Niet bij elkaar mogen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poekel

Re: Niet bij elkaar mogen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:41

tja ik kan de ouders ook wel begrijpen.
hoe vaak hoor je niet dat ze moeten trouwen omdat ze zwanger zijn? of abortus plegen? er zijn 2 kanten waar je rekening mee moet houden. wat jullie willen en je ouwelui.
kun je nog niet eens met je ouwelui om 1 tafel zitten en het er een goed over hebben?
want je bent dan wel 18 maar wil niet zeggen dat je alles kunt doen en laten.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:45

ja nou ja,., zou je daarom danmaar nooit bij elkaar moeten slapen?? weet het niet hoor.

als je goed oppast wordt je niet zomaar zwanger hoor. en als je sex wil dan gebeurt dat wel.

meestal slaap je het grootste gedeelte van de nacht.
ik vind het ook heerlijk om met mijn vriend te praten 's avonds. echt ff een moment om alles te bespreken.

wij sliepen na 3 maand ongeveer bij elkaar (we waren terug van een feestje en ik kon niet meer naar huis haha :p )

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:47

Mijn ouders deden eerst moeilijk maar ze weten inmiddels wel dat ik geen maagd meer ben en als ik bij iemand ga slapen dan is het gewoon slapen bij mij.. en als dat het niet zou zijn , kunnen ze het toch niet tegenhouden. Lachen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:51

Mijn pa is behoorlijk ouderwets dus die vond het niks, mijn ma is heel wat ruimdenkerder en die vond het niet zo'n probleem. Nu moet ik wel zeggen dat mijn ex niet echt lag bij mijn ouders, dus dat speelde ook mee. Mijn laatste ex vonden ze heel leuk dus ik denk dat die wel had mogen blijven slapen van mij pa. Maar daar was de 'relatie' eigenlijk te kort voor.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:52

Ik zou gewoon eens een gesprekje met je ouders aanknopen over waarom ze zo 'moeilijk' doen.

Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat ze het een beetje een vervelend idee vinden. Van je ouders wil je ook niet weten dat ze sex hebben.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:52

poekel schreef:
hoe vaak hoor je niet dat ze moeten trouwen omdat ze zwanger zijn? of abortus plegen? er zijn 2 kanten waar je rekening mee moet houden. wat jullie willen en je ouwelui.
kun je nog niet eens met je ouwelui om 1 tafel zitten en het er een goed over hebben?

Zwanger word je ook achterin een auto Haha! Haha!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:53

Mijn ouders waren in het begon niet zo enthousiast, ja, ik was ook nog maar net 15.
Maar toen mocht ik met hem mee op vakantie, en vonden ze het ook geen probleem dat we bij elkaar sliepen, gelukkig.
Maar mijn ouders kenden hem en zijn ouders ook eerder dan mij Clown
dus het was geen grote onbekende!

Nu ben ik 19 en wonen we sinds 3 weken samen Haha!

Ik hoop voor je dat je er uit kunt komen met je ouders.
Aan de ene kant zeg ik, tjs kom op, je bent 18!
Maar aan de andere kant, je woont wel bij hen Lachen

succes er mee Lachen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:53

Rhodos schreef:
Ik zou gewoon eens een gesprekje met je ouders aanknopen over waarom ze zo 'moeilijk' doen.

Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat ze het een beetje een vervelend idee vinden. Van je ouders wil je ook niet weten dat ze sex hebben.

Is idd niet het leukste gesprek, maar ik denk wel dat de band met je ouders daardoor sterker wordt.

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:55

ik was 14, en het mocht na 2 maanden al!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:55

Ik had van mijn ouders verwacht dat ze het ook niet goed zouden vinden. Ik dacht bij mezelf na ongeveer 3 maand begin ik er wel rustig een keer over! Totdat me vriend hier 2x was geweest en me moeder zei: 'Goh hij had hier ook wel kunnen slapen!' En dat was na een maandje denk ik! Ik ben trouwens 18, mijn vriend 21.

Als je nou eens een goed gesprek met je moeder aangaat en echt je gevoelens vertelt enzo? Werkt dat ook echt niet?
En als je vriend dat nu bij zijn ouders doet?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:59

Mijn ouders zijn daar ook niet zo makkelijk in, maar ze weten dat ik eigenwijs ben.
Je hebt er geen nacht voor nodig om iets te doen. Lachen

De ouders van mijn vriend zijn hier ook niet makkelijk in, vanwege hun geloof.
Hij woont sinds kort samen met een vriend vanwege de studie, dus hij heeft verder geen 'last' meer van zijn ouders.

Nouja ik weet dus van mijn ouders dat ze het liever niet willen hebben, dus dat doe ik ook niet.
Maar toch kunnen ze me het niet verbieden, en we slapen wel bij elkaar wanneer we alleen thuis zijn..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:01

Ik mocht ook al gelijk slapen bij een jongen sinds mijn 16e ofzo, daarvoor nooit echt relatie gehad ofzo, maar 9 maanden bij elkaar en dan niet samen mogen slapen vind ik toch wel heel raar.

