Diepvries; kist of met lades

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiesje

Re: Diepvries; kist of met lades

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 07:56

Ik heb een kist.
Heb zelf manden gekocht om alles overzichtelijk neer te kunnen leggen en merk alles op datum. Zo kan ik bv heel gemakkelijk het mandje van de groenten pakken en dan even het oudste zakje eruit vissen. Als je eenmaal wat orde en handigheid hebt, (en ruimte) dan kies ik voor de diepvrieskist.
Brood etc leg ik dan in de open ruimten naast de mandjes, dat vindt ikdus ook gewoon meteen.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 07:59

Wij hebben een vriezer met lades. Voorheen hadden we ook een kist maar ik vind dat persoonlijk zo onhandig. Misschien zijn die dingen wel met de tijd meegegaan maar die van ons had 3 mandjes en alles wat daar onder lag was niet echt overzichtelijk. Vooral niet als je gaat stapelen. Op een gegeven moment weet je niet meer wat er helemaal onderop ligt. Met lades vind ik het overzicht veel beter. De lades zijn niet zo diep en je kunt altijd zien wat er onderop ligt Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:01

Wij hebben een kist en opzich valt het zoeken wel mee. Spullen zoals brood en vlees liggen bovenop, omdat we die het vaakst nodig hebben. Ijs enzo wat we niet vaak eten ligt daar weer onder. Die tip van de manden is trouwens wel slim.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:46

Wel ijzeren/plastic manden pakken dan he! geen riet of ander natuurlijk materiaal.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:41

Geef mij maar een diepvrieskast met lades erg makkelijk vind ik dat

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:42

Wij hadden eerder altijd een kist, nu een met lades.
die met lades bevalt me veel beter, alles is veel overzichtelijker,
en alles is niet zo opgestapeld,
anders was het zo lastig als je iets wou hebben dat helemaal onderin lag. Tong uitsteken

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:03

Wij hebben er thuis een met lades. Bij mijn vriendin hadden ze zo'n kist maar dat was altijd zo onoverzichtelijk. Lades is veel handiger, je kan het vlees bij elkaar leggen, de groenten, dingen voor de frituur, veel handiger Lachen

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 18:56

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik denk dat we ook wel voor een laden diepvries gaan. Ik ben bang dat ik anders inderdaad over 10 jaar dingen terug vind die ik toen kwijt was Knipoog

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:15

Hihi, ben benieuwd hoe dat eten er dan uitziet Nagelbijten / Gniffelen Er schoot me trouwens nog een reden te binnen; zo'n kist neemt veel meer ruimte in dan een staande vriezer Ja