UFO's... geloof jij erin en heb jij wat vreemds meegemaakt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesRixt

Re: UFO's... geloof jij erin en heb jij wat vreemds meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:49

Dat de driehoeken die werden gezien een laser-show is van een of ander bedrijf of feestje Ja En dus geen echte Ufo's zijn Nagelbijten / Gniffelen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:50

Bolbliksemss kunnen ook heel goed, vooral bij *kan het even niet beschrijven* bepaalde dagen waarbij er zoveel RV is enz Ja
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-09-08 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:54

MarloesRixt schreef:
Dat de driehoeken die werden gezien een laser-show is van een of ander bedrijf of feestje Ja En dus geen echte Ufo's zijn Nagelbijten / Gniffelen

Haha serieus? Dom eigenlijk Huilen van het lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:38

magda_90 schreef:
Bolbliksemss kunnen ook heel goed, vooral bij *kan het even niet beschrijven* bepaalde dagen waarbij er zoveel RV is enz Ja

Wat is RV? Bloos

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:40

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:44

RV is relatieve luchtvochtigheid Clown Ik kwam niet op die volledige naam en heb de afkorting toen maar gebruikt Huilen van het lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:46

O haha Huilen van het lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:51

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:52

Ach als wij ook met raketten naar andere planeten kunnen waarom niet? Ik bedoel, het lijkt mij zeer sterk dat wij de enige levende wezens in het heelal zijn niet?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:54

Kaygee, ik geloof zeker ook dat er meer leven is. Maar van die mannetjes in glinsterende pakjes Huilen van het lachen Dat is mij te fantasierijk.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:16

Dat denk ik ook niet. Huilen van het lachen Het heelal is zo groot, als ze maar geen kwade bedoelingen hebben vind ik het best. Haha! Misschien zien ze er wel zo uit als wij.. Maar op de planeten in ons zonnestelsel is geen leven mogelijk (Mars alleen mos maar dat zal ook na een tijdje weer dood gaan) en onze raketten kunnen niet zo lang vliegen om naar een ander zonnestelsel te kunnen. En het andere zonnestelsel zou dan ook ver van ons zonnestelsel af liggen, lijkt me sterk dat Aliëns het dan wel kunnen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:20

ik geloog best dat er ander leven bestaat..
ik heb zelf ook ooit mee gemaakt: ik wou naar boven lopen en toen stond ik in de deur en toen voelde ik iemand langs me duwen maar die was er niet..
ik ging letterlijk opzij maar er was niemand....

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:31

In de zomer twee jaar terug zaten mijn vriend en ik lekker buiten 's avonds, zoals iedereen bij ons in de buurt. We zagen ineens een oranje licht in het westen heel hard voor bij gaan, het trok toen naar het zuiden en uiteindelijk naar het oosten, waar het uiteindelijk in een cirkelende beweging omhoog ging totdat het niet meer zichtbaar was. We hebben er met de hele buurt naar staan kijken. En in eerste instantie dachten we dat het een vliegtuig was die misschien in brand stond. Maar naar mijn mening storten brandende vliegtuigen neer en stijgen ze niet op.

Ik heb geen idee wat het is geweest, ik ben de dag erna gaan zoeken op internet of er misschien hier een festival in de buurt was waar ze lampionen op lieten stijgen of waar misschien een laser show was.. Maar er was niets te vinden. Een bolbliksem kan het ook niet geweest zijn, aangezien het compleet helder was en de atmosfeer gewoon rustig was. De hele buurt heeft het gezien maar niemand weet wat het is geweest

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:47

Mijn zusje en ik zagen weleens iets in de lucht, wat niet op een vliegtuig leek, het was ook 3-hoekig.. wij kijken en kijken.. dus voor de grap:
"we staan naar ufo's te kijken, gek!" Knipoog

Volgende ochtend was het 1e wat ik hoorde op de radio; dat er ufo achtige dingen waren gezien bij capelle a/d ijssel!!
Toen schrok ik wel een beetje, maar we konden er ook wel om lachen!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:27

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:37

ik was eergister aan het strand en toen zag ik in het zand een draaicirkel, mja weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Een cirkel met daaromheen nog een cirkel en daaromheen nog een, enz.. Mijn vriend zei dat het gemaakt was door mensen maar je zag duidelijk dat het door de zee kwam. Er stonden geen voetstappen in enzo en je zag echt die hogere stukken van het water erin zitten. Heel vreemd...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 15:31

_evii_ schreef:
ik was eergister aan het strand en toen zag ik in het zand een draaicirkel, mja weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Een cirkel met daaromheen nog een cirkel en daaromheen nog een, enz.. Mijn vriend zei dat het gemaakt was door mensen maar je zag duidelijk dat het door de zee kwam. Er stonden geen voetstappen in enzo en je zag echt die hogere stukken van het water erin zitten. Heel vreemd...

Interessant.... foto van gemaakt?