Genant, of zit je er niet mee? Gescheiden ouders op liefdsep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Re: Genant, of zit je er niet mee? Gescheiden ouders op liefdsep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:26

mijn ouders zijn gescheiden geweest, nu weer bij elkaar gelukkig. Maar ik heb me ontzettend ellendig gevoeld erover. Ik zou het totaal niet hendelen als mijn moeder of vader opeens iemand anders mee naar huis zou nemen en duidelijk naar bed zou zijn geweest. Dat wil je eigenlijk van je ouders al niet weten, laat staan na een scheiding je ouder met iemand anders.
Verder is het voor een kind heel erg moeilijk omdat er opeens iemand anders, die volwassen is, een rol speelt in het gezin. Dat is vooral even wennen lijkt me. Mijn broer en zus woonde niet meer thuis toen mijn ouders uit elkaar waren, en het was allemaal nogal plotseling. En niet leuk, natuurlijk want scheiden is voor beide partijen en voor kinderen natuurlijk niet leuk. Ook dat maakte het voor mij lastiger, mijn broer en zus zaten er niet zo dicht op.
Mijn moeder had een hele goede vriend die heel veel over de vloer kwam, zelf mag ik hem heel erg graag, maar toen ik vermoedde dat er iets zat tussen die twee was ik bang dat het echt helemaal over was tussen mijn moeder en mijn vader. Mijn moeder heeft nooit want met die vriend gehad, en we zien hem nog steeds heel vaak.
Ik denk dat je het er gewoon met je dochter over moet hebben, want het blijft lastig.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:29

ik moet zeggen dat ik sowieso al de gedachte dat mijn moeder sex heeft niet in mijn hoofd haal. ook al is dat met mijn pa zegmaar...

maar als er dus iemand blijft slapen is dat wel gelijk duidelijk. ik zou het dus idd niet leuk vinden denk ik.

ik zou denken dat van te voren eerst aantal keer kennis maken met je dochter t beste zou zijn, maar aan de andere kant heeft zij er ` niets mee te maken` en wil ze dat mss ook liever niet.

denk dat t toch ook wel per situatie verschilt... vraag het haar eens? gewoon als je nog niemand hebt, dus gewoon informatief? ik weet alleen niet of zij dat op prijs stelt... lastig! ligt denk k ook aan hoe de relatie tussen jou en je dochter is...

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:38

[quote="ikenindi"]ik moet zeggen dat ik sowieso al de gedachte dat mijn moeder sex heeft niet in mijn hoofd haal. ook al is dat met mijn pa zegmaar...

ROFL ROFL Iets soortgelijks zei ik ook tegen de pa van die vriendin toen wij het er even over hadden. Idd, voor de meeste tieners is het idee dat er mensen van boven de 40 zijn die aan sex doen al wanstaltig, laat staan dat je er zo mee geconfronteerd wordt.
Snapte die niet.....hij heeft nog veel te leren.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:39

KiWiKo schreef:
mijn broer was 26 woonde nog bij moeders......... moeders kreeg een vriendje en zat bij mij thuis angstig te vertellen dat ze niet wist hoe ze aan mijn broertje moest vragen of haar vriend bij haar mocht blijven slapen Lachen

Ik ben toen heel hard gaan lachen......... en gezegd "Ma, je bent verdorie 50! Hij woont in JOUW huis en is iets meer dan volwassen zegmaar...... als hij er problemen mee heeft dat jij en jouw vriend samen willen slapen in jouw huis, dan moet hij maar wat voor zichzelf gaan zoeken"

Moeders keek wat beteuterd voor zich uit, maar die avond sliep vriendlief bij haar Lachen Lachen Lachen

Met 26 woont dochterlief hier echt niet meer hoor, goedschiks of kwaadschiks Whoosh!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:42

dabedoelik Lachen Lachen en dan ook nog je moeder geheel ontredderd aan je vragen hoe ze in hemelsnaam toestemming moet vragen aan broerlief .............. kan toch niet Haha! Haha! Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:44

hahaha ja opzich heb je gelijk, maar toch denk k dat t sowieso hoe oud je dochter al is straks mocht je een vriend krijgen raar en wss ook moeilijk zal zijn. zelfs al is ze 40...

