ik zet hier een stipje voor de tips
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik begin te trillen elke keer als ik met hem praat, en wordt al zenuwachtig als hij begint over een keer iets samen doen. Hij weet van de situatie van vorig jaar, en dus ook ongeveer waar het fout is gegaan.
Dus gewoon afwachten tot je een keer de jongen tegenkomt die je écht leuk genoeg vindt, tot die tijd gewoon lekker blijven flirten en daten (deed ik iig).
. Je bent natuurlijk nog erg jong, misschien wordt het over een tijdje wel helder.. Verder herken ik je probleem niet, dus kan geen tips geven. Succes! 

Mloes schreef:Oeh, ik was voorheen heel erg. Kwam ik een jongen tegen, vond ik m he-le-maal geweldig! Druk aan het daten enzo, en dan na 5, 6 weekjes was de 'nieuwigheid' eraf, en begon ik me te ergeren aan vanalles.
Macusa schreef:Voordat je serieus met iemand in zee gaat moet je eerst een aantal dingen duidelijk hebben.
savasan schreef:Maar is het punt van een relatie beginnen niet dat je elkaar juist nog beter leert kennen? Want dan lijkt het me niet dat je al die dingen duidelijk kan hebben...
savasan schreef:Ok, dus eigenlijk zit je niet zo "vast" als dat ik dacht. Dat is eigenlijk een behoorlijke opluchting...
@ DebGizmo: Hoe kom je tot die conclusie als ik vragen mag?