die afschuwelijke OS pakken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HenrietteM

Re: die afschuwelijke OS pakken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 22:04

geen haar beter? ik weeg geen 150 kilo hoor.

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:06

Nou ik dacht precies hetzelfde als jou Lachen zag er echt niet uit Haha! Vork

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:07

ik vond die pakjes allemaal wel leuk.
normaal kleurtje maar het stond zeker niet verkeerd!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:08

HenrietteM schreef:
geen haar beter? ik weeg geen 150 kilo hoor.

Wat ik al eerder zei,misschien is daar wel een medische reden voor dat ze voller is dan de gemiddelde persoon. Maar zij heeft tenminste nog iets gepresteerd en heeft een hart voor de sport en staat enthoussiast in het leven.

Jij komt op mij over als een negatief afzeikerig persoon. Bloos
Misschien is dat in het echt wel helemaal niet zo, maar zo kom jij op dit moment op mij over.

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 22:09

haha niet oordelen over mij graag en al helemaal niet over wat ik presteer. Je kent mij niet (en dat houd ik ook zo Knipoog )

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:32

o jezus weer z,n eentje die zijn eigen beter voelt als een zwaarder persoon.

Maar goed ik vind de pakken nog niet zo heel lelijk wel een beetje somber.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:36

Vond de pakken helemaal niets... nou ja, niet mijn smaak dan Clown
Vond de witte pakken van 4 (of 8? Nagelbijten / Gniffelen ) jaar terug veel sprekender Knipoog

Maarja who gives a f*ck Clown Het gaat erom wat ze gepresteerd hebben toch? Knipoog

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:30

Die grijze pakken zijn inderdaad een beetje grauw... maar het staat wel sjiek. Het combineert ook goed met oranje. Ja Een origineel idee.

HenrietteM schreef:
Nou het was ook niet zo respectvol bedoeld. Ik vind haar als toonbeeld van de sport echt onwaardig.

Wie zou jij kiezen als voorzitter van het NOC*NSF? Lachen Erica Terpstra is naar mijn idee dé aangewezen persoon: ze weet als geen ander wat topsport is, ze is razend enthousiast en ze draagt de sport een warm hart toe. Het is prachtig om te zien hoe emotioneel ze wordt tijdens de uitreikingen. Het lijkt me ook een ontzettend leuk en aardig mens. Liever een wereld vol met Erika Terpstra's, dan een wereld vol met knappe, negatieve zeurpieten. Knipoog

Je komt erg onzeker op me over. Mensen die goed in hun vel zitten, hebben geen behoefte om anderen af te vallen. Lachen

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:46

Lous schreef:
Wat ik al eerder zei,misschien is daar wel een medische reden voor dat ze voller is dan de gemiddelde persoon.

Dat zou goed kunnen. Het schijnt ook ontzettend moeilijk te zijn om op gewicht te blijven, als je stopt met het sporten op topniveau. Lachen Ze is ook niet de jongste meer: 65 jaar.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:50

Inderdaad, en sowieso, door medicijnen kan je ook enorm aankomen!
En wat dan nog, ook al komt het niet daardoor? Wat geeft andere mensen het recht om te oordelen over haar gewicht? Kom op zeg, er zijn al genoeg problemen op de wereld...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:53

Plus dat in die tijd dat zij topsporter was, er helemaal niets bekend was van de zeer grote noodzaak van 'aftrainen'. In die tijd stopte je gewoon met sporten, en dat kon zeer ingrijpende effecten hebben op o.a. hart, longen, en gewicht...
Vandaar dat haar figuur misschien niet is wat je verwacht van een ex-sporter.. Maar een zeer open en innemend figuur is het zeker!!

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 13:53

Snader schreef:
Je komt erg onzeker op me over. Mensen die goed in hun vel zitten, hebben geen behoefte om anderen af te vallen. Lachen

hahaha succes met de rest van je psychologie studie Knipoog

Ik vind Erica los van haar fysieke verschijning ook ongeschikt vanwege dat overdreven enthousiasme. Ga dan lekker als supporter op de tribune zitten. Ik vind het erg onprofessioneel. Al met al vind ik haar onwaardig als vertegenwoordiger. Wie dan wel? Nou talloze oud sporters zou ik geschikter vinden op een hoop vlakken. Erica heeft natuurlijk wel een fantastisch netwerk om te lobbyen en geld los te krijgen in de politiek. Maak haar dan penningmeester of zo Duivel

En ja, ik ben zelf ook bestuurslid van diverse verenigingen en besturen is mijn vak. Profit en non profit.

Overigens stelde ik alleen in mijn beginpost dat ik haar in haar grijze pak op een olifant vind lijken. Ik vind olifanten fantastische dieren, dus ik begrijp de commotie niet.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:17

Zo'n psychologische studie lijkt me niet nodig, want je komt momenteel erg oppervlakkig op me over. Naar mijn idee begrijp je wel waarom we dat geen respectvolle opmerking vinden en anders ben je wellicht een beetje sociaal gestoord. In dat geval: mijn oprechte excuses. Lachen

Het doet er weinig toe of je zelf in een bestuur zit. Als je dát nodig hebt om je mening kracht bij te zetten... Het lijkt nu net alsof je jezelf aan het overtuigen bent.

Ik ben zeker niet perfect, Erika Terpstra ook niet en jij ook niet. Wees jezelf, doe je ding en laat anderen dat ook doen. Knipoog

Door te happen heb al genoeg olie op het vuur gegooid, I rest my case. Lachen

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 19:47

HenrietteM schreef:
nou het was ook niet zo respectvol bedoeld. Ik vind haar als toonbeeld van de sport echt onwaardig.

Ik wil naar aanleiding van mijn eerder gemaakte opmerking in dit topic nu graag mijn diepe respect uitspreken voor Erica Terpstra. Ik las het vanochtend al in de krant. En nu zit ze bij DWDD. Petje diep af. 40 kilo afvallen op eigen kracht. Echt heel knap!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:04

ow nu is het wel ineens knap!

Net als dat je vind dat andere mensen via internet niks over jou kunnen zeggen omdat ze jou niet kennen, ken jij haar niet en weet je niet om wat voor reden erica terpstra zo was.

Dat diepe respect had je eerder ook wel mogen uiten, alleen al vanwege het feit dat ze ook op diezelfde EIGEN KRACHT topzwemster was!!

Leven en laten leven en respect voor elkander! Moeilijk hoor!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:09

euhm, tijd voor een slotje?
Tem-t

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 20:29

Shiloh schreef:
Net als dat je vind dat andere mensen via internet niks over jou kunnen zeggen omdat ze jou niet kennen, ken jij haar niet en weet je niet om wat voor reden erica terpstra zo was.

Wie zegt dat ik haar niet ken?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:47

Gezellig topic...
Is ook al aardig oud en offtopic.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:50

Nou, nou... Lachen Het is netjes dat ze erop terug komt, al had het ook gemogen zonder dat Terpstra 40 kilo was afgevallen. Op deze manier een trap na geven, vind ik dan weer niet netjes.

Laten we het houden voor wat het is en stoppen met reageren in dit achterhaalde topic. Lachen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:59

ik vind dat geen trap nageven. Ik vind het gewoon niet netjes en onrespectvol om zo over mensen te praten. Of je nu later bijdraait of niet! je hoort mensen altijd te respecteren, zwart blank, dun dik, whatever...

dat is mijn mening en die laat ik dus horen ook.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:04

Oud topic, ik plaats hier een slotje.