bruin en zwart, vloekt dit nou?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: bruin en zwart, vloekt dit nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 09:58

Eleandra schreef:
Waarom vraag je dat aan ons?
Je kunt toch zelf zien of je iets mooi vindt of niet? Lachen En om iets nou niet te dragen omdat misschien niet in de mode is, of zogenaamd 'not done' vind ik persoonlijk echt lachwekkend.
Gewoon doen als jij het mooi vindt! En als je dan toch mijn mening wil: Ik vind bruin en zwart juist altijd erg mooi staan.

omdat ik totaal geen smaak heb kwa kleuren
ik zou dus ook gerust paars met roze en gele bolletjes dragen Haha!
nee, serieus
hier gaat dat dus rond dat bruin en zwart vloekt, niet bij elkaar past, en ik wilde nou eens weten of het daadwerkelijk zo was, en zo niet, welke kleuren bruin ik er wél kan bij dragen en welke niet
ik ben wel nogal modebewust, maar heb er gewoon geen verstand van Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:15

ik trek eigenlijk altijd mn bruine hakken en bruin shirtje (beide donker bruin ja) onder/op mn zwarte skinny aan...
ik vind het er leuk uit zien (maar wel voor in de winter, voor in de zomer is t me een beetje te donker ^^) ..en heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of dat eigenlijk wel 'kan'.. Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:30

Dat vind ik toch zoiets geks altijd he, ik draag juist heel veel bruin/zwart combinaties, en geloof me, ik zie er altijd leuk uit hoor!
Zondag bijvoorbeeld, gingen we uit, zwart truitje, zwarte skinny, tan kleurige riem, ketting met tankleur er in en zwarte (lak) Birkenstocks.
Zelfde combinatie draag ik ook wel eens met mijn Uggs, kleur chestnut (zelfde als tan Knipoog ).

Ik kan nog veel meer voorbeelden bedenken, dus geloof me, het kan echt Vork

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:35

sinds wanneer is dat? Nog nooit van gehoord... Ik draag gewoon bruin en zwart, ik heb alleen zwarte (spijker) broeken, en daar draag ik met gemak een bruin shirtje of bruine sneakers onder. Nou ben ik niet echt iemand die met de mode meegaat, als ik zou willen draag ik groen en paars bij elkaar Clown

FEST

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:59

Is leuk. Gewoon dragen. Ze verkopen heus geen vloekende kleding en het vloekt niet !

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:18

Volgens mij staat dit ook wel hoor Ja .
Ik draag ook wel eens een bruin shirt met lange mouwen met een zwart tshirtje en zwarte broek, staat prima Ja

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:44

Als je een zwarte broek aan hebt met bijv een een wit shirt en een bruine riem en gewoon zwarte schoenen ofzo dan vind ik het echt niet lijken. Maar een zwarte broek, bruin shirtje en bruine laarzen vind ik heel leuk lijken.
Heb zelf ook wel eens een zwarte skinny jeans aan met een bruin/wit gestreept shirtje aan, dat lijkt wel leuk vind ik zelf. Lachen Oja en dan heb ik dr meestal ook een zwart hemdje met kant eronder, dus dat je het zwarte kan nog ziet.