Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
).
lies schreef:Dat is een grapje neem ik aan?
TS van het andere topic is 18 en heeft een islamitische vriend. Dus ik zie het verschil niet zo.
Maar daarom zal er anders op gereageerd worden, een hoop mensen vinden het toch té anders. lies schreef:Grappig, in het 'ik wil moslim worden'-topic heeft men het over de leeftijd van TS (veel te jong om te beslissen, hoewel ze maar een jaar scheelt met TS van dit topic) en het wordt maar raar gevonden. Maar in dit topic wordt voornamelijk gewoon antwoord gegeven op haar vraag en meegedacht waar TS het beste naar toe kan gaan (behalve door SP, maar die is altijd wat kritisch als het om geloven gaat).
Typisch..
OoappeloO schreef:Kan je me daar iets meer over vertellen?
lies schreef:Grappig, in het 'ik wil moslim worden'-topic heeft men het over de leeftijd van TS (veel te jong om te beslissen, hoewel ze maar een jaar scheelt met TS van dit topic) en het wordt maar raar gevonden. Maar in dit topic wordt voornamelijk gewoon antwoord gegeven op haar vraag en meegedacht waar TS het beste naar toe kan gaan (behalve door SP, maar die is altijd wat kritisch als het om geloven gaat).
Typisch..
Ben aangesloten bij een PKN gemeente, zing in een Katholiek jongerenkoor maar ben lid van een jongerenvereniging bij een Hervormde gemeente, waar ik ook regelmatig een dienst bezoek.