Ik ben vanuit mijzelf al heel relaxed en nuchter in het hoofd, dus ik kom er meestal wel weer uit.
Je moet je geluk uit de kleine dingen halen, zoals gezegt werd 'kinderen die naar je zwaaien'.
Als het even niet meer meezit, ga dan iets doen waar je van opknapt.
Ik kan uren bij mijn paarden zitten, en dat geeft me gewoon een sterk gevoel.
Sta niet té lang stil bij je problemen, maar zoek een oplossing. Als je die niet alleen kunt vinden, moet je erover praten met anderen, die het weer van een andere kant bekijken en misschien wél een oplossing hebben.
En vooral, stop je problemen of de mindere dingen niet weg, maar praat erover. Dat is echt iets wat ik geleerd heb, dat ik moet praten over problemen.
En wanneer je leert genieten van de kleine dingen, ben je al een stuk verder, want dat is echt belangrijk.

Maargoed, waar haal ik mijn kracht vandaan.....geen idee....
Grotendeels natuurlijk de paarden. De laatste tijd lopen ze zo fijn (En geloof me, dat is een heel jaar lang anders geweest!), en de complimenten van de mensen rondom mij heen.
Dat geeft dan weer een gevoel van 'Hee ik doe toch nog wát goed!'.
De mensen om mij heen geven me toch de meeste kracht, mede door complimenten,aandacht, of wat dan ook.
Heel verhaal.

Heb geen reet gedaan gister, alleen maar een kort buitenritje, dat was voldoende
) en van mijn man en mijn familie dat geeft me ook kracht.