Heerlijk... die herfst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marronn

Re: Heerlijk... die herfst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:08

Ik vind de herfst en de winter ook de leukste seizoenen van het jaar. Lekker knus met een dikke trui en chocolademelk + slagroom mmmm heerlijk.. En dat het vroeg donker is/wordt dat vind ik juist gezellig. Gezellig met kaarsjes enzo aan en met Kerst de kerstboom Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:14

Ik vind het ook het leukste seizoen Haha! Al vind ik het nu nog geen herfst?
Al die kleuren vind ik altijd supermooi, en het weer is meestal ook superfijn.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:17

Ik vind het heerlijk! Lovers
Behalve de regen dan.. haha
Ik vind het gewoon sfeer hebben, lekker in warme winterjassen,mutsen,sjaals lopen. Heerlijk! Haha!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:34

Ik vind de herfst echt absoluut niks! Regen,keiharde wind en nog eens regen,regen en regen.Heerlijk koukleumen s' ochtends met -10 op de fiets.Dat is niet verzonnen!
Ze spreken toch over 4 seizoenen in NL? Nou daar merk ik tot nu toe erg weinig van! Ik zie alleen maar de herfst.
Laatst bijgewerkt door Toogfilosoof op 26-08-08 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:35

De herfst is absoluut mijn favoriete seizoen Ja

Ik vind dat de natuur dan prachtig is, en van onstuimig weer houd ik ook wel. Regen vind ik eigenlijk ook niet zo'n punt, ik vind +22 graden veel erger Clown
Ook vind ik het fijn dat de dagen dan weer korter worden, ik houd van het donker en in de zomer vind ik het veel te lang licht.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:38

Iedereen met zijn gezeur over de regen Huilen van het lachen
Ik geef toe ik doe ook mee met het geklaag maar stiekem vind ik het ook wel lekker om helemaal nat te zijn je haar verlept naast je hoofd te hebben hangen je gebruinde lichaam onder lagen en lagen kleding te mogen verstoppen en lekker warm met zijn alleen binnen zitten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:41

Regen is prima, als je binnen zit en niet naar buiten hoeft. Wat mij betreft mag het vooral 's nachts vallen. Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:45

Ik heb het liefste de lente, lekker met een zonnetje, niet al te warm. Want 30 graden houd ik niet van.
Maar de herfst vind ik ook PRACHTIG!
Al die kleuren en alles. Alleen de regen is minder, al hebben de stormachtige dagen soms ook wel weer wat. Lekker romantisch thuis blijven Bloos

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:50

Heerlijk de herfst. Ik vind de kleuren schitterend. Het is net of de wereld een heel ander licht krijgt. De geur van de bossen vind ik ook heerlijk. Lekker in een stapel bladeren springen.
Ook vind het fantastisch om lekker dik aangekleed met mijn honden een wandeling in de regen te maken om daarna thuis voor de houtkachel een warme chocomelk met slagroom en bijbehorende borrel (frangelico) te drinken.
Laat maar komen die herfst! Ik ben er klaar voor!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:08

Dorre blaadjes, 24/7 regen, een rode neus door de kou, en al beginnende verkleumde handjes door het fietsen terwijl het geen 30 graden is..

Jeuj. Leuk. Herfst. Make my season. No Cheer

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:09

Ik vind het ook lekker! Ik heb vandaag de eerste vallende bladeren alweer gespot Nagelbijten / Gniffelen Toch wel snel vind ik.
Van mij hoeft alle hitte van de zomer niet. De herfst en lente vind ik altijd perfect Lachen Precies er tussenin.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:12

O ja heerlijk die gure wind en kou,ik kan niet wachten.S,avond vroeger donker gezellig weer de kaarsen aan.Voor bereidingen voor halloween,pompoenen uitsnijden was het maar alvast zo ver.En dan het eten inmaken,ik zag dat de Blokker weer handige potten had, dus schillen maar die peren.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:45

De regen vind ik stom. Maar voor de rest heerlijk. Het ruikt altijd lekker in de herfst, naar natte bladeren (Komt dan wel weer door de regen Vork)
En ik ben jarig in de herfst, dus dat is top.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:49

Het begint nu al weer vroeger donker te worden. Ik kijk altijd in zo'n tabel voor zonsopkomst/zonsondergang, en dat gaat al erg rap.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:50

Och ja, herfst. Lovers Vroeg donker, kacheltje aan, kopje thee, boekje er bij...
Héérlijk !

