Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zag er echt niet uit
HenrietteM schreef:geen haar beter? ik weeg geen 150 kilo hoor.
) 
) jaar terug veel sprekender 
Het gaat erom wat ze gepresteerd hebben toch?
Een origineel idee.HenrietteM schreef:Nou het was ook niet zo respectvol bedoeld. Ik vind haar als toonbeeld van de sport echt onwaardig.
Erica Terpstra is naar mijn idee dé aangewezen persoon: ze weet als geen ander wat topsport is, ze is razend enthousiast en ze draagt de sport een warm hart toe. Het is prachtig om te zien hoe emotioneel ze wordt tijdens de uitreikingen. Het lijkt me ook een ontzettend leuk en aardig mens. Liever een wereld vol met Erika Terpstra's, dan een wereld vol met knappe, negatieve zeurpieten. 
Lous schreef:Wat ik al eerder zei,misschien is daar wel een medische reden voor dat ze voller is dan de gemiddelde persoon.
Ze is ook niet de jongste meer: 65 jaar. Snader schreef:Je komt erg onzeker op me over. Mensen die goed in hun vel zitten, hebben geen behoefte om anderen af te vallen.

HenrietteM schreef:nou het was ook niet zo respectvol bedoeld. Ik vind haar als toonbeeld van de sport echt onwaardig.
Shiloh schreef:Net als dat je vind dat andere mensen via internet niks over jou kunnen zeggen omdat ze jou niet kennen, ken jij haar niet en weet je niet om wat voor reden erica terpstra zo was.
Het is netjes dat ze erop terug komt, al had het ook gemogen zonder dat Terpstra 40 kilo was afgevallen. Op deze manier een trap na geven, vind ik dan weer niet netjes.