Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Ow wat erg zeg! Echt idioot hoe aso mensen kunnen zijn voor zo'n stom offerfeest!
frankiej schreef:uhm, ik weet toch haast zeker dat ik hier gister nog een antwoord geplaatst heb, is dat zomaar verwijderd ofzo??
danneke80 schreef:krak schreef:Kackenjill, geloof me vrij, het waren wel degelijk moslims die hier aan mijn deur kwamen eisen dat ik een van mijn schapen aan hun verkocht. het waren wel degelijk moslims die betrapt zijn door mede schapen eigenaars hier in de buurt.
Volgens mij bedoelt jackenjill het ook niet zo. Volgens is de intentie van dit stukje meer dat een echte moslim nooit een schaap zal stelen omdat zn god dat niet wil en hij ook niet.
Degenen die dit doen, doen het meer voor het aanzien dan de buurt etc.
Dit kan dus makkelijk een marokkaan/turk geweest zijn, maar das staan dan los van het moslim-zijn.
krak schreef:ok bedankt voor de correcte datumsik weet dus dat ik vanaf 1 september hier de voorzorgsmaatregelen weer zullen worden getroffen
![]()
Charr_Gwen, ik beweer nergens dat alle Marokanen of Turken schapen gaan pikken. het is een feit dat het wel Marokanen of Turken waren die hier aan mijn deur kwamen eisen dat ik hun een schaap verkocht want zij hadden een schaap nodig om te slachten. heb niet gevraagd of ze nu Marokaan of Turks waren, dat laat mij op zo een moment vrij koud om eerlijk te zijn![]()
het waren wel Marokanen of Turken die hier in de omgeving betrapt zijn op het stelen van schapen. wederom denk ik niet dat de eigenaars van de schapen toen hebben gevraagd of het Turken of Marokanen waren![]()
dat het voor hun een belangrijk feest is, is fijn voor hun. maar of het nu de paus zelf is of een Marokaan, van mijn dieren blijven ze af! al was het voor de boerinnenbond die een schaap nodig hadden voor hun kerstversiering, mijn dieren zijn mijn kinderen, mijn alles en dan nog geeft het niemand het recht om levende wezens van een ander zomaar te gaan stelen.
krak schreef:JackenJill, in hoeverre die mannen goede moslims zijn, dat heb ik niet gevraagd. hun daden zeggen voor mij genoeg en in mijn ogen zijn die mannen absoluut geen goede moslims.
en nogmaals, of het nu moslims waren of niet, zoiets doe je gewoon niet vind ik.