Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Iedereen stond verstomd. Okay, normaliter aren ze zoiets niet van me gewend nee, klopt. Na die flinke dreun, heb ik ff rondgekeken en gevraagd of er nog gegadigden waren, want dat ik het spuugzat was de pispaal te zijn. Vanaf toen nooit ergens meer last van gehad.
. Sommige mensen komen anders niet bij hun verstand.Laigo schreef:Ocharme meiske toch![]()
Ik werd vroeger ook gepest, begon al toen ik een jaar of 8 was geloof ik.
In de middelbare school ging het gepest gewoon door tot ik het ZAT was, grondig zat.
Een vriendin van me zat op kickboksen... IKKE KICKBOXEN???, hahahahahahaahaha, ik kon nog geen vlieg doodmeppen en ik jankte altijd gelijk. Maar neem van me aan... na welgeteld EEN les kickboxen, wat dus niet meer was dan 'bankje zitten en toekijken', maar mijn woede was ondertussen ZO groot, dat dat voldoende was. De volgende schooldag kwam MONIEK de pest-trien van de klas, die zoals gewoonlijk mijn boterhammen uit mijn handen kwam schoppen.... ik ging recht staan en HEB me haar een lel verkocht, dat wil je niet weten. Iedereen stond verstomd. Okay, normaliter aren ze zoiets niet van me gewend nee, klopt. Na die flinke dreun, heb ik ff rondgekeken en gevraagd of er nog gegadigden waren, want dat ik het spuugzat was de pispaal te zijn. Vanaf toen nooit ergens meer last van gehad.
Ok, agressie is geen oplossing, maar ik ben inmiddels 36, vond mezelf als kind heel erg lief, veeeeels te lief soms en ik moet zeggen, moest mijn zoontje ooit gepest worden op school, dan mag hij een dreun uitdelen hoor, ééntje volstaat. Sommige mensen komen anders niet bij hun verstand.
Het klopt dat je er veel sterker uit komt hoor, daar heb je later profijt van, dat zeiden ze hierboven ook al, klopt als een bus.
Blijf jezelf in ieder geval!
Toi toi.
. En als het moet kan je het gebruiken ook nog, zoals in jouw geval. Jammer dat ik er niet eerder op was gegaan, want dan kon ik het soms nog gebruiken ook en je straald dan een zelfverzekerd gevoel uit. marleen_usar schreef:Ik werd door een jongen heel erg pest op school, ik haalde al mijn moed een keer bij elkaar en durfde hem een blauw oog te slaan.Ga jij maar meteen naar binnen zij de meester, jou pauze is nu binnen.Nou ja zeg wat was ik toen boos.
Kirsten_S schreef:marleen_usar schreef:Ik werd door een jongen heel erg pest op school, ik haalde al mijn moed een keer bij elkaar en durfde hem een blauw oog te slaan.Ga jij maar meteen naar binnen zij de meester, jou pauze is nu binnen.Nou ja zeg wat was ik toen boos.
jaa geweldig he. soms zijn het zulke grote eikels als het om dat gebied gaat.
Melanie_B schreef:Het is toch eigenlijk te gek voor woorden.. Dat je pas als je een dreun geeft opvalt en niet meer gepest wordt...
Kirsten_S schreef:Laigo schreef:Ocharme meiske toch![]()
Ik werd vroeger ook gepest, begon al toen ik een jaar of 8 was geloof ik.
In de middelbare school ging het gepest gewoon door tot ik het ZAT was, grondig zat.
Een vriendin van me zat op kickboksen... IKKE KICKBOXEN???, hahahahahahaahaha, ik kon nog geen vlieg doodmeppen en ik jankte altijd gelijk. Maar neem van me aan... na welgeteld EEN les kickboxen, wat dus niet meer was dan 'bankje zitten en toekijken', maar mijn woede was ondertussen ZO groot, dat dat voldoende was. De volgende schooldag kwam MONIEK de pest-trien van de klas, die zoals gewoonlijk mijn boterhammen uit mijn handen kwam schoppen.... ik ging recht staan en HEB me haar een lel verkocht, dat wil je niet weten. Iedereen stond verstomd. Okay, normaliter aren ze zoiets niet van me gewend nee, klopt. Na die flinke dreun, heb ik ff rondgekeken en gevraagd of er nog gegadigden waren, want dat ik het spuugzat was de pispaal te zijn. Vanaf toen nooit ergens meer last van gehad.
Ok, agressie is geen oplossing, maar ik ben inmiddels 36, vond mezelf als kind heel erg lief, veeeeels te lief soms en ik moet zeggen, moest mijn zoontje ooit gepest worden op school, dan mag hij een dreun uitdelen hoor, ééntje volstaat. Sommige mensen komen anders niet bij hun verstand.
Het klopt dat je er veel sterker uit komt hoor, daar heb je later profijt van, dat zeiden ze hierboven ook al, klopt als een bus.
Blijf jezelf in ieder geval!
Toi toi.
Precies, kickboksen is een hele goede sport. dat kan ik weten. je leert daar veel zelfbeheersing , wat in mijn geval wel handig was met mijn ietsie pietsie grote mond. En als het moet kan je het gebruiken ook nog, zoals in jouw geval. Jammer dat ik er niet eerder op was gegaan, want dan kon ik het soms nog gebruiken ook en je straald dan een zelfverzekerd gevoel uit.
Alani schreef:Tip van Laigo kan best werken. Tis wel afhankelijk van de samenstelling van de klas en pesterijen zelf. Als je met name buitengesloten wordt is het niet zinvol om als een soort Sylvester Stallone klappen uit te delen. Maar op het moment dat er lijfelijk geweld is of spullen worden afgepakt, dan kan het imo best goed zijn ze een beste mep te verkopen.
Melanie; zou het kunnen werken een paar echte raddraaiers een hengst om hun kop te geven?

) en kijk nu... Ik woon samen met m'n vriend, werk al anderhalfjaar voor dezelfde firma en ben zelfs verloofd 
FZ_Lin schreef:Ik keek in je profiel, en dacht daar wel uit te kunnen halen waarom je gepest wordt.
En indd!!
Die meiden kunnen niet aan jou tippen! In jouw profiel zie ik een leuke knappe meid!
En ook nog een meid die niet meeloopt, wat wil je nog meer?
Jij hebt tenminste zelfrespect!
Laat die kinders lekker praten, jij staat veel hoger dan zij staan!!
Het is jammer dat jaloersheid alleen zo wordt geuit.

) maar de laatste twee jaar op de volgende school was het te erg...