Waar je vriend leren kennen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re: Waar je vriend leren kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:05

Hij zat bij mij op school, een klas lager want hij is blijven zitten. Een jongen bij mij in de klas had ook bij hem in de klas gezeten, en daardoor leerde ik hem kennen. Na jaren gewoon vrienden te zijn geweest, besloten we het toch maar eens te proberen. nooit spijt van gehad Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:07

bij een tent feest Tong uitsteken een meisje wat eerst een vriendin van me was stond met een jonge te praten en ik goed zat erheen: hoi ik ben elvira, hij ik ben eric. toen vroeg ik met de C of met de K hij C ik mooi want erik's met de k zijn niet leuk Tong uitsteken en toen hebben we een keer afgesproken en vonden we elkaar allebij wel leuk en nu zijn we al bijna weer 3 jaar bij elkaar!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:08

tante_trien schreef:
Bij mij en mijn vriend is het heel raar gegaan. Hij zag mij tijdens het uitgaan, maar hij was mij niet opgevallen eigenlijk Clown . Terwijl hij wel met een bekende van mij stond. Die woensdag daarop, zat hij op school, bij mijn ex in de klas, hij had zin om iemand te vervelen met stomme smsjes. Mijn ex had mijn nummer gegeven, en toen kreeg ik allemaal rare smsjes.

Die woensdag daarop, was hij met een paar klasgenoten en een andere vriend, naar de kroeg gegaan na school. Dan bellen ze altijd alle meisjes uit hun telefoonlijst op of ze ook komen. Huilen van het lachen
Dus ik werd gebeld, en ik geloofde hem echt niet, ik zei tegen hem, jij bent helemaal niet daar, maar ik sta nu op het station te wachten op mijn afspraak, kom me maar halen dan als je daar zit. Dus ik doodleuk verder gewacht op mijn afspraak, staat hij in eens voor me neus Clown .

Uiteindelijk ben ik met hem meegegaan, en is hij die woensdag daarop bij mij thuis geweest.

Aah dat is leuk!

Ik heb geen vriend Huilen van het lachen maar eentje heb ik op stal ontmoet (reed zelf geen paard) en de ander op school Lachen Waren wel maar van die kleine korte gevallen.
Verder rest veel scharrels met uitgaan *LOL*

Heb wel een leuke jongen op m'n werk gezien Tong uitsteken

Sandraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:11

daNiielle_ schreef:
Sandraaaa schreef:
We waren beide ladderzat op een feestje haha Clown

Knap dat je hem je de volgende ochtend nog kan herrineren dan......

Was niet alleen, en we kwamen elkaar toch weer tegen.. Knipoog

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:13

Ik heb mijn vriendje op wedstrijd leren kennen Knipoog

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:37

Ik had mijn ex leren kennen op een feest (decibel), hardstyle/hardcorefeest. Hij kende de mensen die ik ook kende maar we kende elkaar nog niet en zo raakte we aan de praat, en zo kregen we wat toen we elkaar beter kende. Maar dat is nu na 2 jaar uit sinds vorige week.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:38

Mijn ex heb ik leren kennen op voetbalkamp. We waren allebei mee als leiding. Nu voetbal ik bij dezelfde club. Dus ik zou zeggen bij een sportclub Lachen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:39

op plekken waar je graag komt, daar voel je je ook op je gemak en zal hij eerder voor je gaan Ja

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:40

Jeannine schreef:
relatieplanet Lachen Ow lees net dat dat niet meegerekent wordt. Clown

ik ook Tong uitsteken

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:43

6 jaar geleden werkten we samen in de horeca, allebei in de bediening.
Smoorverliefd dat ik was, maar ja wel leeftijdsverschil (hij toen 22 en ik 16). Toch mee uitgevraagd!
Nu wonen we alweer ruim 4 jaar samen. En nog steeds leuk en gezellig Haha!

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:49

Op school in het 3de jaar!
Hij kwam halverwege het jaar bij mij in de klas. Hij moest een niveau lager doen. Ik dacht al wel; ohja best leuke jongen! Maar verder niet echt iets mee gedaan Tong uitsteken
Nou in de zomervakantie kwamen we aan de praat op msn, en niet zo'n beetje ook Huilen van het lachen
Begin in t 4de jaar ging ik een x uit, en hij ging toen dus uit Tong uitsteken Nou wat bleek, hij was al vanaf de 1ste dag smoorverliefd! Haha. Nu zijn we bijna een jaar samen Lachen

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:50

haha ja eigenlijk best grappig ,, als ik er over nadenk ..
Mijn eerste echte vriend kende ik al, had hem ook in msn maar mocht hem niet. Toen we allebei ziek waren veel op msn zitten praten en zo was het gekomen.

