En dus geen echte Ufo's zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dus geen echte Ufo's zijn
MarloesRixt schreef:Dat de driehoeken die werden gezien een laser-show is van een of ander bedrijf of feestjeEn dus geen echte Ufo's zijn
magda_90 schreef:Bolbliksemss kunnen ook heel goed, vooral bij *kan het even niet beschrijven* bepaalde dagen waarbij er zoveel RV is enz
Ik kwam niet op die volledige naam en heb de afkorting toen maar gebruikt
Dat is mij te fantasierijk.
Het heelal is zo groot, als ze maar geen kwade bedoelingen hebben vind ik het best.
Misschien zien ze er wel zo uit als wij.. Maar op de planeten in ons zonnestelsel is geen leven mogelijk (Mars alleen mos maar dat zal ook na een tijdje weer dood gaan) en onze raketten kunnen niet zo lang vliegen om naar een ander zonnestelsel te kunnen. En het andere zonnestelsel zou dan ook ver van ons zonnestelsel af liggen, lijkt me sterk dat Aliëns het dan wel kunnen. 
magda_90 schreef:
_evii_ schreef:ik was eergister aan het strand en toen zag ik in het zand een draaicirkel, mja weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Een cirkel met daaromheen nog een cirkel en daaromheen nog een, enz.. Mijn vriend zei dat het gemaakt was door mensen maar je zag duidelijk dat het door de zee kwam. Er stonden geen voetstappen in enzo en je zag echt die hogere stukken van het water erin zitten. Heel vreemd...