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:45

Ik reageer dan maar even, ben 15 jaar en mijn ouders zijn ook gescheiden.

Mijn moeder heeft ook een paar keer ge-date, met die date's heeft ze altijd buitens huis afgesproken. Ze heeft 2 relaties gehad, ze heeft ze allebei pas aan ons voorgesteld toen het echt sirieus werd en ze aan voelde dat er een toekomst in zat. Ze zullen daarvoor best een keer thuis hebben afgesproken maar niet als mijn zusje en ik er waren. Altijd als wij bij mijn vader waren.
De vriend die ze nu alweer anderhalf jaar heeft, heeft ze ook pas aan ons voorgesteld doen het sirieus werd.

Dit bevalt mij erg goed, weet niet hoe je dochter erin zit. Maar persoonlijk zou ik het niets vinden om de date's van mijn moeder te zien. ( Al zijn het er niet veel hoor hahaha)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:48

ik was laatst een avondje bij Kees Lachen Kom ik thuis, schuif ik naast Sanne in bed........ doet ze een oog open en zegt ze giegelig........ "OOOOOOOOOOOOO MAMMAAAAAAA, jij hebt gevreeen" Haha! Haha! Haha!

op mijn vraag hoe ze dat wist had ze geen antwoord Haha! maar we hebben er heerlijk om gelachen toen ik zei......... "Yep, en het was nog leuk ook" Haha! Haha! Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:49

hahaha! mooi mooi mooi

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:50

Misschien rook je naar een mannenluchtje? Die zijn vaak wat kruidiger dan onze parfummetjes.....

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:52

Haha,
Ik weet niet hoe ik zou reageren, mijn papa en mama zijn nog bij elkaar. Weetwel dat ik het een raar idee zou vinden.
Laat hem eerst maar behoorlijk kennis maken haha

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:53

Heb het diverse keren meegemaakt, zowel met mams als met paps. Van mams wist ik het al een tijdje maar het bleef een raar idee toen hij hier voor het eerst over de vloer kwam Clown Het was overigens wel gepland en iedereen was hartstikke zenuwachtig Haha! En het was ook raar als ik 's avonds naar beneden kwam en ze zaten zo gezellig op de bank samen Nagelbijten / Gniffelen Maar dat is helemaal goedgekomen en inmiddels zijn ze alweer een aantal jaar getrouwd! Dat ging (en gaat Tong uitsteken ) ook niet altijd zonder slag of stoot, maar over het algemeen gaat dat toch vrij soepel Lachen

Met mijn paps was het anders, daar heb ik wel es dingen gezien/meegemaakt dat ik denk 'Oeh dat hoef ik niet perse te weten als dochter zijnde over mijn vader' Nagelbijten / Gniffelen Ouders doen niet aan seks en alles daaromheen, klaar Clown En zeker niet met iemand anders Tong uitsteken Ook al die vrouwen heeft mijn paps netjes voorgesteld, hoewel er eentje direct kwam slapen de eerste avond dat ik d'r gezien heb en dat vond ik toch minder... Stonden we 's avonds naast elkaar tanden te poetsen Scheve mond

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:58

Het is het leven van mijn ouders..Dus ze doen maar.
Ik leer er wel mee leven.
En precies, ik neem toch ook wel eens jongens mee naar huis? Waarom zouden hun het dan niet mogen? Omdat ze ouder zijn..omdat het je vader of moeder is..
Ik geloof dat mijn ouders ook lang niet altijd blij zijn als ze mij met een jongen thuis zien komen!

Zolang het een aardig persoon is, maakt het me niet uit. En de geluiden ajb ook tussen 4 muren houden.
Mijn ouders zijn trouwens niet gescheiden, maar ook al waren ze dat wel..Ik bemoei me er niet mee. Lachen Het blijft wel een raar idee, maar verder geen eng/vies/ondenkbaar idee.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:00

Mijn ouders zijn inmiddels 5 jaar uit elkaar. Ik woon bij mijn moeder, en zij heeft nog geen vriend. Ik heb altijd tegen haar gezegd dat ik het haar van harte gun en dat ze vooral op 'jacht' moet (en dan naschreeuwen dat hij wel een zoon van mijn leeftijd moet hebben Knipoog ) . Ik kan hier goed met mijn moeder over praten en zij praat er ook over met ons. Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat je je dochter vraagt wat zij vind.