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:06

ohh, ik vind het vreselijk Bloos

het is na de zomer, en ik ben een absoluut zomer mens, dus ik ben altijd flink chagerijnig als die weer voorbij is... Nagelbijten / Gniffelen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:08

Aan de ene kant vind ik het wel wat hebben, inderdaad lekker knus binnen zitten, verwarming aan etc. Maar aan de andere kant ben ik totaal geen wintermens en dus ook niet echt een herfstmens omdat ik het altijd jammer vind dat de zomer weer voorbij is. Dus nee eigenlijk vind ik het niet zo heerlijk.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:13

ik wonr altijd helemaal vrolijk van de herfst. Het donkere als ik buiten loop, is voor mijn gevoel een heerlijk dekentje wat ik over me heen heb.
De geur van rottende blaadjes als het net opgehouden is met regenen is zalig. Hoe meer storm hoe beter. Ik kan dan alles zo van me af zetten.
En natuurlijk warme chocolademelk. En (!!!!!!) gevulde speculaas!!!!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:32

Vind het wel weer gezellig dat het vroeger donker is, de bomen krijgen over een poosje weer mooie kleuren, leuk! En natuurlijk de Kinderboekenweek!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:13

Ik vind alle seizoenen sowieso heerlijk.. Maar zoals iemand zei, het is niet meer zoals vroeger..
Ach, ik heb ergens ook wel zin in herfst, idd heel lekker knus.. Oh ik wou dat ik weer thuis woonde, daar is het pas knus in het winter, woon namelijk naast een park dus altijd kastanjes etc zoeken..

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:19

Die nattigheid mag je houden, maar voor de rest kan ik herfst ook wel waarderen...Op zo'n zonnige frisse herfstdag door het bos slenteren op zoek naar paddestoelen, ondertussen genietend van de verkleurde blaadjes. Of als het 's nachts koud is geweest, door die prachtige mist als de zon net op is. En dan dat licht, dat dan een stuk zachter is...
Herfst kán een supermooi seizoen zijn...alleen die regen....daar zouden ze nog wat op moeten verzinnen... Haha!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:15

Ik vind het heerlijk,alles!
De winter vanwege de gezelligheid
De zomer vanwege warmte,lekker bbqen,buitenzijn

En als het me niet aanstaat.. ga ik naar het buitenland Ja

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:48

Op al die regen na vind ik de herfst heerlijk! Al die mooie kleuren en de geuren in het bos, prachtig Haha!

En ach, die regen hebben we in de zomer ook gehad...

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:50

Ik vind de herfst ook leuk, maar alleen als het echt goed zomer is geweest!
Als het de hele zomer slecht weer is geweest en niet warmer dan 20 graden, ben ik voor mijn gevoel niet "uitgezomerd" en ben ik dus ook niet klaar voor de hefst Tong uitsteken
Maar nu mag de herfst wel weer komen van mij, heb het gehad met het warme weer (ook al heeft het niet echt lang geduurd..) en ik vind de nieuwe herfstcollecties in de winkels ook zo leuk! Lovers
Alleen de regen die er vaak bij hoort vind ik minder.. maar het is verder wel een mooi seizoen Lachen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 02:19

ee, ik vind er niks aan dat de dagen korter worden. Het is verdorie om 9 uur alweer donker. En het weer van dit moment werkt ook niet mee. Gelukkig worden de dagen vanaf 21 december weer langer en over een dik half jaar is het alweer voorjaar.

Karin, ik houd van je! Huilen van het lachen