Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kan het wel makkelijk betalen maar vind het zonde van mn geld
als ik het leuk vind trek ik het aan, is het in de mode prima als het niet in de mode is ook prima
, had laatst een blousje aan en me moeder zei dat is niet meer in de mode, heb toen gezegd ik moet er toch mee lopen niet jij
anders blijf ik me kast in en uitruimen, Anne_Sea schreef:daNiielle_ schreef:Ik volg de mode wel, maar doe er niet aan mee.
Haha klinkt best vreemd. Maar ik lees een modeblad, maar verder koop ik gewoon kleding wat ik leuk vind.
In de herft komen die enorm lange laarzen weer in, en van die donkere 'geruite' jassen, en hoofddoeken.Niks voor mij dus.
hoofddoeken?
ik heb ze altijd om me nek
Of met een jogging met het kruis tot aan mn knieën. En als ik naar school moest (waar dat niet mocht) gewoon een strakke jeans met brede pijpen
MandyR schreef:Ik doe niet mee.
Zo zit ik me nu ook serieus af te vragen wat skinnies zijn. Vorige week kwam ik hier op bokt een topic tegen dat over uggs ging. Ik had toch echt de link nodig met het fototje om er achter te komen dat dat schoenen zijn.
Meestal loop ik met een normaal merkloos t-shirt of een strak truitje, een Levi's spijkerbroek omdat die gewoon lekker zitten en nike air's vanwege dezelfde reden.
Als ik nieuwe kleding nodig heb, koop ik gewoon wat ik leuk vind. Ik kijk echt niet naar wat in de mode is. Kijk zelfs meer naar de prijs.
pharagirlke schreef:In de tijd van de skinny jeans (die ik overigens verschrikkelijk vind. Ik heb echt nog niemand gezien die er mee stond. Dan heb je van die meiden met, sorry, een kont van hier tot in timboektoe en dan proppen ze dat in een skinny jeans, trekt nergens op!) liep ik met een heeule wijde broek rond die eigenlijk nog lager hing dan een normale heupbroekOf met een jogging met het kruis tot aan mn knieën. En als ik naar school moest (waar dat niet mocht) gewoon een strakke jeans met brede pijpen
Té erg gewoon.
zo zie ik ze alleen maar, ik ben zelf wat forser, hoe losser je broek zit hoe minder er overal heen kwakt, maar ik ben denk ik de enige die dat begrijpt

Ben meer een wandelend skelet dan wat anders.
Maar die vetrol is juist altijd hetgene wat opvalt bij mensen met te strakke broeken.
Automatisch doe je echter toch wel een beetje mee, want als je nieuwe kleding koopt is dat vaak wel gebaseerd op die zogenaamde 'nieuwe mode'. Maar ik zal nooit in 'de bladen' kijken wat trendy is en wat 'so yesterday' is. Als het mij lekker zit en goed staat trek ik het gewoon aan, wat 'de bladen' ook zeggen

pretletter17 schreef:Nee. Ik doe niet mee met de mode, ik vind het wel zo'n grote flauwekul dat ándere mensen gaan bepalen wat je aan mag trekken _O- Automatisch doe je echter toch wel een beetje mee, want als je nieuwe kleding koopt is dat vaak wel gebaseerd op die zogenaamde 'nieuwe mode'. Maar ik zal nooit in 'de bladen' kijken wat trendy is en wat 'so yesterday' is. Als het mij lekker zit en goed staat trek ik het gewoon aan, wat 'de bladen' ook zeggen
Zwerte schreef:ik ga totaal niet met de mode mee, draag wat ik leuk vind en wat lekker zit. Meestal vind ik de mode juist vreselijk, kost erg veel moeite om wat leuks te vinden tussen al die rare dingen die bijna niemand staan...
Wat ik erg komisch vind aan mode is dat het ene jaar je uitgelachen kan worden omdat het "echt niet kan" en het jaar erna is het ineens in de mode en zie je iedereen erin... dan kan ik echt me kapot lachen...
Daarna weer wel, maar toch altijd nét ff op een andere manier.