Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:15

las je topic eerder vandaag en was benieuwd naar een update!
Vond het wel een grappig verhaal om te lezen, al kan ik me goed voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten.

Maar wow al 7 jaar gek op jou Bloos! en dan na 7 jaar ineens via een sms de liefdesverklaring...
ik zou er bijna wat achter gaan zoeken ofzo, vind t wel erg apart Nagelbijten / Gniffelen
Hopenlijk blijft het hierbij!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 16:21

Hij vroeg me eerder vandaag of sms-en nog OK was en heb gezegd dat het goed was mits geen gekke dingen meer... .
Daarna vroeg ik of verder alles wel goed was met hem. Misschien dom om te vragen maar het was me opgevallen dat de auto van zijn vriendin er al het hele weekend niet had gestaan.
Krijg ik net weer een sms: 'zolang ik jouw nog zo nu en dan mag zien, komt het wel goed met me'.
Oh my god...wat moet ik hier mee...........

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:24

Gewoon negeren denk ik, nu geef je hem weer aandacht. Ook al is het goed bedoeld. En dan voelen mensen vaak hoop waar er geen is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:24

sturen dat je niet gediend bent van zulke smsjes, en dat je niet van plan bent om bij je vriend weg te gaan oid?

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:26

Wat een verhaal, sterkte ermee.. Scheve mond
Citaat:
Krijg ik net weer een sms: 'zolang ik jouw nog zo nu en dan mag zien, komt het wel goed met me'.
Oh my god...wat moet ik hier mee...........

Dat meen je toch niet hè, dit is inderdaad wel serieus volgens hem..
Ik zou toch terug sturen dan je je er niet erg op je gemak bij voelt, als hij zulke dingen stuurt ?
Ander idd. gewoon negeren.. andere route nemen & niet meer één die langs zijn huis gaat..
ps;; Weet je eigelijk al of zijn vriendin het weet ?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 16:28

negeren is denk ik even het beste. Het was inderdaad gewoon goed bedoeld, zoals je je zorgen maakt om een goede vriend. Ik denk echter dat hij mijn berichten niet zo interpreteert. Elke aandacht geeft misschien hoop???
Jeetje, wel lastig hoor. Ego strelend, maar lastig Knipoog

Marielle82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:31

Ik zou het maar gewoon negeren, idd zou hij die aandacht leuk vinden,
helemaal als je zegt dat zijn vriendin waarschijnlijk niet thuis is,
dan heeft hij alle vrijheid van zijn kant om erop in te gaan.
Of je vriend een sms laten sturen, met de boodschap dat jij hier niet van gedient bent. (op een nette manier, ander gaat de vriendschap tussen jullie vieren misschien wel kapot)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:30

Zwelgje schreef:

zolang hij jouw wat nog zo nu en dan mag zien?
ROFL

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:11

GOD! 7 jaar en dan ineens uit de kast komen Nagelbijten / Gniffelen

en, wat was de reactie van je vriend?
of heb je het hem nog niet verteld?

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:17

Hihi, het wordt steeds bizarrer. Ik dacht dat jullie nog niet zo lang buren zouden zijn.. Al 7!! jaar.
Maar hij weet dan dat jouw relatie met je vriend goed is!
Vind het echt niet kloppen wat hij doet. Maar goed, wel knap van hem als hij echt oprecht meent wat hij schrijft. Kan het zo zijn dat hij ruzie met zijn vriendin heeft en daardoor nu dit soort smsen naar jou stuurt?
Maar pas maar op dat jij geen problemen krijgt hierdoor. Heb ik erover heen gelezen? Heb je je vriend al verteld over die smsen van je buurman?

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:51

Wat een verhaal zeg! En dat je buurman dat durft te zeggen Bloos
Ben ook wel benieuwd wat je vriend zegt hier over!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 08:02

Ik heb het natuurlijk meteen aan mijn vriend verteld en die was in eerste instantie ook even perplex, maar daarna kon hij er wel om lachen.
Maar het blijft een beetje een vreemd verhaal. Ik weet ook niet of hij ruzie heeft met zijn vriendin ofzo en dat dit een reactie daarop is.
Ik hoop maar dat het hiermee gedaan is, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:40

Dit is een bizarre situatie zeg ! Ik zou hem voorlopig even links laten liggen, net zoals je zegt , iedere vorm van aandacht is wellicht hoop voor je buurman. En mannen met hoop kunnen knap lastig worden.
Wel fijn dat je het nu met je vriend kan delen, dan sta je er ook niet alleen voor !

