De barman van vakantie…

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: De barman van vakantie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:51

zo leuk zijn als hij naar nederland wil komen voor je maar tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk doen zit wel een heel verschil Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 11:10

Bedankt voor alle reacties! Ik kijk wel gewoon en we sms'sen/bellen ook nog steeds. Lachen

alja schreef:
zo leuk zijn als hij naar nederland wil komen voor je maar tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk doen zit wel een heel verschil Lachen

Dt klopt, er stond ook dat hij misschien zou komen, hij wist niet zeker of dat uitkwam met werk/school enzo. Knipoog Hij zou z'n best doen Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:37

Het zal zeker leuk zijn als hij naar NL wil komen!
Ik zal het gewoon afwachten, maar ook weer niet helemaal in hem opgaan. Dus als je iemand anders tegen komt die je ook wel erg leuk vind, moet je daar wel voor gaan. Knipoog

Ik vind barmannen op vakantie enzo altijd players. Meestal hebben ze tig meiden waarmee ze daten en weet ik veel wat niet meer. Dat is natuurlijk niet altijd zo, dus misschien heb jij geluk!

Gewoon afwachten dus, maar als dr iets anders leuks voorbij komt, moet je je niet gaan vastklampen aan de barman Knipoog

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:57

christine haha ROFL
Ik moest echt kapotlachen maar tis wel poedersuiker ja.
Ik heb zo iets tzelfde meegemaakt, iemand uit de fitnessruimte. Die zij ook ik kom naar NL maar nooit gekomen.
Ik hoop dat t bij jou wel goedkomt! maar zal vast wel! ben benieuwd hoe t afloopt.

(K)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:05

ja ik heb altijd zoiets van,Hoe meer ze beloven, hoe meer player ze zijn!!
Vaak is dat ook wel zo...

maar dan nog, ook in Nl heb je enorme players.. (vertel mij niks daarover Knipoog )Maar ook hier heb je jongens die echt voor je gaan..

En trouwens..

Als jij altijd een player bent geweest omdat je nog nooit een ECHTE klik heb gehad met iemand,je komt iemand op vakantie tegen en daar heb je WEL een klik mee..

Kijk,ook players kunnen ECHT verliefd worden denk ik maar!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 13:10

Was er niet ooit eens een meisje op bokt met een Italiaans vakantievriendje, volgens mij Valerie en ik geloof ook niet dat dat helemaal goed is afgelopen...

Als ik jou was zou ik gewoon afwachten, wat kan er fout gaan? Je komt er echt wel weer overheen hoor.

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 08:50

Ik meld me ook even... Ook ik heb een Italiaanse vriend.
Ik was daar niet op vakantie, maar voor werk, 2 en een halve maand. Hij was mijn collega daar en we hebben
nu ongeveer anderhalve maand een relatie.

Ik moest natuurlijk ook weer naar huis, erg moeilijk. Iedereen verklaarde me voor gek, met een Italiaan, kreeg allemaal
goedbedoelde adviezen dat ik er beter gelijk een eind aan kon maken, want ze zijn allemaal hetzelfde enzo...
Heb ik niet naar geluisterd, want we zijn er allebei zeker van dat dit serieus is.
Over twee weken ga ik weer terug naar Italië, en gaan we bespreken wat we verder gaan doen. En dan bedoel ik niet óf we samen verder gaan, maar hoe en waar. Hij komt in oktober met me mee naar Nederland, om te kijken of het hem hier een beetje bevalt, ook om eventueel te wonen & werken.
En dan komt het knopen doorhakken...

Misschien een detail; mijn vriend komt uit Sardinië, en we werkten niet op een toeristische camping ofzo. Hij is dan ook helemaal geen 'typische' toeristenversierder, eerder verlegen.
TS; bij jouw vriend ligt dat denk ik anders, maar ik zou me niet te veel aantrekken van zo'n reputatie. Als het goed voelt en hij wil voor je naar Nederland komen, geniet ervan! Ik zou zeggen: Als jullie allebei genoeg moeite willen doen om de relatie te laten slagen, komt het toch wel goed. Zo niet, heb je altijd de herinnering nog. Niet te moeilijk over nadenken!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:31

Chubby schreef:
Ik zou je herinneringen een mooi plaatsje geven maar een toekomst met hem vergeten..

Hoe naar het ook is, uit het oog is uit het hart. En misschien cliché, maar dat geldt zeker en vooral bij Italiaanse barmannen..