Verder vind ik het wel verstandig om niet zomaar mensen mee naar huis te nemen. Dat er niet elke week een ander op de bank zit (bij wijze van spreken). Dat zou ik zelf als kind niet kunnen waarderen. Mijn thuis is iets van ons. Bezoek is altijd welkom, maar de privé zaken, die mensen die gewoon op bezoek komen niet meekrijgen, die wil ik zelf ook onder de mensen houden die in dit huis horen. Samen eten, ontbijten, filmpje kijken. Ik denk dat ik het best moeilijk zou vinden als mijn moeder een vriend had die zomaar mee kwam doen zonder dat ik hem al te goed kende. Ik zou je dochter dus ook eerst goed kennis laten maken en dan vragen of ze bezwaar heeft als hij een keer een nachtje overblijft.

Mijn vader had wel een vriendin en ik bleef af en toe bij hem slapen. Ik vond het helemaal niets dat ik 's avonds op de bank zat en dat zij een meter verderop samen zaten. Dat ik naar bed ging en wist dat zij dat straks ook samen zouden doen. Maar dat kwam omdat het bij ons thuis allemaal niet erg soepel is gegaan en ik eigenlijk boos was dat hij die vriendin had. Ik kon het hem echt niet gunnen, gunde mijn moeder het veel meer.

Zolang mijn moeder niet minder naar ons gaat omkijken als ze een vriend heeft, en ik een beetje goed met hem overweg kan, gun ik het haar van harte. Elk kind wil toch dat zijn/haar ouders gelukkig zijn? Gelukkig is jouw dochter al wat ouder en ik denk dat zij het allemaal wel zal begrijpen, mits je het goed uitlegd.

Dus ik zou het er met haar zelf over hebben. Veel blijven praten, dat is in een dergelijke situatie altijd goed. Kinderen komen vaak niet zelf met iets dat ze dwars zit, dus zorg dat je het besproken hebt voordat ze het op gaan kroppen.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 19:03

Tamara schreef:
Met mijn paps was het anders, daar heb ik wel es dingen gezien/meegemaakt dat ik denk 'Oeh dat hoef ik niet perse te weten als dochter zijnde over mijn vader' Nagelbijten / Gniffelen Ouders doen niet aan seks en alles daaromheen, klaar Clown En zeker niet met iemand anders Tong uitsteken Ook al die vrouwen heeft mijn paps netjes voorgesteld, hoewel er eentje direct kwam slapen de eerste avond dat ik d'r gezien heb en dat vond ik toch minder... Stonden we 's avonds naast elkaar tanden te poetsen Scheve mond

Daar kreeg de vriendin van mijn dochter dus ook ruzie over met haar vader. Kwam zij thuis met mijn dochter van de film, zien ze aan schoenen en dergelijke al dat zijn date meteen maar was blijven slapen. Hij wist trouwens dat mijn dochter ook daar zou slapen, dus dat meisje geneerde zich dood. Ze wisten zich beiden de volgende ochtend geen houding te geven en zijn gauw naar mijn huis gekomen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:07

Ik ben zelf ook een tweedekanser.
Toen ik mijn huidige partner heb leren kennen, zijn we echt niet de eerste nacht tussen de lakens gedoken!
Toen dat na verloop van tijd wel gebeurde, hebben we eerst rustig kennis gemaakt met elkaars dochters en hun even aan het idee laten wennen. Maar daarna bleven we natuurlijk wel bij elkaar slapen.

Wij hebben er daarna nooit stiekem over gedaan dat we vrijen maar we zorgen er wel voor dat onze kinderen er nooit gewild of ongewild mee geconfronteerd werden.

