Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
poekel schreef:tja ik kan de ouders ook wel begrijpen.
hoe vaak hoor je niet dat ze moeten trouwen omdat ze zwanger zijn? of abortus plegen? er zijn 2 kanten waar je rekening mee moet houden. wat jullie willen en je ouwelui.
kun je nog niet eens met je ouwelui om 1 tafel zitten en het er een goed over hebben?
want je bent dan wel 18 maar wil niet zeggen dat je alles kunt doen en laten.

Rhodos schreef:Ik zou gewoon eens een gesprekje met je ouders aanknopen over waarom ze zo 'moeilijk' doen.
Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat ze het een beetje een vervelend idee vinden. Van je ouders wil je ook niet weten dat ze sex hebben.

. Het mooie is dat mijn toemalige vriend vrij snel bleef slapen maar dat er toen nog helemaal niets is gebeurd.
KiWiKo schreef:poekel schreef:tja ik kan de ouders ook wel begrijpen.
hoe vaak hoor je niet dat ze moeten trouwen omdat ze zwanger zijn? of abortus plegen? er zijn 2 kanten waar je rekening mee moet houden. wat jullie willen en je ouwelui.
kun je nog niet eens met je ouwelui om 1 tafel zitten en het er een goed over hebben?
want je bent dan wel 18 maar wil niet zeggen dat je alles kunt doen en laten.
Zwanger word je ook achterin een auto![]()
. poekel schreef:KiWiKo schreef:
Zwanger word je ook achterin een auto![]()
tja maar of je er dan nog zo over denkt![]()
![]()
lijkt me stug.
Dus gewoon lekker thuis
C_arola schreef:zolang je de pil slikt en condoom gebruikt (ivm diaree ofzo) zou het niet uit moeten maken.
Vinden de ouders van je vriend het wel goed dat jullie een relatie hebben?
Mijn vriend woonde al op zichzelf, ik toen nog thuis. Mijn moeder moest even wennen dat ik niet thuis sliep, maar had er verder geen problemen mee.
Ik vind dat het moet kunnen als jullie het willen.
Ben het verder wel eens met Kiwiko
Jacimatho schreef:Willen je ouders het dan nog niet...tja, zolang je met de benen onder hun tafel zit, moet je je ook aan hun regels houden.
want dat blijft nog altijd helemaal waar..........
het gebeurd toch wel..... en dan liever onder mijn dak dan onder een ouwe eik