. Gaat hij daar maar lekker een web bouwen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Gaat hij daar maar lekker een web bouwen!
MelanieB schreef:Spin zou gewoon al weggaan van mijn gegil, dus dan hoef ik alleen de web nog weg te halen

DreE schreef:Uhh... Ik denk niet eens dat ik het web zou zien en er gelijk in zou gaan zitten... Maar als ik het wel had gezien had ik de spin en de struiken gegooit. Gaat hij daar maar lekker een web bouwen!
![]()

Na een half uur zagen en jammeren zal hij de spin uiteindelijk wel proberen wegnemen, waarbij die op de grond valt en mijn vriend hem niet meer te pakken krijgt (gebeurt altijd zo
) En dan ga ik de komende week toch maar lekker binnen zitten omdat ergens in die buurt een spin zit
Flor schreef:Ik ken dit! Ik zou dat waarschijnlijk ook doen. Net zoals dat ik gister op stal ben uitgelachen omdat ik een babyvliegje die op de suikerpot zat op een blaadje heb gezet, zodat hij weer rustig verder kon gaan zonder gevaar te lopen van grote mensenhanden.
Ik vind je actie top! Alleen... hoe lang ga je dat volhouden?
marleen_usar schreef:Top dat je haar heb laten zitten,het duurt heel lang voordat zo,n web klaar is en dan zouden wij het in 1 veeg weg halen.Ik ben trouwens dol op spinnen vind het zo knap wat ze voor elkaar krijgen.
) en andere insecten. Dan vang ik ze liever en zet ik ze weer naar buiten. En als dat beestje buiten dan toevallig op mijn stoel bivakkeert, dan ga ik toch lekker ergens anders zitten? No problemo. En binnen mogen ze zeker blijven wonen (de spinnen dan), scheelt weer in de mugjes.
Moest trouwens wel onwijs lachen om sommige reacties.
Lekker dan, probeer je als mens de natuur te respecteren, al is het op het balkon, maakt de natuur er zelf een zooitje van.
Spin zat beteuterd op de paar draadjes die nog over waren. Dus heb hem met plastic beker en kaart verplaatst naar een plek waar hij wat minder in de weg zit en hopelijk nu een nieuw web aan het bouwen is. 
Sientje schreef:Oh... gelukkig ben ik niet de enige..Moest trouwens wel onwijs lachen om sommige reacties.
Intussen is er hier droevig nieuws.![]()
Een of ander groot vliegbeest is met een zuchtje wind het web in gevlogen en heeft het compleet verruïneerd.Lekker dan, probeer je als mens de natuur te respecteren, al is het op het balkon, maakt de natuur er zelf een zooitje van.
Spin zat beteuterd op de paar draadjes die nog over waren. Dus heb hem met plastic beker en kaart verplaatst naar een plek waar hij wat minder in de weg zit en hopelijk nu een nieuw web aan het bouwen is.
Nog iets anders... geloof niet dat ze voor morgen zon voorspellen he..?
A_lette schreef:Teziej schreef:1. Gillen
2. Gillen
3. Gillen
4. Me ouders roepen.
5. Waarschijnlijk zou ik dan uitgelachen worden
6. Zelf met een stok of iets dergelijks het web stukmaken,
en de spin vermoorden.
Ik de verkorte versie: Gruwelen, pa en ma roepen, met een grote glimlach te horen krijgen dat ik mij niet moet aanstellen, spinnenweb slopen en hopen dat die spin óf weg is óf dood...

Aims schreef:Ik zou hem ook laten zitten hoor![]()
Vriendinnen/ouders verklaren me voor gek dat ik in huis vliegen vang en ze buiten vrij laat, wij hebben zo'n electrische vliegenmepper en dat vind ik zielig![]()
Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar dan wordt ik hier echt voor gek verklaard
*krijgt kippenvel. Teziej schreef:1. Gillen
2. Gillen
3. Gillen
4. Me ouders roepen.
5. Waarschijnlijk zou ik dan uitgelachen worden
6. Zelf met een stok of iets dergelijks het web stukmaken,
en de spin vermoorden.

LiNdA1986 schreef:Aims schreef:Ik zou hem ook laten zitten hoor![]()
Vriendinnen/ouders verklaren me voor gek dat ik in huis vliegen vang en ze buiten vrij laat, wij hebben zo'n electrische vliegenmepper en dat vind ik zielig![]()
Zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen, maar dan wordt ik hier echt voor gek verklaard
Haha, ratten eten ook spinnen he! De mijne had dr vorige keer 1 gevangen, brrr.
Nee, maar dat is de natuur, dan v ind ik het niet erg. Maar als ikzelf een keuze kan maken... 
hihi katiavl schreef:Ik vind het super dat je hem laat zitten! Er zouden meer zo moeten denken!
Complimenten daarvoor