"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 18:34

marleen_usar schreef:
Wij hadden een huis vol is gebleken, er sliep er ook èèn bij mijn dochter in bed en die trok snachts aan haar dekbed.Die stuurde haar ook uit haar eigen kamer,ook hadden we een poortin huis, dus daar waar de mensen over gaan naar het licht.Gelukkig is het huis nu leeg,en kan mijn dochter weer slapen al slaapt ze wel in een andere kamer.Ze is bang dat die vrouw haar weer gaat roepen.

Oeh bang wat eng zeg als er iemand aan je dekbed trekt bah.
Hebben jullie een 'geestenverdrijver' erbij gehaald ofzo? Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 06:34

Ik kreeg hier een tip en iemand gaf me de naam van een forum, daar zitten mensen die er alles vanaf weten.Dus zijn er 4 mensen hier geweest,ze konden veel vertellen waar van ik dacht jeetje hoe weten ze dat.Zelf kan ik ook comuniceren met overleden personen, dat heb ik hier ook gedaan.Maar weg halen kan ik ze niet in mijn eigen huis.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 06:48

het enige wat ik tot nu toe heb meegemaakt waar ik nu nog altijd de kriebels van krijg, was eigenlijk een droom van een 3à4tal jaar geleden.
ik droomde dat ik op een begrafenis stond, in een kerk die ik absoluut niet herkende.
de kist, was een witte, met aan het hoofd van de overledene, glas. ik zie mezelf gaan kijken en zag een blonde jonge vrouw liggen van mijn leeftijd. ik dacht dat het mijn toenmalige beste vriendin was, omdat zij de eerste was die direct in me op kwam met zo blond haar. haar gezicht was verder onherkenbaar.

die dag had ik haar laten weten van mijn droom. wij natuurlijk die dag wel wat in paniek want ja, prettig is zoiets niet. verder ging mijn leven gewoon door en was ik mijn droom eigenlijk vergeten.
tot ik een 2tal weken na mijn droom een telefoontje kreeg. een goede vriendin waarmee ik had gestudeerd, maar had haar een paar jaar niet meer gezien, had een auto ongeluk gehad. ze waren aangereden door een trein en was op slag gestorven, zelfs haar eigen moeder mocht haar niet meer zien nadat ze gestorven was.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:09

Mijn oma is 5 jaar geleden overleden op vakantie. Ik kreeg s'ochtends een smsje van de moeder van mijn toenmalige vriendje, 'gecondoleerd'. Ik smste terug dat er niemand overleden was en dat ik het niet snapte. Kreeg ik terug 'sorry, ik bel je later'.

Een uurtje later komt mijn moeder mijn slaapkamer binnen gerend: 'Oma is overleden in Turkije, opa heeft net gebeld!'.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:12

Maar wist die vrouw dan nog niet dat je het niet wist, anders kan je zoiets toch niet zomaar zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:31

marleen_usar schreef:
Maar wist die vrouw dan nog niet dat je het niet wist, anders kan je zoiets toch niet zomaar zeggen.

Nou ten eerste was die vrouw sowieso raar Haha! en ten 2e ging ze ervan uit dat wij het al wisten

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:24

@ Krak ; Oeh bah wat raar zeg.. heeft haar moeder haar nooit mogen zien? Echt geen één keer?

@ Lieveli ; *Voelt zich heel dom* maar ik snap het niet helemaal Bloos.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:38

neen, als je in de auto aangereden wordt door een trein op volle snelheid...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:48

LisaLuna schreef:
@ Krak ; Oeh bah wat raar zeg.. heeft haar moeder haar nooit mogen zien? Echt geen één keer?

@ Lieveli ; *Voelt zich heel dom* maar ik snap het niet helemaal Bloos.

De moeder van mijn ex voelde aan dat mijn oma was overleden en smste daarom. Wij hoorden het zelf pas een uurtje later.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 21:50

Oh op die manier sorry Lieveli Bloos.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:56

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:29

mijn oma is een aantal jaren terug overleden, maar was altijd gek op haar kleinkinderen, toen ik vorig jaar zwanger was had ik een droom, ik voelde een arm om mij heen, echt een knuffel, en ze zei tegen mij '' ik vind het zo leuk dat je zwanger bent!'' ik werd helemaal raar wakker toen, maar ik geloof echt dat mijn oma heel blij is!

