Buschauffeurs en mp3 spelers?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brookers

Re: Buschauffeurs en mp3 spelers?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:31

ManonR_ schreef:

Hahaha, dat topic is echt te erg.. gaat alles zo daar op Partyflock? aparte mensen..

Maar in ieder geval, mensen die hun muziek hard hebben staan in de bus/trein etc. behoorlijk irritant..

Nog irritanter zijn die kindjes van 12 die tegenwoordig allemaal een telefoon hebben die ze gebruiken als radio, zodat heel de bus kan meegenieten.. oh wat stoer Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:44

Dat van partyflock!! ROFL Daarom heb ik het niet zo op die hardcore mensen. Huilen van het lachen (No offense, maar sommige mensen verpesten het voor de andere he. Huilen van het lachen )

Ik zet mijn mp3 nooit zo hard, zou me doodschamen joh. Zou jij ook moeten doen. Huilen van het lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:50

mltex schreef:
Sorry ben met buschauffeur eens, ik erger me dood aan mensen die muziek luisteren en je mee kunt genieten, ook al staat het niet keihard, als anderen het kunnen horen kunnen ze het dus ook storend vinden.

Precies!

Al denk ik dan wel weer dat ze het zelf moeten weten want ik heb er maar een uurtje of max. 2 last van. Terwijl diegene die zijn MP3 zo hard heeft staan dat je mee kan genieten er op lange termijn veel meer last van gaat krijgen. Want dan zit je toch wel op een niveau dat je bezig bent gehoorschade te ontwikkelen zeker als je langer dan een uur er naar luistert Nagelbijten / Gniffelen

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 18:51

Nou, ik schaam me er niet dood voor. Zou me eerder schamen als je kind gaat zitten brullen als ie geen snoepje krijgt. Clown
Maar, ik zal er rekening mee houden, zoals ik al vertelde. Ik wil geen stoorzender zijn, ik wou alleen jullie mening weten hierover. Lachen

Danku!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:56

Ik ben het helemaal eens met die bus-chauffeur! laat ik het zelfs zo zeggen die man is geweldig! meeste chauffeurs doen er namelijk weinig aan waardoor je wel moet zitten met de herrie van een ander. Ik doe wel eens met opzet mijn mp3 speler op omdat ik anders de lawaai moet aanhoren van een ander (ga 3x in de week naar Assen vanaf Emmen) ondertussen ik liever even lekker van de 'stilte' had willen genieten voordat ik aan de slag moest. Ik hekel de mensen die voorbij het oordopjes tijdperk zijn gestegen en deze niet gebruiken om dan gewoon hun mp3/telefoon hard te zetten alsof hun muziek zo geweldig is dat iedereen het moet horen. En waag het dan niet er wat van te zeggen, dan krijg je zulke reacties als van de TS de "niet begrijpende dat je fiets fiets fiets irritant bent met je herrie"

Tja, ik zou liever zien dat dat soort mensen gewoon direct uit de bus worden geslingerd, net als de hard praters en de rugschoppers Lachen wat zal busrijden dan beter worden zeg.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:57

Rugschoppers in de bios zijn ook echt verschrikkelijk!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:03

Ik vind het 'ochtends ook wel begrijpelijk dat mensen rust willen, en ik zelf ook. Daarom luister ik dan ook de rustige muziek. 'Middags zet ik hem sowieso wat harder, dan is het veel roemeriger dan anders. Ik zet mijn mp3 altijd zachter als er om gevraagd word, maar het is vaak de manier waarop waar ik me aan erger. Je kan het ook normaal vragen toch?

En als alle irritante mensen uit de bus gegooit moeten worden, zijn het er stiekem toch veel. Als je de ranzige stinkende oudjes meetelt.

Ook een verhaal, maandag zat ik met mijn vriend in de bus. Hij was misselijk en ik riep dat de buschauffeur moest stoppen, deed hij niet. Dus ik liep naar voren, en zei; mijn vriend moet overgeven, wilt u de bus snel stoppen? Werd hij helemaal kwaad, en mijn vriend had dus de bus ondergekotst, ik mocht het opruimen. Logisch, maar een iets andere reactie had ik toch wel verwacht, ook van de medereizigers. Mijn vriend voelde zich al zo rot en vervelend, en dan ook nog gaan zitten schelden/roepen. Daar kan ik me pas aan ergeren.

Maar zoals ik al zei; ik respecteer ieder zijn mening, en ik snáp wél dat mensen het irritant vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:04

ik heb hem altijd aan maarja onze school heeft een slechte reputatie met het ov.

dus ze zeggen er niks meer van

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:05

Iris_safarii schreef:
En als alle irritante mensen uit de bus gegooit moeten worden, zijn het er stiekem toch veel. Als je de ranzige stinkende oudjes meetelt.

.

Oei oei wat een gedurfde uitspraak, foei toch..

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:06

Ik vind het ook asociaal die mp3 spelers zo luid. Soms hoor ik van 3 kanten muziek komen en kan ik mn eigen niet of nauwlijks horen. Ik controleer ook altijd van te voren even of hij niet te horen is voor andere mensen, en mijn mp3'tje kan gelukkig ook niet zo luid. Clown

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:07

Iris_safarii schreef:
.

