Echt niet, ik bedoel ALLES is in het engels dus ook je aanwijzingen voor de quests enzo.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Echt niet, ik bedoel ALLES is in het engels dus ook je aanwijzingen voor de quests enzo..
Maar als het goed is is hij nog in de buurt en kan je hem zo weer vangen
Alwiene schreef:Niet slim schatMaar als het goed is is hij nog in de buurt en kan je hem zo weer vangen
heb nog geen wild paard gezien!
met een beetje nadenken is engels niet zo moeilijk (A) en een vertaalmachine voor de moeilijke woorden
)
Ze zijn iig niet in dorpen, maar kunnen verder overal zijn, je ziet ze omdat er een klein dingetje in je rechterscherm opduikt met wild horse
en waar dan wel... alles zijn dorpen in mijn ogen haha! waar kan ik ze 't vaakst tegen komen? heb net zo'n regenboog gevonden met 10.000
Balko schreef:niet in dorpenen waar dan wel... alles zijn dorpen in mijn ogen haha! waar kan ik ze 't vaakst tegen komen? heb net zo'n regenboog gevonden met 10.000

bedankt
had een exmoor pony gekocht en een Nederlandse Warmbloed gevangen
whoee
haha!

Dreamy schreef:Help! Ik had 2 paarden enzo.. en opeens wil k me weer aanmelden en ben ik weer een baby met geen geld en alles :S
En ik kan opeens maar 2 min spelen, terwijl dat voorheen niet zo was!
Wie weet hier iets van?
)...Paintlinger schreef:Ik ben ook lid...(jullie schuld...)...
Hoe vang je een wild paard?
Heb er al 1 gekocht maar ik snap niet hoe je een wilde vangt..
Ik heet trouwens BroncosRodeo op de server...
Paintlinger schreef:Wow! zoveel ben ik er nog niet een tegengekomen...
Hebben jullie tips wat betreft het vinden van wilde paarden?

Ik heb er 9, terwijl ik er maar 5 mag. Ik betaal er niet voor, maar ik heb er 4 bij gewonnen door de tack shop giveaways.