Ik weet zeker als ze nog geleefd had, dat ze ook echt heel blij was geweest!
ondanks dat ik heel nuchter ben, en eigenlijk een beetje bang voor rare dingen, haha! Ik wacht nu nog op de droom dat ze komt vertellen hoe mooi ons mannetje is!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 19:10

@ Kir_ples ; Locked.

@Tries_en_Faf; Oh dat is wel iets heel fijns Haha!, maar ik geloof wel dat overledenen berichten kunnen 'versturen' als het ware via je droom, inderdaad. Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:33

Daarom kan je er nog wel in lezen, staan genoeg verhalen in.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:40

ik heb zelfs een geest op de foto staan Nagelbijten / Gniffelen
vorig jaar liep ik stage op een kostschool in Engeland, en dat was in een megagroot landhuis. daar is in het verleden ook van alles gebeurd, en in het huis spookte het ook flink.
( zowel kinderen die dit niet wisten klaagden erover, en ook de werknemers zagen en hoorden regelmatig wat)
en verrek, een oplettende bokker heeft op een van die foto's die ik geschoten had in een spookhal ( die naar de oude kerk ging achter het gebouw) een figuur/vorm ontdekt welke bijna zeker iets paranormaals is.
en ik kan je 100% verzekeren dat er NIET gefotoshopt is, want ik ben een kruk met computers Clown

de kostschool

Afbeelding

moet alleen die andere foto even van mijn werk computer afhalen morgen, die heb ik niet meer op mijn album staan zie ik nu

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:13

Tja we hebben heel wat ervaringen. De opvallendste daarvan is ongeveer een jaar geleden.

Mijn oma heeft een foto van mij en mijn paard bij haar aan de muur hangen die met een immense klap, face flat, naar onder gevallen was. Ze belde nog paniekerig op en wou weten of er wat gebeurd was, en ja hoor Haha! ik was van mijn paard gevlogen en was 5 minuten buiten bewustzijn.

Toeval?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:15

Kir_Ples schreef:

Nieuwe tijden, nieuwe ervaringen. Lachen

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:24

Lowara schreef:
vorig jaar liep ik stage op een kostschool in Engeland, en dat was in een megagroot landhuis. daar is in het verleden ook van alles gebeurd, en in het huis spookte het ook flink.
( zowel kinderen die dit niet wisten klaagden erover, en ook de werknemers zagen en hoorden regelmatig wat)
en verrek, een oplettende bokker heeft op een van die foto's die ik geschoten had in een spookhal ( die naar de oude kerk ging achter het gebouw) een figuur/vorm ontdekt welke bijna zeker iets paranormaals is.
en ik kan je 100% verzekeren dat er NIET gefotoshopt is, want ik ben een kruk met computers Clown

de kostschool

Afbeelding

moet alleen die andere foto even van mijn werk computer afhalen morgen, die heb ik niet meer op mijn album staan zie ik nu

moet dat op deze foto te zien zijn dan? ik zie echt niks alleen 2 stepen in de lucht maar die zie je wel vaker als er een straaljager over is gekomen?

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:31

zo te lezen gaat ze de bewuste foto nog zoeken.Dit is gewoon een foto van de school waarbinnen zich de geest bevindt. zo lees ik het in ieder geval Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:35

Het raam boven de deur, daar zie je iets wits.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:36

daNiielle_ schreef:
Kir_Ples schreef:

Nieuwe tijden, nieuwe ervaringen. Lachen

Ja, maar daar staan nog wel leuke dingen in.
Dus voor haar wss ook wel leuk om te lezen. Knipoog

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:37

LisaLuna schreef:
Witte bollen op bepaalde foto's is niet mijn bedoeling. Knipoog

Heb er 1 gevonden (wat er écht op lijkt met wat ik bedoel) waarvan laatste reactie; Geplaatst: 02-01-06 12:41
Dus daar mag ik niet meer reageren.

Zet de foto's hierin?

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:38

stipje, zitten echt bijzondere verhalen bij!!! Bloos!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:46

Lowara schreef:

de kostschool

Afbeelding

ik zie niks Bloos

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:49

Je ziet daar die witte deur, je kijkt 2 ramen naar boven en daar zie je iets wits, en dat is het.