Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_ schreef:Kinderen doen mij echt niets lijkt mij zelfs vreselijk om zo'n ding te hebben
Ik ben nu ruim 39 wk zwanger en verwacht ieder moment mijn eerste kind. En heb er nu wel heel erg veel zin in! Ook als ik de tijd terug kon zetten had ik het niet anders gewild.

Hun klokje heeft nooit getikt 
Maargoed.. ik heb nog geen behoefte aan kinderen. En misschien komt dat nog óf misschien ook niet. In ieder geval voor mijn dertigste wil ik nog geen kinderen
Teveel plannen...
tamaramt schreef:ik ben bijna 28 en bij mij tikt het klokje al minimaal 5 jaar
helaas heb ik eerder niet de kans gehad aangezien mijn toen langdurige relaties allemaal over zijn gegaan
op dit moment ben ik al weer een paar jaar samen met mijn huidige vriend en we wonen al weer 2,5 jaar samen
ons huidige appartement hebben we te koop gezet en we zijn op zoek naar een huis voor de toekomstige kinderen
dus als het aan mij ligt zou ik vandaag nog moeder worden maar hopelijk toch nog wel dit jaar als god ons goed gezind is

mijn buren hebben een baby en ik heb heel goed contact met hun en heb de hele zwangerschap meegemaakt en nu help ook een beetje met de baby, vind het helemaal geweldig. Sinds zij is geboren heb ik ook echt iets met kinderen. Als ik een klein kindje zie ( van familie of vrienden) ben ik daar toch meestal veel mee bezig. Laatst was nog een meisje die ik onlangs heb leren kennen en haar vriend die had kinderen en die bracht ze mee, met de kleinste ging het direct goed, vind het altijd zo schattig van die kleine hummeltjes. Ik ga natuurlijk eerst afstuderen en zorgen voor een vaste relatie maar ik zal blij zijn als het zover is dat ik zwanger ben
Ik ben nu 37 en heb nooit, nooit kinderen gewild. Ik heb dat niet zo, om boven een kinderwagen te hangen met een wazige blik en vage klanken uit te stoten en dan haast in zwijm te vallen als de baby in kwestie een lachje vertoont
Vind ze hartstikke leuk en lief hoor daar gaat het niet om, maar nee niet voor mij! Vriend denkt er gelukkig hetzelfde over. Ik heb trouwens hele leuke neefjes en nichtjes die staan te dringen bij de deur als ik kom hahaha... vind het ook schatjes hoor (soms
) maar mooi van een ander! Wens iedereen wel veel succes die wél graag een kindje zouden willen.
En aangezien ik nu 37 ben, ga ik er maar vanuit dat mijn klokje ook niet meer gáát tikken.
Ben op m'n 18e voor het eerst tante geworden, vond het een voorrecht en 2 jaar later kwam er nog eentje (bij mijn andere zus). Vond het altijd super als ze hier kwamen (naar stal, naar de mac en hier slapen), maar zelf hoefde ik ze niet.
Wel willen we eerst een ander huis (we wonen nu in een huurflat en ik wil een huis kopen en sowieso een tuin en op z'n minst een extra kamer in huis). Alleen wil ik het wel financieel rond kunnen breien, want ik weet niet of ik m'n paarden ervoor op wil zeggen.
Ik wilde al kinderen toen ik nog heel jong was. Uiteindelijk was ik 24 bij de oudste en 27 bij de jongste. 

Maar hij is gelukkig nu weer wat op de achtergrond gaan tikken.