prikkel- en ijzerdraad in het bos gespannen is dat normaal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: prikkel- en ijzerdraad in het bos gespannen is dat normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:35

Geloof maar niet dat je een boete krijgt voor het buiten de ruiterpaden rijden Lachen Ik geloof dat Staatsbosbeheer ook de enige is die zich daarmee bezig houdt, de politie voor zover ik weet niet. Laat ik het zo stellen: ik heb een keer bijna een aanrijding gehad toen ik remde om naar links af te kunnen slaan, die jongen achter me had me niet gezien omdat ie op de grond Tictacs aan het zoeken was Lips are sealed Ik heb toen ook eerlijk gezegt dat ik rond de 100 reed op een 80-km weg en dat hij voordat ik begon te remmen op me inliep... No problem Lachen

Hopelijk vinden ze de draad! Goed dat je gebeld hebt Ja

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 10:38

Demone schreef:
Goed dat je gebeld hebt!
En na dat prikkeldraad.. Waren daar nog rare dingen?
Misschien dat dat draad zo laag gespannen was zodat iemand naar voren op zijn bek ging en met zijn kop in een kuil met pinnen kwam?

Sorry als dit een erg rare theorie is, hihi.

nouja... ik heb geen kuil met pinnen gezien hoor.. en als je zeg maar op die grond staat (die ligt hoger dan 't pad) dan komt 't tot m'n knieën ongeveer.. en sommige lager... er liep gister trouwens wel een mevrouw (volgens mij een vrouw?) met zo'n 'bliebding' rond zo eentje die ijzere dingen op spoort en die dan begint te piepen.

die meneer zei dat ze evt nog contact dus met mij zouden opnemen ook dat ik misschien kan uh aanwijzen oid waar dat dat dus was, ook al denk ik niet dat ik ze heel erg helpen kan (aangezien ik altijd op goed geluk een kant op rijd dus :p )maar misschien mijn vader wel Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:40

Ik vind het zeker niet normaal als er draad gespannen is in het bos! Misschien is er wel weer zo'n zieke geest bezig.

In ieder geval goed dat je hebt gebeld! Hopelijk gaan ze er ook echt wat mee doen!

Ik zal me trouwens niet echt prettig voelen om in een bos te rijden waar ze laatst van die valkuilen hebben gegraven Bloos