Ik ga hier in mee. Lachen Hoeveel leuke meiden hij wel niet ziet iedere zomer...
Ik zou er niet teveel van verwachten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:31

Klopt ik ken iemand die ook zo,n liefje had,en toen ze onverwacht zwanger bleek te zijn vroeg hij maar 1 ding.Hoeveel geld heb je nodig om het weg te laten halen?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 14:52

marleen_usar schreef:
Klopt ik ken iemand die ook zo,n liefje had,en toen ze onverwacht zwanger bleek te zijn vroeg hij maar 1 ding.Hoeveel geld heb je nodig om het weg te laten halen?

Ja maar zwanger zijn is ook wel iets heel anders..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:56

Leuk!! Ik zou het gewoon aankijken, gewoon maar zien hoe het loopt. Niet teveel verwachten maar hem ook niet meteen aan de kant zetten. Geniet van het bellen enzo, en als hij misschien naar NL komt, en kijk het gewoon aan. Heeft 'ie geen MSN, is goedkoper en heb je ook webcam enzo. Knipoog Schijnheilig

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 14:57

Juul schreef:
Leuk!! Ik zou het gewoon aankijken, gewoon maar zien hoe het loopt. Niet teveel verwachten maar hem ook niet meteen aan de kant zetten. Geniet van het bellen enzo, en als hij misschien naar NL komt, en kijk het gewoon aan. Heeft 'ie geen MSN, is goedkoper en heb je ook webcam enzo. Knipoog Schijnheilig

Ja maar hij is vandaag pa sterug van die camping Tong uitsteken dus word idd msn haha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:58

Aah okee veel plezier dan maar. Haha!

Heb je een fotooooo? Schijnheilig

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:00

Juul schreef:
Aah okee veel plezier dan maar. Haha!

Heb je een fotooooo? Schijnheilig

Neee, echt erg! Daar heb ik echt niet aan gedacht Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:01

Aah balen! Dan vraag je op MSN even een foto van hem. Schijnheilig

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:01

Juul schreef:
Aah balen! Dan vraag je op MSN even een foto van hem. Schijnheilig

haha ja doe ik ook Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:02

Mooizo! Hoe oud is 'ie trouwens?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 15:03

Juul schreef:
Mooizo! Hoe oud is 'ie trouwens?

19 Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:04

Okee. Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:12

Ik ben eigenlijk wel benieuwd nu hoe het is 'afgelopen'.. Tong uitsteken Heb je nog steeds contact?

Ik vermeldde op de vorige pagina dat ik iets soortgelijks had maar dat dat helemaal was doodgebloed.. Nu sms't ie opeens weer volop Clown

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:26

Gewoon genieten en zien hoe het loopt.
En bewaar anders zijn gegevens goed, altijd leuk om later terug te zien! (Bij Memories of zelf opzoeken).

Mijn vader is zo ook een aantal jaren later zijn Italiaanse vakantievriendinnetje op gaan zoeken. Ze was inmiddels getrouwd (hij ook) en kinderen en haar moeder was dol enthousiast hem te zien.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:12

Nathalie schreef:
En dat uit het oog uit het hart, vind ik gewoon kort door de bocht. Want het hoeft lang niet altijd zo te zijn, ik ken zoooveel meisjes die bij hun vakantieliefde zijn blijven hangen waarbij het goed gaat. (en ja ook waarbij het niet goed gaat, maar dat kan dus altijd!)

Zelfs geen vakantie liefdes kunnen goede vrienden worden. Mijn beste maatje zit nu in het leger, nadat ik dus in mei nog op vakantie ben geweest, maar wat hij daar even voor mij heeft gedaan... Lovers

Lissyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:20

dit komt me heel bekent voor!
Ik was 4 jaar gelden met een vriendinntje naar italie en zij had daar ook een itiliaanse jongen ontmoet. nou leuk als vakantie liefde, dacht ik atands. Toen we enkele weken thuis waren kreeg zei ook een berichtje dat hij naar nederland zou komen. dat heeft hij ook gedaan en vanaf toen gingen ze om de 8 weken naar elkaar toen, nu naar 4 jaar hebben ze nog steeds een relatie en is zei sinds de zomer naar italie verhuisd.. dus niet altyd loopt het slecht af! het kan ook heel leuk juist uitpakken, so, gife it a try Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:33

Ik ben ook benieuwd hoe het er nu voorstaat! Haha!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:45

Kijk alsjeblieft uit met je tere zieltje.
Het is een Italiaan, en ook nog eens een barman van de camping... need I say more... Dromen