Mijn ex in een discotheek terwijl een vriendin van mij hem eerst helemaal geweldig vond (later niet meer) Snap nou ook waarom haha ..

En mijn huidige vriend heb ik op een verjaardag leren kennen.. origneel maar het werkt wel Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:06

Uhm.. Hyves Bloos
Eigenlijk helemaal niks voor mij via internet, maar het klikte echt super en toen nog tijdje contact via MSN gehad en toen keertje afgesproken naar Scheveningen, klikte super, alsof we elkaar al jaren kennen en nu nog steeds gelukkig Knipoog

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:07

School. Clown

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:08

Ik kwam de mijne niet echt tegen ofzo.
Hij is de broer van een hele goede vriendin van m'n zusje.
En die waren zo goed ons te proberen te koppelen. Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Ik had hem al eens gezien toen hij m'n zusje thuis bracht. Maar was niet onder de indruk. Sinds onze eerste afspraak zijn we onafscheidelijk. En het was net of we elkaar al jaren kenden. Gaan heel leuk met elkaar om dus.
Laatst bijgewerkt door Janine1990 op 22-08-08 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:08

Ik heb mijn vriend ontmoet in de stad, waar ik toen was met een jongen die dus een vriend van nu mijn huidige vriend was Tong uitsteken

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:24

Ik heb mijn vriend ontmoet op het jaarlijkse dorpsfeest bij ons in het dorp.. Hij was er met een oud klasgenoot van mij en nog iemand uit het dorp die ik niet kende.. Wij waren helemaal verbaasd dat hij er was, toen zijn ik en een vriendin met hun mee gegaan na de tijd.. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door wiifke op 22-08-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:26

Ik heb mijn vriend leren kennen op het jaarlijks terugkerende Westerlander dorpsfeest. Daar was hij met zijn opa, oma, vader en zusje. Ik vond hem meteen érg interessant en deze interesse was gelukkig wederzijds. Lachen
In oktober gaan we alweer 4 jaar met elkaar.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:28

Pelryo schreef:
Vriend van mn broer Clown ( ja weet dat het tegen de vriendschapregels in is maar ok )

haha inderdaad, 1x 'geklooit' met een vriend van mijn broer, maar die vriendschap is nu toch wel verwaterd, mede daardoor.

Heb mijn vriend leren kennen in de kroeg, héél fout, maar hij is gewoon leuk *LOL* is nu een ruim jaar geleden

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:29

via het werk we werken daar trouwens allebei niet meer Bloos

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:34

Op de fiets.
Ik fietste met een vriendin naar haar huis en toen kwamen we een jongen tegen die de vriend van een vriendin van mijn vriendin bleek te zijn. (Volg je het nog!?)
Wij hem aanhouden en met hem praten.
Vervolgens een tijd later, toen het uit was met dat meisje, kwam ik hem weer tegen op mijn nieuwe werk waar hij ook bleek te werken.
Toen zijn msnadres gekregen en na een tijdje begonnen met daten. Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:02

Via via Vork Mijn vriend is een vriend van de vriend van een vriendin van mij (snap je hem nog? Knipoog ) Daardoor wist ik dat het al een goeie gozer moest zijn, anders was die vriend daar niet mee bevriend Knipoog En nou ja, zodoende Clown

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:09

In de kroeg

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:17

Ik heb mijn vriend op een hele rare manier leren kennen.
Een meisje uit mijn klas vond hem leuk, maar durfde niet tegen hem te praten, maar had wel zijn e-mailadres. Dus die had ze aan mij gegeven in de hoop dat ik erachter kon komen of hij haar leuk vond.
Toen ging ik een paar dagen later op msn en ontdekte dat hij mij al had aangemeld, hij had mijn emailadres van iemand gekregen die mij wel een leuk meisje vond.

We praatten dus wat en al snel bleek dat hij het meisje uit mijn klas niet leuk vond en ik de jongen die hij kende ook niet leuk vond. Dus toen kwamen we elkaar even later tegen met uitgaan, toen hadden we gekust en 5 maanden later kregen we een relatie die nu alweer 2.5 jaar duurt. Lachen

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:22

Al weer bijna 4 jaar geleden in de kroeg Lachen