O oo, morgen een afspraak met een jongen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: O oo, morgen een afspraak met een jongen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:08

Jaa, ik wil ook wel weten hoe dit avontuurtje is afgelopen!!

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:14

Ik ook!!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:17

Wat een leuk topic, ik ben ook benieuwd hoe het afgelopen is!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 18:25

Sorry iedereen dat ik nu pas reageer, mijn excuses! Maar internet lag er de hele week uit. Daar baalde ik ontzettend van. Date verliep kei goed! Het zenuwachtige van mij viel ontzettend mee, ik had het zelf veel erger verwacht.. Alleen maakte ik wel een blunder, hij kwam me ophalen en toen zei me moeder ineens dat die eraan kwam, dus ik loop meteen naar buiten maar er stonden 2 auto's voor ons huis. Loop ik naar de verkeerde auto toe (die wat groter was dan die hij bij had, hij had die van zijn moeder bij). Hij zo; ja je zult het toch met deze moeten doen.
Maar het was echt KEI gezellig, toen die mij afzette na de film is die ook nog hier binnen geweest en toen was die uiteindelijk pas om 1u thuis, ghehe.

Enuhh, we hadden afgelopen woensdag ergens wat gedronken, de hele avond kei gezellig. De hele avond gepraat, eig geen stille momenten gehad.
Ennuh Geld, geld! gister hadden we weer afgesproken. Toen hadden we bij zijn vader thuis (die is nu op vakantie) een dvd geken, was ook erg gezellig! Vandaag zie ik hem niet, maar morgen wel weer op Q-Base. Alleen tjah, ik heb nu dus een probleempje.. Mijn ex wil me kei graag terug (had laatst een topic daarover geopend over dat ik het ging uitmaken). Tis nu inmiddels bijna 3 weken uit ofzo, maar hij wil me echt niet kwijt. Ik heb vandaag zelfs een ketting van hem gekregen, en gister een kaartje waarin die schreef dat die er alles aan ging doen om mij terug te krijgen. Maar ik word er echt gek van! Steeds gebel en steeds smsjes dat die me terug wil. Vandaag was die ff hier, en ik kreeg hem bijna niet de deur uit. Echt heel zielig, maarja ik blijf bij mijn beslissing, hoe moeilijk ook want ik doe hem echt pijn. Hij was de hele tijd aan het huilen, dit is echt hartstikke moeilijk.
Maar ik merk gewoon als ik bij me ex ben dat ik het gewoon echt niet meer wil, ik hoop dat hij erover heen komt. Morgen gaat ie ook naar dat feest waar ik heenga en die jongen ook, dus hopelijk krijgen we geen problemen want hij weet niet dat ik inmiddels meerdere keren met hem heb afgesproken. Dat kan ik hem niet aandoen om nou al te vertellen, dat is nog zo vroeg.
Wat een poedersuiker is dit zeg, ff mijn frustraties kwijt wat hoognodig moest. Ik kan er eig bijna niet meer tegen, steeds dat gezeur dat die me terug wil enz terwijl ik die jongen dus leukvind. Ik merk gewoon dat die beter bij me past en het klikt echt heel erg tussen ons, we lachen ook continu met elkaar en dat vind ik o.a. heel belangrijk.

Maaruuhh, het was dus heeeel erg gezellig deze week met hem. In de bioscoop was ik nog wel wat zenuwachtig in het begin, want we waren bijna een halfuur te vroeg dus we zaten daar in de stilte, ook nog helemaal alleen. Toen wist ik echt niet wat ik moest zeggen.. maarja tis allemaal goedgekomen! Bedankt voor jullie berichtjes en enthousiastme! Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 19:32

Wat leuk dat het goed is gegaan! En dat jullie nog vaker afspreken!

Wel vervelend dat je ex nog zo doet, maar dat gaat denk ik best wel over!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 20:59

LiNdA1986 schreef:
Wat leuk dat het goed is gegaan! En dat jullie nog vaker afspreken!

Wel vervelend dat je ex nog zo doet, maar dat gaat denk ik best wel over!

Ja hopelijk wel, het is nu bijna 3 weken uit maar het word eigenlijk alleen maar erger, omdat ie nu beseft dat die me eigenlijk echt niet kwijt wou. Telaat.. zegt ie zelf ook. Maar hij wil der echt ALLES aandoen om me terug te krijgen en om het weer goed met elkaar te krijgen.
Maar in de 2 jaar dat we een relatie hebben gehad hebben we vaker zoiets gehad en toen probeerde we het maar weer elke keer overnieuw wat weer uitliep op hetzelfde. Dus ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in. Het ligt ook wel aan die andere jongen, als ik die niet ontmoet had had ik me ex misschien wel weer een kans gegeven, maar dan meer uit medelijden denk ik. Het gaat gewoon niet werken als ik hem nog een kans geef omdat hij het zo graag wilt nou ineens, terwijl ik niet meer veel voor hem voel.
Achja, we zien allemaal wel hoe het gaat lopen. Als ik er zo overna denk ben ik benieuw in wat voor een situatie ik zit over bijv een maand ofzo.. Ik voel me nu wel heel schuldig dat ik me ex zo kwets, in het begin had die het er niet zo moeilijk mee, maar nu is die gaan beseffen dat die niet zonder mij kan/wil. Hopelijk komt ie er overheen! Want hoe vaker ik moet zeggen dat ik het niet meer wil, hoe schuldiger ik me ga voelen.