Lekker respectloos Nagelbijten / Gniffelen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:08

Iris_safarii schreef:
Ook een verhaal, maandag zat ik met mijn vriend in de bus. Hij was misselijk en ik riep dat de buschauffeur moest stoppen, deed hij niet. Dus ik liep naar voren, en zei; mijn vriend moet overgeven, wilt u de bus snel stoppen? Werd hij helemaal kwaad, en mijn vriend had dus de bus ondergekotst, ik mocht het opruimen. Logisch, maar een iets andere reactie had ik toch wel verwacht, ook van de medereizigers. Mijn vriend voelde zich al zo rot en vervelend, en dan ook nog gaan zitten schelden/roepen. Daar kan ik me pas aan ergeren.
Ligt er misschien ook een beetje aan waarom hij ziek werd...

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:08

Echwel schreef:
Iris_safarii schreef:

.

Oei oei wat een gedurfde uitspraak, foei toch..

Ja, als je alle vervelende irritante mensen uit de bus wilt slingeren, mogen er van mij de vieze zweetluchten ook wel uit. Leuk om daar 'ochtends langs te zitten. Je word er spontaan misselijk van. Knipoog

En het hoeven niet percé oudjes te zijn, gewoon mensen ook goed. En nee, dat is niet respectloos want ik heb zelf met ouderen gewerkt, toffe mensen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:09

Pasamba schreef:
Ik vind het ook asociaal die mp3 spelers zo luid. Soms hoor ik van 3 kanten muziek komen en kan ik mn eigen niet of nauwlijks horen. Ik controleer ook altijd van te voren even of hij niet te horen is voor andere mensen, en mijn mp3'tje kan gelukkig ook niet zo luid. Clown

Ha ha dat doe ik dus ook Haha! Dan zit ik daar met m'n oordopjes rondje om me heen te draaien van ver naar dichtbij om te kijken of en zo ja wanneer ik geluid hoor zodat ik hem aan kan passen dat niemand, ook niet iemand die half tegen me aanhangt Nagelbijten / Gniffelen, van mijn muziek mee kan genieten.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:09

Thats_Me schreef:
Lekker respectloos Nagelbijten / Gniffelen

Nou inderdaad, TM.

Ik heb mijn mp3 speler vrij zacht staan, maar als ik hem harder heb dan normaal en er komt iemand naast me zitten vraag ik altijd even of ze mijn muziek kunnen horen. Lachen

En als ze mijn muziek horen zet ik het volume dus lager.
Laatst bijgewerkt door Flew op 26-08-08 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:09

ManonR_ schreef:
Iris_safarii schreef:
Ligt er misschien ook een beetje aan waarom hij ziek werd...

Voedselvergiftiging, want ik ben ook ziek geworden daarna. Ik heb het alleen binnen kunnen houden. En daar kan hij niks aan doen toch? Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:11

net alsof connexxion zo goed is ben inplaats van een uur 2 uur bezig heerlijk :S

dan vragen ze er bij mij ook om

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:13

takkie_muis schreef:
net alsof connexxion zo goed is ben inplaats van een uur 2 uur bezig heerlijk :S

Als je er problemen mee hebt ga je toch lekker fietsen! Ben zelf erg blij met connexxion ook als ze een keer vertraging hebben door files etc. Want als ik moet gaan fietsen had ik eergister al moeten vertrekken om vandaag op tijd op een afspraak te komen.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:15

Ik heb geen problemen met de bus. Het is vervelend als ze te laat komen, maar de chauffeurs doen wel hun best om optijd te komen! Ja

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:16

als je nou nog leuk de muziek van iemand's mp3 speler kon horen, dan was het misschien nog ok. Maar je hoort alleen maar een soort van zeurende lage toon van de bassen. Supper irritant!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:17

Iris_safarii schreef:
Ik zet mijn mp3 altijd zachter als er om gevraagd word, maar het is vaak de manier waarop waar ik me aan erger. Je kan het ook normaal vragen toch?

Voorkomen is IMO beter dan genezen.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:18

Anoeska schreef:
als je nou nog leuk de muziek van iemand's mp3 speler kon horen, dan was het misschien nog ok. Maar je hoort alleen maar een soort van zeurende lage toon van de bassen. Supper irritant!

Daar heb je gelijk in! Maar ik moet binnekort toch gaan fietsen, en dan kan ik het zo hard zetten als ik zelf wil. Maar ik merk dat een koptelefoon het geluid van buitenaf wel wegneemt en de oortjes veel minder!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:20

Denk dat het op de fiets wel heel gevaarlijk is, je hoort het verkeer niet aankomen en als je het heel hard hebt staan
ook geen sirenes..
Gevaarlijke ondingen dus net als telefoons in het verkeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:20

Thats_Me schreef:
takkie_muis schreef:

Als je er problemen mee hebt ga je toch lekker fietsen! Ben zelf erg blij met connexxion ook als ze een keer vertraging hebben door files etc. Want als ik moet gaan fietsen had ik eergister al moeten vertrekken om vandaag op tijd op een afspraak te komen.

ze moeten maar betere connexietes maken en ik heb geen eens omleidingen,en ik moet gewoon een uur wachten ergens terwijl ik anders zo doorreed nee geen respect voor busluitjes

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:23

Echwel schreef:
Denk dat het op de fiets wel heel gevaarlijk is, je hoort het verkeer niet aankomen en als je het heel hard hebt staan
ook geen sirenes..
Gevaarlijke ondingen dus net als telefoons in het verkeer.

Valt opzich wel mee, op de weg waar ik moet fietsen mogen geen auto's komen, alleen maar fietsen. De weg is heel breed en fiets altijd netjes aan de zijkant van de weg. Lachen