Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
alja schreef:zo leuk zijn als hij naar nederland wil komen voor je maar tussen iets zeggen en iets daadwerkelijk doen zit wel een heel verschil
Hij zou z'n best doen
)Maar ook hier heb je jongens die echt voor je gaan..Chubby schreef:Ik zou je herinneringen een mooi plaatsje geven maar een toekomst met hem vergeten..
Hoe naar het ook is, uit het oog is uit het hart. En misschien cliché, maar dat geldt zeker en vooral bij Italiaanse barmannen..
Hoeveel leuke meiden hij wel niet ziet iedere zomer...marleen_usar schreef:Klopt ik ken iemand die ook zo,n liefje had,en toen ze onverwacht zwanger bleek te zijn vroeg hij maar 1 ding.Hoeveel geld heb je nodig om het weg te laten halen?
Juul schreef:Leuk!! Ik zou het gewoon aankijken, gewoon maar zien hoe het loopt. Niet teveel verwachten maar hem ook niet meteen aan de kant zetten. Geniet van het bellen enzo, en als hij misschien naar NL komt, en kijk het gewoon aan. Heeft 'ie geen MSN, is goedkoper en heb je ook webcam enzo.![]()
dus word idd msn haha

Juul schreef:Aah okee veel plezier dan maar.
Heb je een fotooooo?
Juul schreef:Aah balen! Dan vraag je op MSN even een foto van hem.
Juul schreef:Mooizo! Hoe oud is 'ie trouwens?
Heb je nog steeds contact?
Nathalie schreef:En dat uit het oog uit het hart, vind ik gewoon kort door de bocht. Want het hoeft lang niet altijd zo te zijn, ik ken zoooveel meisjes die bij hun vakantieliefde zijn blijven hangen waarbij het goed gaat. (en ja ook waarbij het niet goed gaat, maar dat kan dus altijd!)