleen was ingelogd die dag, om het profiel van zijn zusje te bekijken. Alhoewel ik dat wel erg toevallig vind, heb ik niet het idee dat hij aan het daten is o.i.d. en hij heeft nu dus wel zijn profiel eraf gehaald. Het enige wat me dan nog een beetje dwarszit, is dat hij dit heeft gedaan omdat ik er toevallig achterkwam dat hij nog steeds op RP inlogde, en niet vanuit zichzelf zijn profiel heeft verwijderd. Ma.w., als ik er niet achter was gekomen, had hij er nu misschien nog steeds op gezeten. Maar goed, daar zal ik nu nooit achter komen, dan had ik niks moeten zeggen en hem stiekem moeten volgen om te zien of hij vaker op RP ging inloggen.

nou meis troost je, als hij slechte bedoelingen had zal hij vandaag of morgen toch weer een mistap maken. Toch jammer dat je met zon weinig vertrouwen in een ralatie stapt, als je zo kort bij elkaar bent hoor je alleen maar last van vlinders te hebben en niet van wantrouwen.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:48

waarom zat jij eigenlijk op die site? ben jij zelf niet tevreden met hem? Hoe ben je er anders achter gekomen dat hij er op zat.

En ik denk dat je het beste aan je vriend kan vragen of hij daar nog actief is. Pas allee op dat hij je niet begint te beschuldigen dat je hem spioneert

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 15:43

Ran schreef:
Nou,was dus op die site, omdat ik nog steeds een 'slapend" account had en die eraf wilde halen. Eenmaal ingelogd was ik nieuwsgierig of diegenen met wie ik destijds had gemaild, nog steeds erop stonden. Dus toen kwam ik zijn profiel ineens tegen, dus dat had ik helemaal niet verwacht. Maar het is dus niet zo dat ik zelf dagelijks inlog op relatieplanet. Maar ik snap je verwarring, vandaag dat ik het even uitleg.

@happy Liz