Sonja schreef:'t Is wederzijds
Nog veel geluk gewenst saampjes!
(en NEE dat is NIET sarcastisch bedoeld maar gewoon gemeend)
Thanks. En hou je commentaar voortaan ff voor je of denk na voordat je iets post.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:'t Is wederzijds
Storm76 schreef:Juul, moet je niet bij hem zijn? Hij vind het vreselijk om afschijt te nemen en is doodsbang dat je hem dumt *proest*
Storm76 schreef:[naam], moet je niet bij hem zijn? Hij vind het vreselijk om afschijt te nemen en is doodsbang dat je hem dumt *proest*
Sonja schreef:Nee hoor zo'n type ben ik niet denk ik. Maar een achttienjarige die zó kinderachtig typt, en dan op een forum waar vriendinnetjelief ook zit... Dan heb ik echt het idee met een twaalfjarige huppelige door hormonen bevangen tiener te maken te hebben. Niet met een achttienjarige.
Overigens vind ík het weer typisch Bokt om meteen over de zeik te gaan als er een antwoord geplaatst wordt wat niet in het straatje van TS past... \
Storm76 schreef:Lang leve word, lisaluna, als je weet dat je dit soort fouten maakt, dan check je het even. Kleine moeite, groot boktplezier.

Storm76 schreef:[naam], je zou me slaaaaaan?
Storm76 schreef:Lang leve word, lisaluna, als je weet dat je dit soort fouten maakt, dan check je het even. Kleine moeite, groot boktplezier.
Juul schreef:Pfoe weetje dat ik nu begrijp waar al die relatieprobleem topics vandaan komen de laatste tijd? Iedereen heeft relatieproblemen en wordt dan ff heerlijk jaloers als het bij anderen beter gaat.
vriendjelief en ik hebben een heerlijk leven samen, dolverliefd op elkaar!!!maudy_89 schreef:sjeej bokt weer op zijn best hoor, TOP MENSEN GA ZO DOOR!!!!!!
hey ts en juul veel geluk samen, je hebt een kei lief vriendje
Storm76 schreef:Juul schreef:Pfoe weetje dat ik nu begrijp waar al die relatieprobleem topics vandaan komen de laatste tijd? Iedereen heeft relatieproblemen en wordt dan ff heerlijk jaloers als het bij anderen beter gaat.vriendjelief en ik hebben een heerlijk leven samen, dolverliefd op elkaar!!!
Maar goed, ik kruip tegen mijn vriendje aan in bed, succes met je vriendje verder en het ga jullie goed!
Storm76 schreef:[naam] schreef:Pfoe weetje dat ik nu begrijp waar al die relatieprobleem topics vandaan komen de laatste tijd? Iedereen heeft relatieproblemen en wordt dan ff heerlijk jaloers als het bij anderen beter gaat.vriendjelief en ik hebben een heerlijk leven samen, dolverliefd op elkaar!!!
Maar goed, ik kruip tegen mijn vriendje aan in bed, succes met je vriendje verder en het ga jullie goed!
Juul schreef:Sonja schreef:'t Is wederzijds
Thanks. En hou je commentaar voortaan ff voor je of denk na voordat je iets post.
Ik sta d'r voor 100% achter.
Juul schreef:Fack ik weet wel weer een paar namen voor mijn minst-geliefde-Bokkers-lijst. En die is al best lang. Nouja, Sonja, 1 zin: Succes in je verdere leventje...........