Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Iets soortgelijks zei ik ook tegen de pa van die vriendin toen wij het er even over hadden. Idd, voor de meeste tieners is het idee dat er mensen van boven de 40 zijn die aan sex doen al wanstaltig, laat staan dat je er zo mee geconfronteerd wordt.KiWiKo schreef:mijn broer was 26 woonde nog bij moeders......... moeders kreeg een vriendje en zat bij mij thuis angstig te vertellen dat ze niet wist hoe ze aan mijn broertje moest vragen of haar vriend bij haar mocht blijven slapen
Ik ben toen heel hard gaan lachen......... en gezegd "Ma, je bent verdorie 50! Hij woont in JOUW huis en is iets meer dan volwassen zegmaar...... als hij er problemen mee heeft dat jij en jouw vriend samen willen slapen in jouw huis, dan moet hij maar wat voor zichzelf gaan zoeken"
Moeders keek wat beteuterd voor zich uit, maar die avond sliep vriendlief bij haar![]()
![]()
en dan ook nog je moeder geheel ontredderd aan je vragen hoe ze in hemelsnaam toestemming moet vragen aan broerlief .............. kan toch niet

Kom ik thuis, schuif ik naast Sanne in bed........ doet ze een oog open en zegt ze giegelig........ "OOOOOOOOOOOOO MAMMAAAAAAA, jij hebt gevreeen"
maar we hebben er heerlijk om gelachen toen ik zei......... "Yep, en het was nog leuk ook"
Het was overigens wel gepland en iedereen was hartstikke zenuwachtig
En het was ook raar als ik 's avonds naar beneden kwam en ze zaten zo gezellig op de bank samen
Maar dat is helemaal goedgekomen en inmiddels zijn ze alweer een aantal jaar getrouwd! Dat ging (en gaat
) ook niet altijd zonder slag of stoot, maar over het algemeen gaat dat toch vrij soepel 
Ouders doen niet aan seks en alles daaromheen, klaar
En zeker niet met iemand anders
Ook al die vrouwen heeft mijn paps netjes voorgesteld, hoewel er eentje direct kwam slapen de eerste avond dat ik d'r gezien heb en dat vond ik toch minder... Stonden we 's avonds naast elkaar tanden te poetsen
Het blijft wel een raar idee, maar verder geen eng/vies/ondenkbaar idee.
) . Ik kan hier goed met mijn moeder over praten en zij praat er ook over met ons. Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat je je dochter vraagt wat zij vind.Tamara schreef:Met mijn paps was het anders, daar heb ik wel es dingen gezien/meegemaakt dat ik denk 'Oeh dat hoef ik niet perse te weten als dochter zijnde over mijn vader'Ouders doen niet aan seks en alles daaromheen, klaar
En zeker niet met iemand anders
Ook al die vrouwen heeft mijn paps netjes voorgesteld, hoewel er eentje direct kwam slapen de eerste avond dat ik d'r gezien heb en dat vond ik toch minder... Stonden we 's avonds naast elkaar tanden te poetsen
.

en ik ben 24)