Zoveel problemen met vliegtuigen opeens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Zoveel problemen met vliegtuigen opeens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:39

katiavl schreef:
Vind het ook vies, zeker als je wist dat sommige mensen eraf wouden omdat ze het niet vertrouwde, en hopeloos smsje stuurde naar hun familie. Hier word ik echt triest om

dat een meneer een laatste smsje verstuurd naar zn vrouw, ze laten me er niet af alles zit dicht Verdrietig

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:39

En als er één vliegtuig is neergestort, gaan er meestal kort daarna nog een aantal neer.. De media zit er boven op. Het blijft het veiligste vervoermiddel.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:40

Ntlie_ schreef:
danielle_x schreef:
ik ben donderdag terug gekomen uit Rhodos ( griekenland) op de heenweg vlogen we met zo'n vliegtuig die in spanje in de brand vloog. Spen R ( of hoe je het schrijft) nou toen was ik toch even bang!

gelukkig op de terugweg wel met een ander vliegtuig.
Die maatschappij waar wij mee vlogen had dat Spen R vliegtuig gehoord ofzo iets.

Spain Air bedoel je denk ik? Knipoog
Tsja de kans dat er nog een x iets met zo'n vliegtuig van die maatschappij gebeurt is natuurlijk heel klein maar kan me wel voorstellen dat je dan niet zo lekker zit.

om dan maar nog ff te mierennaaien, spanair is het *LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:40

Dood gaan we allemaal een keer. Ik weet dat vliegen de veiligste manier is van reizen, omdat er van al die miljoen vluchten per jaar relatief weinig op de foute manier naar beneden komt.

Ik zou ondanks alle nare verhalen morgen zo weer in een vliegtuig stappen Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 11:41

xDramaQueen schreef:
Ntlie_ schreef:
Spain Air bedoel je denk ik? Knipoog
Tsja de kans dat er nog een x iets met zo'n vliegtuig van die maatschappij gebeurt is natuurlijk heel klein maar kan me wel voorstellen dat je dan niet zo lekker zit.

om dan maar nog ff te mierennaaien, spanair is het *LOL*

Clown Nouja ik zat dicht in de buurt Schijnheilig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:41

xDramaQueen schreef:
katiavl schreef:
Vind het ook vies, zeker als je wist dat sommige mensen eraf wouden omdat ze het niet vertrouwde, en hopeloos smsje stuurde naar hun familie. Hier word ik echt triest om

dat een meneer een laatste smsje verstuurd naar zn vrouw, ze laten me er niet af alles zit dicht Verdrietig

Inderdaad, ongelukken gebeuren. Net zoals rijden met de auto maar dit vind ik meer verontrustend

Zou het trouwens niet te maken hebben met dat nu de piloten het vliegtuig moeten nazien omdat de technische staf te veel kost?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:42

Merilyn schreef:
De media zit er ook bovenop he. Nu er 1 x iets misgaat is de media er met de kippen bij vaak hoor je er niet zoveel over aangezien het geen hot item is...

Dit denk ik ook.
Er zal wel vaker iets misgaan met een vliegtuig, er zullen wel vaker noodlandingen zijn. Maar zolang er geen doden vallen krijg je dat hier in de media niet te horen.
Maar nu met de wel ernstige vliegtuigramp in Spanje, wordt elke onregelmatigheid met een vliegtuig breed in de pers verspreid. Waardoor het lijkt alsof er opeens niets dan problemen zijn met vliegtuigen.

Ik heb nog nooit gevlogen en volgens mij zal ik toch een beetje schrik hebben, maar als ik met mijn gezond verstand nadenk dan denk ik dat je nog altijd veiliger bent in een vliegtuig. Er gebeuren veel meer ongevallen op weg naar vakantie met de auto, maar die halen het voorpaginanieuws niet. Je moet maar net de pech hebben dat je in zo'n rampvliegtuig zit, het is eigenlijk dezelfde pech als door de bliksem geraakt te worden...

En dat van die passagiers die eruit wilden heb ik ook gelezen, dat vond ik ook te gruwelijk voor woorden Verdrietig . Ik vind dat je als passagier dat recht moet hebben. Moest ik in het vliegtuig gezeten hebben, dan had ik het misschien ook gewilt. Kan me niet schelen als mijn bagagekoffer er nog in ligt, mijn naar voorgevoel gaat toch wel even voor.