Eerlijk gezegd vind ik het niet normaal als een kind 's ochtends onverwacht geconfronteerd wordt met een wildvreemde in de badkamer of aan de ontbijttafel. Ik kan me voorstellen dat dat heel bedreigend is. Dus blijven slapen prima, maar nadat er kennis is gemaakt en het kind aan het idee heeft kunnen wennen.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:17

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 was, een jaar later kwam mijn stiefvader in beeld, ik kan me in zoverre niet herinneren hoe dat allemaal gegaan is, daar ik nog een mini Steph was.
Mijn vader heeft wel is scharrels gehad, daar had ik opzich nooit een probleem mee, puur omdat ik geen idee had, wat een scharrel nu eigenlijk inhield.
Maar goed op mijn 12 of 13 ( weet het niet zeker meer) lag mijn vader in het ziekenhuis, wegens keelkanker en uitzaaingen, daar heeft hij zijn huidige vrouw leren kennen,
met haar had/heb ik wel veel moeite, ik kwam eens in de 14 dagen bij mijn vader toen hij weer uit het ziekenhuis kwam, en elk weekend dat ik er was, was zij er ook, i.p.v dat mijn vader zich bezig hield met ons ( mijn broers en mij) laggen hun de hele dag tekeer te gaan als een stel konijnen in bed Misselijk
Op een gegeven moment kwam ik bij mijn vader te wonen, en Mevr dacht wel even ''moedertje'' te kunnen spelen over mij, omdat het bij mijn broers niet lukte om te moederen, was ik dus haar nieuwe slachtoffer, mijn broers ( 2 van mij broers hebben altijd bij mijn vader gewoond, en mijn oudste broer is op 12 jarige leeftijd naar mijn vader gegaan) gaven haar altijd en grote mond, ik daarin tegen niet.
Na 3 maanden ben ik van mijn vader weer terug gegaan naar mijn moeder en stiefvader ( de exacte reden dat ik bij mijn vader heb gewoond, zet ik liever niet openbaar op Bokt),
Ik heb toen een aantal jaar geen contact gehad met mijn vader en zijn vrouw wegens bepaalde dingen.
Uiteindelijk hebben we toch weer contact opgenomen en dat is tot afgelopen jaar goed gegaan.

Problemen met mijn vader heb ik niet, des te meer met zijn vrouw, hun hebben samen 2 kinderen gekregen, maar zij denkt mij te kunnen vertellen hoe ik mijn kinderen om moet voeden, en ja dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat, ik bedoel iemand die liever alleen maar ligt te bakken in de zon als het mooi weer is, die zich niet met haar eigen kinderen bezig houdt, omdat hyves of wat dan ook leuker is.
Poeslief tegen ons doen als we daar zijn, maar zodra we weg zijn, achterbaks l*llen over ons tegen mijn broers en buren/kenissen noem maar op, nee dat gaat mij te ver.
Daarbij is ze maar 7 jaar ouder als mij ( 20 jaar leeftijdsverschil tussen haar en mijn vader) en nog dommer als het achtereind van een varken Bloos .

maar goed om op jou vraag terug te komen,
Helaas kan ik je geen antw geven over hoe het is gegaan toen mijn moeder een nieuwe relatie kreeg, maar weet wel dat ik mijn stiefvader meer als ''vader'' zie dan als mijn eigen vader.

Ik denk dat je er wel verstandig aan doet dat als je in de toekomst een nieuwe vriend krijgt, er uitvoerig met je dochter over te praten.

Het is wel een heel lang verhaal geworden, Bloos

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 19:24

Steph, ik ken een soortgelijk verhaal uit mijn omgeving. Twee gescheiden mensen, beiden met kinderen uit een eerder huwelijk. Eerst accepteerden zijn kinderen zijn vriendin wel, maar toen gingen ze samenwonen. Haar kinderen wonen steeds bij hen en zien hun vader om de week. Maar het weekend dat ZIJN kinderen kwamen, waren haar kinderen er ook want op die manier waren ze om de week lekker 'kindvrij' . Maar dat hield wel in dat zijn kinderen hem nooit exclusief voor zichzelf hadden omdat haar kinderen er dan ook waren en het boterde totaal niet tussen hen. Eind van het liedje is dat zijn kinderen, inmiddels tieners, helemaal niet meer bij hem willen slapen.....

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:28

Mijn ouders zijn inmiddels ruim 15 jaar uitelkaar. Gelukkig als vrienden en zien ook elkaar regelmatig.