Een goed gesprek zou misschien niet slecht zijn.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:01

ik ben zelf nou 19 jaar en ik was 13 toen ik mijn eerste echte ''vaste vriend'' had, na ongeveer 2 maanden mochten bij elkaar slapen(hij was 18) .. onze ouders hadden ook iets van liever dan toch hier dan ergens ''hoerig'' op een plek buiten. als je het echt wil doe je het toch stiekum. zelf denk ik er ook zo over. mijn ouders hebben mij wel altijd goed voorgelicht en op het hart gedrukt dat als ik zwanger zou raken abortie geen mogelijkheid is, het zou mijn eigen schuld zijn en dan moet ik er ook voor ''opdraaien'' als ik inderdaad op een jonge leeftijd zwanger zou zijn geraakt zou ik het ook niet over mijn hart kunnen krijgen om zoiets weg te laten halen.
Denk wel goed na voordat je deze ''grote'' stap neemt ..
maar inderdaad jullie zijn nou wijs genoeg om zelf te belissen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:03

Mijn ouders zeiden altijd..ALs je het niet hier doet doe je het wel ergens anders..Dan liever hier Haha!. Het mooie is dat mijn toemalige vriend vrij snel bleef slapen maar dat er toen nog helemaal niets is gebeurd.

Ik vind persoonlijk dat wanneer je 18 ben ze dat soort dingen niet meer voor het zeggen hebben, desnoods ga je een weekendje
weg als het zon probleem is. Dan zullen ze er wel van terug komen denk ik..!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:05

Bij mij heeft het bijna anderhalf jaar geduurd vooraleer we bij elkaar mochten slapen. En we werden zo goed in de gaten gehouden dat er zelfs geen sprake was van seks voor dat anderhalf jaar Huilen van het lachen

Spreek eens goed met je ouders! Heb ik ook gedaan en dat heeft echt wel geholpen. Of vraag of je eens een weekendje samen weg mag om te zien dat het echt wel klikt.

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:05

KiWiKo schreef:
poekel schreef:

tja maar of je er dan nog zo over denkt Haha! Haha!
lijkt me stug.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:06

Mijn vriend mocht gewoon blijven slapen toen ik dat vroeg. Was na een maand of 4 ofzo. We hebben het er verder niet over gehad (had eigenlijk anders verwacht omdat ik de oudste ben).

En zoals iedereen hier zegt, als je sex wil hebben kan dat overal, daar heb je geen bed of logeerpartij voor nodig. Lijkt mij rede genoeg Knipoog.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:08

poekel schreef:
KiWiKo schreef:

tja maar of je er dan nog zo over denkt Haha! Haha!
lijkt me stug.

Daarom wil ik het gewoon weten en op gepaste afstand kunnen monitoren Haha! Haha! Dus gewoon lekker thuis Lachen

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:09

mijn vriend mocht al gelijk bij me blijven slapen, omdat mijn ouders mij vertrouwden!
Ik ben nu bijna 20, nog steeds samen met de zelfde knul, en heb nog steeds geen koters naast me lopen Knipoog

MetteAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:10

Mijn vriend bleef voor het eerst slapen na 3 maand ofzo. Hij is mijn allereerste vriend. Toen deden mijn ouders er niet moeilijk over. Later wel. Ineens mocht ik maar 1 x in de maand bij hem slapen of andersom. Beetje flauw. Meestal is het toch vaker, en dat vind ik ook wel kunnen, ik heb nu bijna een jaar met hem.

Maar lastige kwestie. Het zou kunnen dat als je het nog wat tijd geeft, dat ze dan zoiets hebben van dat je er ook niet steeds over begint.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:11

C_arola schreef:
zolang je de pil slikt en condoom gebruikt (ivm diaree ofzo) zou het niet uit moeten maken.

Vinden de ouders van je vriend het wel goed dat jullie een relatie hebben?
Mijn vriend woonde al op zichzelf, ik toen nog thuis. Mijn moeder moest even wennen dat ik niet thuis sliep, maar had er verder geen problemen mee.
Ik vind dat het moet kunnen als jullie het willen.
Ben het verder wel eens met Kiwiko

Ik dacht altijd dat deze bedoeld waren om soa's ( sexueel overdraagbare aandoeningen ) en zwangerschap te voorkomen.. Huilen van het lachen

Verder kun je er weinig aan doen, behalve een goed gesprek aangaan als volwassenen en uitleggen waarom jullie graag samen willen slapen. Dan laat je meteen zien dat je de verantwoording aankan en niet meer het kleine meisje bent.
Willen je ouders het dan nog niet...tja, zolang je met de benen onder hun tafel zit, moet je je ook aan hun regels houden.

poekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:12

ho mensen! begrijp me niet verkeert,
het is ook niet dat je persee zwanger wordt. maar zo denken ouders wel (meestal)
ze gaan van het ergste uit zullen we maar denken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:16

Jacimatho schreef:
Willen je ouders het dan nog niet...tja, zolang je met de benen onder hun tafel zit, moet je je ook aan hun regels houden.

Hier ben ik het helemaal mee eens Haha! want dat blijft nog altijd helemaal waar..........

alleen vind ik het altijd wat dommig van ouders Lachen Lachen het gebeurd toch wel..... en dan liever onder mijn dak dan onder een ouwe eik Lachen

ikke20

mij ouders zeiden ook ze doen et toch wel als ze willen(daarom moesten we eerste tijd appart slapen) m ex kende ze al een jaar of 10. ex daarvoor moest ook altijd aan andere kant van de gang slapen. totdat x bij exschoonouwelui waren met m ouders en slaapplek te kort toen moest ik bij mn ex en die ouwelui zeiden et ook. toe was het goed.

Birdie60

ach ik ken het.

ik 45 jaar, mijn vriend 40 jaar gingen naar australie om geboortebewijs te halen in januarie 2005.
wij zouden trouwen in juni.
mijn vriend is een australier, vandaar.

komen wij bij een tante van hem, en wat denk je:
apart slapen, wij waren niet getrouwd Bloos