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:44

nou zeg, wat gek!
ik zou maar echt duidelijk blijven tegen die man, als je te aardig blijft doen houd hij 'hoop' denk ik,
lijkt me niet leuk te ontdekken dat al die jaren van leuk contact van zijn kant anders bedoeld blijken te zijn.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 08:54

Marigold schreef:
nou zeg, wat gek!
ik zou maar echt duidelijk blijven tegen die man, als je te aardig blijft doen houd hij 'hoop' denk ik,
lijkt me niet leuk te ontdekken dat al die jaren van leuk contact van zijn kant anders bedoeld blijken te zijn.

Dat is het vervelende van de situatie inderdaad. Van mijn kant is het gewoon allemaal vriendschappelijk bedoeld geweest en blijkt dus dat dat van zijn kant nooit zo is geweest.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik in het vervolg naar hem moet 'kijken' zeg maar.
Ik vind het allemaal wat vreemd nu.
Vanmorgen zag ik zijn vriendin gewoon de hond uitlaten. Ik wil niks te maken hebben met hun persoonlijke relatie en/of problemen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:08

Jeetje, dat is ook wat.
Dat zal moeilijk zijn om zoiets te negeren.
Uiteraard bekijk je hem nu met andere ogen; nu ga je er op letten hoe hij naar je kijkt.
Zou zijn vriendin het helemaal niet in de gaten hebben? Hij zal het dan misschien toch wel goed hebben weten te verbergen, want jij hebt het toch ook niet gemerkt?
Achter vriendelijk gedrag hoeft ook niet meteen iets anders te steken.

Tja, ik zou niet weten hoe ik op zoiets zou reageren: me continu ongemakkelijk voelen als hij in de buurt was, of doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er ook nog andere mannen verliefd op je zijn, die er ook nog openlijk voor uitkomen Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:33

Mag hopen voor je dat hij (of zijn vriendin) niet op het idee komt een keer op bokt te kijken Tong uitsteken

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:45

Zwelgje schreef:
Ik heb het natuurlijk meteen aan mijn vriend verteld en die was in eerste instantie ook even perplex, maar daarna kon hij er wel om lachen.

Knap van je vriend!
Ben wel benieuwd hoe hij nu verder tegen de buurman aankijkt. Er is toch wel iets veranderd in de onderlinge relaties dunkt me.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 13:54

Ja, voor mij is er echt wel wat veranderd in de onderlinge verhoudingen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik nu naar mijn ‘buurman’ moet kijken of wat ik er tegen moet zeggen als ik hem tegenkom. Heb er een raar gevoel bij. Ook mijn vriend heeft een beetje tegenstrijdige gevoelens, moet hij gewoon normaal doen? Ik bedoel, normaal gezien was het onderling contact gezellig en joviaal maar dat is voorbij, ik kan echt niet gewoon doen alsof er nooit iets is gebeurt of gezegd.
Heb ook echt gezegd dat hij de komende weken maar fijn met mij mee loopt naar de rijbak Knipoog Is misschien mutserig maar als je na 7 jaar in een keer er voor uitkomt dat je eigenlijk verliefd bent op je buurvrouw…dan is er volgens mij wel sprake van lichtelijk obsessief gedrag… . Ik wil me eerlijk gezegd ook niet bedenken of hij me misschien wel eens bespied zou kunnen hebben…vind het best wel een beetje een rare gedachte. Maar misschien sla ik zelf een beetje door , door deze gedachtengang.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:12

Het eerstvolgende spannende moment is dat je hem weer irl tegenkomt.. hihi net een soap... wordt vervolgd.

Ik denk dat hij zeker wel eens naar je gekeken heeft. Maar wat ik me niet kan voorstellen is dat hij al 7 jaar verliefd op je is.. wat is dan nu de reden dat hij het je durft te vertellen, en nog wel schriftelijk ook..? Vreemde man. Hij had toch met veel minder risico in een gesprek wat balletjes op kunnen gooien. Of op een nonchalante manier wat af kunnen spreken, boodschappen, helpen met dingen voor je paard, keertje eten of wat dan ook.. .