Mijn pa schreeuwde altijd heel hard dat hij nooit weer een vrouw wou.... maar toch vorig jaar ingeschreven op een datingsite.. alleen hij reageerd nergens op.

Mijn moeder is nooit op zoek gegaan naar een andere man. Echter een paar week geleden zat ik te dollen met een collega waarvan de ouders ook al heel lang uit elkaar zijn. O zei ze dat laten we onze ouders daten.
Dus ik vertelde het de vorige dag aan mams en ze vroeg: goh is het een mooie man? Ik zei dat ik het niet wist.

Een paar dagen later begon ze er ineens weer over.... toen had ik wel zo iets van: hmm, weet niet of ik het wel zo'n strak plan vind(niet gezegd uiteraard)

Het is voor mij zo normaal dat mijn ouders alleen zijn, en moet er niet aan denken dat er een stief pa of ma bij komt....

Mijn nicht daarintegen is al 3 keer getrouwd geweest, en heeft bij 2 verschillende mannen en kind. Bij haar laatste man dachten we allemaal: ja dit is het... maar na 4 jaar toch weer scheiden en daarna elke maand een andere vriend.... Nou heeft ze al zo'n 2 jaar een vast vriend en hebben ze geloof ik ook trouwplannen.
Maar haar oudste kind is na de laatste scheiding onhandelbaar geworden. Slaat regelmatig mensen en is zeer zeer agressief... terwijl als je haar zo ziet dat niet denk, echt zo'n opmaakpopje....En ze is nu 16. En vorig jaar is haar geliefde oma ook nog overleden... dus nu is het helemaaaaal mis...

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:31

Borg, als het niet klikt zoals jij hebt beschreven hierboven, dan vind ik dat de ouders ( in dit geval de vader) zichzelf toch achter de oren moet krabben.
Met mijn 2 kleine broertjes, van 2 en 4 kan ik juist heel goed mee, ze kunnen ook goed met onze kinderen van 2 en 3, maar doordat hun moeder liever iets anders doet als bij de kinderen van haar man op bezoek te gaan, zien we ze niet meer.
Ze maakt haar kinderen wijs dat we heel ver weg wonen van hun af ( 3 kwartier rijden), zo heeft ze mij laatst boos opgebeld, dat ik mijn broertje van 4 niet mag zeggen dat we helemaal niet zo ver weg wonen, maar wel elk weekend naar haar zus en zwager die notabene anderhalf uur rijden van hun woont.

Ik kan er niks aan doen, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan de vrouw van mijn vader, ze is ontzetend acherbaks, als het haar ten goede komt dan is het goed anders niet.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 19:36

Steph, daar heb ik het een tijd geleden al eens met hem over gehad, waarom nou altijd die kinderen allemaal bij elkaar. Hij wilde zoooo graag een (samengesteld) gezin vormen, deed daar ook echt zijn best door maar zag volgens mij onvoldoende de behoeften van ZIJN kinderen en het gevolg is dat ze er niet meer naar toe willen.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:57

Borg, ergens wel begrijpelijk dat de vader een samen gesteld gezin wil vormen, maar als het niet lukt ondanks dat je ontzetend je best doet, ga je toch opzoek naar een andere oplossing? Eventueel samen met zijn kinderen opzoek naar een oplossing.
Ik bedoel het zijn wel zijn kinderen, en het zal hem gerust ook zeer doen dat ze niet meer langskomen/slapen omdat het niet goed klikt met de kinderen van zijn nieuwe vriendin.

Laat ik het zo zeggen, mocht het mij ooit overkomen dat ik ga scheiden of er alleen voor kom te staan, dan zal ik alles op alles zetten dat onze boys zich niet tegen mij of hun vader zal afzetten/keren.

Edit: Leesteken vergeten.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 20:10

De laptop gaat vanavond vroeg uit want ik moet morgen al om 06.30 op stal zijn. Audien W, een 3jarige springmerrie van de eigenaar mag naar de NMK op de KWPN-dagen in Ermelo en ik ga mee om te helpen. Haha!