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 10:46

Sjeezus, volgens mij is de boodschap niet helemaal overgekomen ofzo. Ik kreeg net weer een sms. Of alles goed was en de vraag of mijn vriend mijn sms-jes ook wel eens leest. Ben er maar verder niet op ingegaan. Waarom wil hij zoiets nu weer weten? Waar slaat dat nu weer op?
Ik heb mijn vriend net gebeld en hij deed er in eerste instantie echt lacherig over en dat schoot me even in het verkeerde keelgat. Ik vond me even niet serieus genomen. Voelde me ook heel even rot hierover. Ik zit er echt mee en voel me er allesbehalve prettig bij. Ik ben bang dat de vriendelijke buurman van weleer een beetje obsessief gedrag gaat vertonen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 11:18

Ik denk dat hij misschien toch een beetje onzeker is geworden. Misschien ook wel bang hoe je vriend zou reageren als die het weet. Hij stelt zich misschien voor dat die dan direct op de stoep staat om even zaken duidelijk op orde te stellen. En aangezien hij zijn vriendin misschien niet van zijn verliefdheid voor jouw heeft verteld, zou dat dan toch heel vervelend voor hem kunnen uitpakken. Ken ie misschien zijn biezen pakken en dan woont ie dus ook nog eens niet meer tegenover jouw! Wat voor hem natuurlijk erg vervelend is, omdat hij je blijkbaar toch graag ziet.

Ik denk dat hem nu vanalles door zijn hoofd gaat. Misschien heeft hij er zelfs spijt van dat hij uberhaupt een SMS heeft gestuurd.
Wel dom van hem om er niet eerder aan te denken dat ook een ander de SMS-jes op je telefoon kan lezen. Een telefoon is geen geheim dagboek lijkt me. Als de telefoon van mijn man gaat of er komt een SMS binnen, dan kijk ik ook vaak wie het is en wat ze moeten. Ik ben gelukkig nog nooit iets "geheims" Haha! tegengekomen. Andersom is het natuurlijk ook zo: piept mijn telefoon en ik ben bezig, dan kijkt mijn man wie het is. Zo gaat dat in een goede relatie: je hebt geen geheimen voor elkaar!
Maar ja, wat moet je hem nu antwoorden...ik zou het ook niet weten. Als je SMS-t dat je vriend het inderdaad gelezen heeft, dan wil hij natuurlijk weer weten hoe hij erop reageerde.

Ik denk dat je beter eens met hem om de tafel kunt gaan zitten. MET je vriend erbij uiteraard! Haha!
Dan ziet hij misschien dat jij en je vriend er geen probleem mee hebben, zolang hij jullie er niet mee lastig valt.
Goed, hij heeft het verteld. Daar moet het dan ook bij blijven. Geen verdere toenaderingen zijn gewenst, dan behalve de vriendschappelijke. Maar ook daar is natuurlijk te vraag: wat is vriendschappelijk? Waarschijnlijk alles wat je voorheen gewoon vond, moet eigenlijk nu ook gewoon zijn. Dus niet opeens buitensporig aanhankelijk naar jouw toe gaan worden en je continu willen knuffelen of iets dergelijks.
Voor de rest zou ik het ook niet weten. Sterkte ermee Ach gut

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:12

of hij je sms-jes ook wel eens leest??
wat denkt ie nou eigenlijk zelf. Rolleyes
als je zegt van niet, dan hoopt ie zeker om stiekeme smsjes met je te kunnen delen??

ik zou gewoon smssen:

"ja hoor *naam* is hier uiteraard van op de hoogte.
we zijn natuurlijk wel geschrokken van je bericht.
ik stel voor dat je me niet meer smst, ben hier echt niet van gediend, sorry."

iets in die trant.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:17

idd net wat Marigold zegt, want je buurman heeft een beeeeetje een bord voor zn kop lijkt het wel!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:25

Ik had dus totaal geen reactie meer gegeven en zojuist weer een nieuw bericht! Hij zegt het volgende:
'Ik wil jou geen problemen bezorgen en wil er zelf ook geen, heb nu een goede relatie die ik niet wil verknoeien. Gerustgesteld?'

Hier zakt de broek me een beetje vanaf! Ik kon het niet laten om daar even op te reageren door te zeggen dat het erg dom was om in eerste instantie dan zulke berichten te gaan rondsturen. En ik ben niet degene die zich ongerust moet maken lijkt me zo.
Blijkbaar heeft ie zijn vriendinnetje (waarmee hij zo'n fijne relatie heeft) helemaal niets verteld. Jeezus, wat een eikel!
Hij is degene die begint met zulke toespelingen en niet ik. Ik zal de laatste zijn die er problemen door krijgt, ik deel dit immers allemaal met mijn vriend.
Hij heeft volgens mij echt een plaat voor de kop!