Bedankt voor alle reacties tot zover en er is me wel duidelijk geworden dat eenieder zijn/haar gescheiden ouders een verzetje gunt, zolang het maar in overleg gaat en er respect is voor elkaars gevoelens.
Ach, daar draait het toch eigenlijk in ELKE relatie om, rekening houden met elkaar?
Ben ik in ieder geval niet zo ouderwets als ik eerst begon te denken.....

Wordt vervolgd!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:09

Tjah, aan de ene kant als 'volwassene' zeg ik, tuurlijk gun je dat je ouders.

Mijn ouders zijn nu 6 jaar uit elkaar. Mijn moeder woont al vanaf begin af aan met haar vriend. Hier ben ik inmiddels aan gewend, echter was hij de reden dat mijn ouders gescheiden zijn dus ligt dat iets anders. Het blijft toch een beetje in je hoofd hangen Lachen

Mijn vader heeft sinds kort voor het eerst een vriendin. Heel leuk allemaal voor hem en er valt ook een enorme last van mijn schouders, nu hoef ik me geen zorgen meer te maken met kerst, oud en nieuw en vakanties dat hij alleen zit e.d.

Maar laatst kwam ik bij mijn vader, en stonden haar schoenen onder de trap. Toen bekroop me toch wel een vreemd gevoel, het besef van ze blijft hier ook slapen ed.

Nou woon ik niet bij mijn vader of moeder meer. En denk ik dat het anders is als je tijdens je ontbijt de 'nieuwe vlam' van een van je ouders aanschuift. Ook denk ik dat het verschilt wie het is. Mijn moeder haar vriend is een erg goede bekende, die ken ik al mijn hele leven en zagen we ook meerdere malen per week. De vriendin van mijn vader is een ex-docent van mij en zelfs ex mentrix van mijn broertje.

Nou ga ik heel anders om met mijn moeder dan met mijn vader. Mijn vader is altijd heel formeel geweest, hoe vaker we elkaar zien, hoe vaker we ruzie hebben. Zijn nieuwe vriendin is qua karakter en omgang hetzelfde als hij. Hij wil haar nu graag meenemen naar verjaardagen, morgen bij mijn vriend voor het eerst, prima. Hij wil graag dat we haar kinderen ook ontmoeten en voortaan eens in de zoveel tijd samen gaan eten, dat staat mij enorm tegen. Ik weet wie ze is, ben blij voor hem dat hij iemand heeft gevonden, maar verder heb ik geen behoefte haar vaker te zien dan nodig. (Nou mag ik haar gewoon niet, probeert mijn 'broertje' van 21 te bemoederen, mij te vertellen hoe ik met de katten om moet gaan en wat ik moet eten Nors opkijken en ik ben 24)

Daarom denk ik dat het vooral ligt aan de manier waarop en de persoon zelf. Ze moeten niet de taak van 'ouder' over willen nemen en meteen overal bij betrokken willen worden.

Edit; Nou was ik al ouder en vond ik het logisch dat mijn ouders vroeg of laat weer iemand vonden. Het enige wat ik echt niet op prijs kon stellen is een moeder die zo giechelig was als een verliefde puber, het liefste alles met mij wilde delen. En een vader en vriendin die elkaar toespelingen gaan zitten doen tijdens het eten. Al zijn we straks 20 jaar verder, van mijn ouders hoef ik bepaalde dingen niet te weten Knipoog

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:25

Ik ben nu 23 en woon nog lekker bij mams heel me leven zijn we samen geweest,(broer en zussen wonen al op zichzelf) tot er een tijdje geleden een man bij ons op de bank zat...
Het voelde ontzettend dubbel, aan de ene kant was ik hartstikke blij voor haar maar aan de andere kant had ik ook het gevoel van "wat moet jij van MIJN moeder". Bleek achteraf een hartstikke aardig man te zijn en hij bleef meestal slapen als ik niet thuis kwam.

Ondertussen is hij alweer out of the picture mijn moeder is altijd alleen geweest en kon het niet hebben dat weer klef samen zijn. Jammer want ze word ook ouder en het zou toch leuk zijn als ze iemand had om leuke dingen mee te doen ik blijf ook niet eeuwig thuis wonen Bloos